yamaha_demo_tour




Royal Enfield jako dragster? To je stavba The Lock Stock

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
majky72 (131) napsal 26.02.2019 v 04:22

Chooki: stym vykrikovanim o rozvojovej krajine by som bol opatrny len tak medzi namy pozri si kolko India v sučasnosti vyraba automobilov a motocyklov a kolko vlastni svetovych značiek a potom si pozri Čechy a Slovensko čo ostalo z jawy, čz, liazu, karosy, tatry kde sa stratili babety o škode nema cenu hovoriť kedže ich auta su koncernove skladačky VW, ukaž mi jednu naozaj Česko-Slovensku prosperujucu firmu ...takže kto je podla toho viac rozvojova krajina

Bezmozek (5) napsal 17.08.2018 v 22:15

Kus lešení to je, on ten motor byl už ve fabrice přes 50let starej, tak 100k je až až.
Vzhledem k tomu, že to není asi na moc dlouhý trasy, tak bych řídítka odpustil.
Za mě slušnej steam punk, ten motor v tom vypadá jak parní stroj ve star treku

CRF1000 (91) napsal 13.08.2018 v 16:33

lok šok...vezmu kus lešení a postavím dragster

Targus (430) napsal 11.08.2018 v 11:53+1

chooki

Alfou i omegou u dragsterů není výkon motoru, ale přenos síly na podklad pod hnaným kolem. Pak nastupuje poměr
přenesená síla / celková hmotnost = zrychlení.
Nejvýkonnější zdaleka nemusí znamenat nejrychlejší.

FrancisR (22) napsal 08.08.2018 v 21:32

Bronzové svary? To mě pobavilo.
Tipuji to na tvrdé pájení MOSAZÍ.

chooki (100) napsal 08.08.2018 v 20:29

Zajoch, ten serial poznám ale tak uznáš, že toto je rádoby dragster

vonRammstein (67) napsal 08.08.2018 v 19:45

Na konzervativního Enfielda dost razantní počin Výkonem to teda neoslní a za ty řídítka bych autorovi nafackoval, ale jako první pokus určitě dobrý

dejf. (1341) napsal 08.08.2018 v 13:51

takovy unaveny ty riditka...:D

z.a.j.o.c.h (80) napsal 08.08.2018 v 13:11

chooki> tyhle motorky nejsou jen pro oko, s nima se normálně závodí a proto vznikají podobné přestavby: https://sultansofsprint.com

chooki (100) napsal 08.08.2018 v 10:58-2

No je blbé, že výrobca ako Harris (čo napr. v 80rokoch robil rámy pre najsilenšie motory) patrí teraz pod niekoho z rozvojovej krajiny a robí motorku so 40koňovým motorom.
lenkochal, proste aby zaujali, cafačov je x, ak si si všimol, tak teraz je dosť trend prestavieb smerom ku dragsterom. to nie su motorky na jazdenie, ale pre foto v médiách. inak ako zaujímavé ale indovia nech si zostanú tam kde patria :)

lenkochal (26) napsal 08.08.2018 v 10:11-1

...partizánský projekt má ukázat schopnosti rozvíjející se značky a jejích partnerů,... Ako projekt nadsenca by som to chapal, ale ako projekt znacky?... nevybrali si trochu nevhodny smer?... RE mam rad a boduje tak nejak automaticky old-school designom, tak preco pre boha neurobili kafac? Dragstery su predsa hlavne o vykone a tam co si budeme nahovarat RE nevynika a este nejaku dobu vynikat nebude (ani prevrtany).




TOPlist