Světová soutěž custom-bike 2010
Text: Petr Kvaš | Zdroj: www.amdchampionship.com | Zveřejněno: 4.9.2010 | Zobrazeno: 26 702x
Kapitoly článku
Během březnové soutěže v Mainzu (město poblíž Frankfurtu nad Mohanem) byly skupiny rozděleny pouze do 3 kategorií - Freestyle, modifikace Harley&Davidson, a Custom chrome.
Je nutné nejdříve přeskočit obvyklé 3 místa a trošku představit Míru Žižku a jeho Vortep, jihočecha z Písku, který se účastnil této prestižní soutěže ve třídě Freestyle a koukněte s čím obsadil 11.pozici:
Na nebodovaných místech pak byli i další rodáci z naší české kotliny: Leoš "Bob" Votruba - Devil Bike (obr. vlevo), Erik Zeman s lowriderem Scrapper (uprostřed) a čtvrtý Čech byl Tomáš Turner a White (vpravo).
Je vidět, že i u nás se najdou šikovní stavitelé, ostatně kdo letos navštívil výstavu Motocykl tak měl možnost vidět spoustu nádherných strojů domácí provenience.
Ve stručnosti se vrátíme zpět k evropskému šampionátu a ke třídě
Hned za ním byl Švéd Ola Stenegard z dílny Unique Custom Cycles se zajímavým Forsaken.
Modifikové H&D uzavíral stylový Skull Racer patřící Němci Sasse van Essenovi z Fischbachu.
Je nutné nejdříve přeskočit obvyklé 3 místa a trošku představit Míru Žižku a jeho Vortep, jihočecha z Písku, který se účastnil této prestižní soutěže ve třídě Freestyle a koukněte s čím obsadil 11.pozici:
Na nebodovaných místech pak byli i další rodáci z naší české kotliny: Leoš "Bob" Votruba - Devil Bike (obr. vlevo), Erik Zeman s lowriderem Scrapper (uprostřed) a čtvrtý Čech byl Tomáš Turner a White (vpravo).
Je vidět, že i u nás se najdou šikovní stavitelé, ostatně kdo letos navštívil výstavu Motocykl tak měl možnost vidět spoustu nádherných strojů domácí provenience.
Náš tip
Bohemia custom a další zajímavosti - reportáž z výstavy Motocykl 2010
Freestyle
Na 1.místě skončil tým z italské díly Garage65 s motorkou K-Cosmodrive, 2.místo má jisté rovněž Ital Luciano Andreoli s Morning Sunrise, na 3.pozici zůstal japonec Kenji Nagai s přestavbou One Eyed King.Modifikové H&D
Vítězem pro letošek se stal Ital Samuel Reali s firmou Abnormalcycles a strojem FL48 do kterého namontoval HD motor Panhead 1200 z roku 1948.Hned za ním byl Švéd Ola Stenegard z dílny Unique Custom Cycles se zajímavým Forsaken.
Modifikové H&D uzavíral stylový Skull Racer patřící Němci Sasse van Essenovi z Fischbachu.
Custom chrome
Tady obsadili všechny první 3 místa občané Německa: 1.místo má Hape Ziehfreund s Coppster 36, druhý je Thorsten Matthes z Remagenu a chopper Gold Nugget, bronzový pak skončil Tobias Guckel s oranžovým Vitusem.Informace o redaktorovi
Kapitoly článku
Jak se Vám líbil tento článek?
Náš tip