Suzuki GSXR 1100

Když jsem si mou vysněnou motorku před třemi lety koupil, vypadala téměř jak vyjetá z továrny. Pár škrábanců se na ní sice za 10 let podepsalo, ale měla všechny plasty, originál nerezový dva výfuky a nic oddělanýho či nově přidělanýho se na ní nenašlo. Byla to hezká motorka, ale né vyjímečná kterou by si každej zapamatoval a byla tak mojí vizitkou.

Suzuki GSXR 1100

Takže jsem začal trochu upravovat...

Boční plasty jednak kryjí hezkej motor a jsou i dlouhý v zatáčkách a nepraktický pro dělání kravin, kdy velmi lehko prasknou. Tak šly hned pryč a nechal jsem tam jen přední masku. Ta ale svým ukončením na přidělání kapotáže vypadala dosti otřesně. Sháněl jsem proto nějakou střízlivou masku, která by mne zároveň trochu ochránila před vzduchem při delších výletech. Zalíbila se mi maska na Jardové Beast of Prey z ostravské firmy za docela slušných 15 stovek. Byl problém sehnat do ní světla, až se tam krásně hodily z Babetty, pyšnící se nápisem Made in Czech Rep., u kterých jsem ale musel předělat patici na žárovku H4. Po loňské dlouhé cestě z východního Slovenska, kdy jsem se po cestě pár dní nemohl hýbat, rozhodl jsem se předělat posez a dát tam vyšší řidítka. Vyhrály hliníkový krosový s hrazdou na který jsem musel udělat objímky připevněný do horních brejlí. Musel jsem koupit delší hadice k brzdě, spojce, opletenej tefon jsem dal i na zadní brzdu a na hadice, které vedou z olejového chladiče.

Moc se mi nezamlouvala 160 mm šířka zadní gumy, zvlášť když v dnešní době má 180tku kdejaká šestka. Sehnal jsem o palec širší ráfek ze SRADa 750, kterej tam celkem bez problémů padnul, jen se museli udělat distanční kroužky na osu, vyměnit kotouč na větší průměr jakej má mít 1100 a sehnat na SRADa rozetu s počtem zubů na 1100. Musel se oddělat zadní spodní laminátovej blatník do kterýho se už širší pneumatika nevešla, a aby nebyla pružina vystavena palbě kamínku a vodě přidělal jsem malej pružnej dětskej bryndák :) v barvě motorky. Něco se muselo provést s odřenýma výfukama a šel jsem tou nejlevnějí cestou. Než kupovat dva vejfuky, svedl jsem to do jednoho a hledal origoš výfuk, kterej je alespoň přibližně naladěn na tento motor a vyšel mi Bandit 1200. Otevřenej laďák jsem nechtěl kvůli spotřebě a hluku, kterej je na dlouhých cestách pěkně otravnej. Jelikož jsem měl novou masku, každý kolo jinou barvu tak jsem celou motorku svěřil s lakem Pavlovi V., kterej ji střídmě pokreslil přechodem modré a červené metalízy a vpředu na masce je jakejsi xicht. Na motoru nic dělanýho není a jízdní vlastnosti mě absolutně vyhovují a jsem s mou mášou spokojen.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist