yamaha_demo_tour




Soutěž Yamaha Dealer Built zná své vítěze

Když jsme před dvěma měsíci na tomto místě psali o soutěži, kde se hlasovalo o nejlepší přestavby čtyř modelů Yamaha, přidali jsme kromě ankety také svoje tipy na vítěze. A nedávno zveřejněné výsledky ukázaly, že náš odhad byl z poloviny správný. Největšímu počtu hlasujících se líbily stejné stroje jako nám v kategorii VMAX a XJR1300, jinak to dopadlo u zbývajících modelů XVS950 a SR400.

Kapitoly článku

Soutěž Yamaha Dealer Built zaznamenala velký ohlas u soutěžících i publika, a značka může považovat první ročník za vydařený. Svoje přestavby přihlásilo celkem 41 dealerů z celé Evropy, na webu pak pro své favority hlasovalo přes deset tisíc lidí. Čtyři motocykly - po jednom z každé kategorie - pak mohly oslavit vítězství na festival Glemseck 101 společně s nejlepšími přestavbami světa.

A které z přihlášených přestaveb získaly největší počet obdivovatelů? V kategorii VMAX to byl café dragster V-Speed z dílny francouzské firmy Liberty Yam, který patří i mezi naše tajné tipy.  

To samé platí o vítězi třídy XJR1300 z německého dealerství Motorrad Klein, jehož tvůrce inspiroval  superbikový jezdec Noriyuki Haga, respektive jeho závodní stroj.

Prvenství v kategorii XV950 nakonec vybojoval portugalský dealer Yamaha Motor 7 se scramblerem, vyrobeným ve dvou barevných kombinacích.

Do sousedního Španělska pak míří titul za nejlepší přestavbu klasického café raceru SR400, jehož tvůrcem je firma Motor Madrid.

Tenhle projekt ukázal, že současná custom scéna je na vzestupu, a přitahuje čím dál víc lidí,” okomentoval situaci produktový manažer Yamaha Motor Europe Shun Miyazawa. “Výsledná díla našich dealerů jsou skutečně impozantní, a některé z přihlášených přestaveb snesou srovnání s prací těch nejlepších customérských firem na světě. Ještě důležitější je, že naše motocykly řady Sport Heritage jsou dokonalým základem pro další úpravy. Mnozí dealeři použili originální doplňky Yamaha, a ukázali tak, že při troše představivosti si můžete svůj stroj řady Sport Heritage upravit k obrazu svému, aniž byste museli cokoli řezat či přivařovat k rámu.”

 

Yamaha v oficiální zprávě neuvádí jaký bude další osud vítězných strojů, a tak nezbývá než doufat, že se v nabídce originálního příslušenství brzy objeví přestavbové sady dílů. Jejich prodej by skvěle podpořila nedávno spuštěná aplikace My Garage.

Informace o redaktorovi

Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (1x):



TOPlist