Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jasně , ty kónusy karburátorů připomínají zlatou éru silničních závodů
(v minulým století ) . Já bych ale bez "preventivního" sítka na nich nejel
ani 100 metrů - co tady budu bajkerům - mazákům vysvětlovat, že každej
kamínek, nebo i zrníčko písku, může v motoru nadělat pěknou paseku
Já jsem toto (v minulým století ) řešil půlkulovými sítky Jawa-nádrží
Na závěr ještě Zlomenýmu uchu jinou verzi pohody - nejdřív načepujem a
dál se uvidí ... A taky si važ té Tvé červenočerné krasavice !
To je pěkný, kousek od našich hranic v Bavorsku, je tohle možný a u nás ty debilové za jinak umístěný zrcátko ( místo nad, tak pod řídítkama ) vyhodí z STK. Kde to proboha žijem.
Jinak moc pěkná motorka, se kterou se dá jezdit a né jako většina staveb, který jsou určený jen na podstavec.
Seikos: V Bavorsku to jde z podobnych duvodu take do kopru. Outsourcing je mocna zbran v rukou akcionaru a po jeho bezuzdne aplikaci prezijou ve firme jen kravataci s excelem.
kubacech: ve vedeni Pijáža sedí aktuálně takové vepřové hlavy, že tohle by bylo spíš jen zbožné přání, než jakýkoliv náznak reality. Aktuálně tam spíš jede proces rušení celých produktových řad, než myšlenky na vývoj čehokoliv jiného a nového.
Holt je to tak, když firmu řídí "mladí a úspěšní manažeři", co včera vyráběli ledničky a zítra budou vyrábět vložky. Placeni jsou z grafu pouze dnešního dne
Krásná mašinka
Paaayar> ...proboha, proč si nekoupíš 999ku a jezdíš na tom designovým paskvilu?
Tak to je fakt silná káva jen pro otrlé, nohavice vcucne sání a pak si připálit lejtko k výfuku
krasavice !
Krásná práce! Určitě radši na vyplétaných kolech. Ale ta modrá mi k tomu fakt nejde...
Já znám "tyhle případy" především z dvoutaktní sféry a každej, kdo pojezdil
a pak prodal (např.) RD350YPVS, se zanedlouho "tloukl do hlavy" ...
Proc jsem prodaval XJR? Protoze jsem blbej, jine vysvetleni neni...
U těch výfuků se mu zasekla ohýbačka, né ? . Jinak dobrý .
Pěkná práce. Vkusné
Jasně , ty kónusy karburátorů připomínají zlatou éru silničních závodů
(v minulým století ) . Já bych ale bez "preventivního" sítka na nich nejel
ani 100 metrů - co tady budu bajkerům - mazákům vysvětlovat, že každej
kamínek, nebo i zrníčko písku, může v motoru nadělat pěknou paseku
Já jsem toto (v minulým století ) řešil půlkulovými sítky Jawa-nádrží
Na závěr ještě Zlomenýmu uchu jinou verzi pohody - nejdřív načepujem a
dál se uvidí ... A taky si važ té Tvé červenočerné krasavice !
Velmi by mě zajímal i zvukový projev...
A myslím že i ty karbce nebudou nějak moc vadit kolenům... Pokud člověk nebude obr s dlouhýma nohama...
Zelinář můj vtip / hec pochopil
Nic jdu dopit pivo, nazhavim svarovacku a neco si taky spichnu
To je pěkný, kousek od našich hranic v Bavorsku, je tohle možný a u nás ty debilové za jinak umístěný zrcátko ( místo nad, tak pod řídítkama ) vyhodí z STK. Kde to proboha žijem.
Jinak moc pěkná motorka, se kterou se dá jezdit a né jako většina staveb, který jsou určený jen na podstavec.
ID: V cem je GSX lepsi?
Seikos: V Bavorsku to jde z podobnych duvodu take do kopru. Outsourcing je mocna zbran v rukou akcionaru a po jeho bezuzdne aplikaci prezijou ve firme jen kravataci s excelem.
Zelinářu , proč jsi ji (XJR) v r.2009 (?) prodával ... !!?
Přišel jsi na ten omyl pozdě, ale přece
Jen GSX1400 je lepší ...
itálie blééé
Roman SS:Karbce určitě nevadí.
kubacech: ve vedeni Pijáža sedí aktuálně takové vepřové hlavy, že tohle by bylo spíš jen zbožné přání, než jakýkoliv náznak reality. Aktuálně tam spíš jede proces rušení celých produktových řad, než myšlenky na vývoj čehokoliv jiného a nového.
Holt je to tak, když firmu řídí "mladí a úspěšní manažeři", co včera vyráběli ledničky a zítra budou vyrábět vložky. Placeni jsou z grafu pouze dnešního dne
Zajímavý stroj
A ta v článku i Seikosem popisovaná spolupráce zní nadějně. Že by základ pro 1400ccm nástupce V11 a Sportky?
Zelinář > to určitě...hlavně v zatáčkách, to bude rozkroucená káva
Kuchta50> hele už si někdy seděl na něčem co mělo aspoň 100Nm někde pod 5ciferným číslem otáček ?
Příjde ti, že 150Nm je pro slabochy? ...a nebo si zas ten jehož údaj 130BHP nepřekvapí oproti číslům supersportů ...co ?
Je to nádherný a hlavně to nádherně bude jezdit ...
Dneska jedu pro XJR, to bude SILNA KAVA
RomanSS> Podle fotek si jde kolenama pridavat plyn, ani nemusis tahat za heft
Jinak ten motor je na tom to nejkrasnejsi, Guzzi je proste unikat.
Fakt parádní stavba. Moc hezký.
Jen teda...nevadí ridičovým kolenům ty karbece?
Z toho by se u nás na STK asi posrali :)
Guzzi "nepředěláš", V_i_c_i
Boxer BMW je napohled " ještě horší "
...že sa začína zaujímať koncern Piaggio o nápady malej firmy. Tento prístup sa mi páči!
152 Nm
Zajimavy cteni a pekna motorka