yamaha_mt09




Royal Enfield v přestavbě od Norcroftu

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
jean192 (153) napsal 04.02.2014 v 14:54

Tak táto stavba ma teda nezaujala, roboty veľa, verím, že motoricky je to lepšie, ale dal by som prednosť originálu. Priamo od Enfieldu: //goo.gl/BIaKnW.

Romoto (48) napsal 01.02.2014 v 18:06

JardaMJawajizda (a jemu podobní): ak to nechápeš, tak si beznádený prípad. Čím viacej takýchto prestavieb a článkov o nich, tým lepšie!
Toto sú celoročný motorkári!6 mesiacov v dieľni a 6 mesiacov na cestách.

natysmoto (2) napsal 30.01.2014 v 20:30

Naprosto jasna inspirace HRD Vincent, naprosto luxus.
Proc to nekdo dela? No nekdo si koupi cinsky tankpad a na tlumic si da plechovku Monster a nekdo jiny si vyrobi svuj motor. Tak co je vic?

JardaMJawajizda (25) napsal 30.01.2014 v 16:06+1

Jako obvykle u podobných počinů i zde mě napadá pouze jedno slovo: "Proč?"

Jednak, proč tohle někdo páchá.

Druhak, proč o tom vůbec server píše, resp. proč tento článek odněkud přebral ...

PROČ???

Mi3ka (5) napsal 30.01.2014 v 15:04

Gumicuk na baterce a promáčklá nádrž? Stavba dotažená do detailu Myslím, že kdyby po projektu slehlá zem zůstala moc by se nestalo. Určitě jsou tací co by z toho dostali mnohem víc. Klasika je klasika

Klohen (2) napsal 29.01.2014 v 21:03+2

no original vypada mnohem lip než tento počin

Marex (2560) napsal 29.01.2014 v 17:25+2

Naprosto nechápu smysl toho počinu. Vypadá to mnohem hůř, než originál.
Ps: Ten dolík v nádrži je standartní?

stařík62 (24) napsal 29.01.2014 v 14:06+2

I když mám klasiku moc rád a s úpravami teprve, tak tovární provedení se mi líbí víc.

Pike (12) napsal 29.01.2014 v 09:38+2

Tento chlapík to dělá o něco líp
//www.musketvtwin.com/home.html

ecipis (2) napsal 29.01.2014 v 08:56+1

A co ten gumycuk u baterky?Celkové hodnocení pro mě nic moc.Ta původní klasika je prostě nej.

Steve-CZ (259) napsal 29.01.2014 v 03:11+2

Klasický jednoválec 500 ccm OHV, co se u nás dá koupit, se mi asi líbí víc. Je to až nečekaně pohodlný motocykl s neuvěřitelným zátahem od volnoběhu, nádherným zvukem a převodovkou se čtyřmi neutrály, což už dneska nikde na motorce nenajdete. Jakmile jednou vyzkoušíte, už nechcete slézt dolů

husatko (16) napsal 29.01.2014 v 00:48

pripomina to vincentku, mne sa to paci

PýDžej (16) napsal 28.01.2014 v 22:52+2

A je to teda ještě Enfieldka? Motor, rám ...

Anti (389) napsal 28.01.2014 v 21:21-3+1

Boží

docent (60) napsal 28.01.2014 v 21:03+1

Jen malá poznámka:
Enfield není "jedna z nejstarších", ale NEJSTARŠÍ nepřetržitě fungující značka motocyklů na světě. Např. HD je o čtyři roky mladší a má na kontě 4 bankroty

marafzs600 (98) napsal 28.01.2014 v 20:00+1

Sonyjarek (8) napsal 28.01.2014 v 19:44

Zvláštní, zvuk jak tatra na dakaru v dunách:D:D

abbany (137) napsal 28.01.2014 v 18:42

krása, nádhera,...delají se taky v dieselu...

mongol_ (128) napsal 28.01.2014 v 18:38+1

...spíš indický polotovar, ale dal by se z něj vybrousit pěkný klenot ala vincent hrd

mmp (22) napsal 28.01.2014 v 16:41

...klasika, dovedu si to představit na projíždění po zapadlých silničkách (samozřejmě směrem k zapadajícímu slunci, které prosvětluje podzimní alej)...více k původu je tady - www.royal-enfield.net/articles/norcroft_1.jpg, www.royal-enfield.net/articles/norcroft_2.jpg

BorekS (96) napsal 28.01.2014 v 16:09+1

Ovšem zvuk je interesantní...

william.walace (5) napsal 28.01.2014 v 16:00

jako na ryby místo 350 dobrý

Pavlys (13) napsal 28.01.2014 v 15:48+1

Prověšenej řetaz trochu, ne?

FiZzeR (362) napsal 28.01.2014 v 15:19

Ten dvouvál v tom vypadá dost nezvykle, ale jako celek gůt

Opl (59) napsal 28.01.2014 v 15:13+3

Jak to nazvat? Jo,prasopes

DOMINATOR (1260) napsal 28.01.2014 v 14:31+9

To se nezlobte, ale to je škaredě spracovaná slatanina.




TOPlist