yamaha_demo_tour




Ristretto od Radical Guzzi je velmi silná káva

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
plejtvak (79) napsal 26.06.2016 v 21:38

Krásná mašinka

t_freedom (153) napsal 12.06.2016 v 23:21

Paaayar> ...proboha, proč si nekoupíš 999ku a jezdíš na tom designovým paskvilu?

z_750 (4) napsal 10.06.2016 v 15:08

Tak to je fakt silná káva jen pro otrlé, nohavice vcucne sání a pak si připálit lejtko k výfuku

PaaayaR (4) napsal 08.06.2016 v 16:11

krasavice !

Kostelník (58) napsal 08.06.2016 v 14:44

Krásná práce! Určitě radši na vyplétaných kolech. Ale ta modrá mi k tomu fakt nejde...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 07.06.2016 v 12:04

Já znám "tyhle případy" především z dvoutaktní sféry a každej, kdo pojezdil
a pak prodal (např.) RD350YPVS, se zanedlouho "tloukl do hlavy" ...

Zelinář (292) napsal 07.06.2016 v 09:26

Proc jsem prodaval XJR? Protoze jsem blbej, jine vysvetleni neni...

olha (4) napsal 06.06.2016 v 20:57

U těch výfuků se mu zasekla ohýbačka, né ? . Jinak dobrý .

leo.ducati (3) napsal 06.06.2016 v 10:18

Pěkná práce. Vkusné

IvanDvoutakťák (5070) napsal 06.06.2016 v 09:49

Jasně , ty kónusy karburátorů připomínají zlatou éru silničních závodů
(v minulým století ) . Já bych ale bez "preventivního" sítka na nich nejel
ani 100 metrů - co tady budu bajkerům - mazákům vysvětlovat, že každej
kamínek, nebo i zrníčko písku, může v motoru nadělat pěknou paseku
Já jsem toto (v minulým století ) řešil půlkulovými sítky Jawa-nádrží
Na závěr ještě Zlomenýmu uchu jinou verzi pohody - nejdřív načepujem a
dál se uvidí ... A taky si važ té Tvé červenočerné krasavice !

TesVlad (-1) napsal 05.06.2016 v 02:11

Velmi by mě zajímal i zvukový projev...

A myslím že i ty karbce nebudou nějak moc vadit kolenům... Pokud člověk nebude obr s dlouhýma nohama...

IvanDvoutakťák (5070) napsal 04.06.2016 v 20:54+1

Zelinář můj vtip / hec pochopil

ZlomenyUcho (3) napsal 04.06.2016 v 20:22+1

Nic jdu dopit pivo, nazhavim svarovacku a neco si taky spichnu

Plameňák01 (24) napsal 04.06.2016 v 05:45

To je pěkný, kousek od našich hranic v Bavorsku, je tohle možný a u nás ty debilové za jinak umístěný zrcátko ( místo nad, tak pod řídítkama ) vyhodí z STK. Kde to proboha žijem.
Jinak moc pěkná motorka, se kterou se dá jezdit a né jako většina staveb, který jsou určený jen na podstavec.

afro-r1 (513) napsal 03.06.2016 v 21:20

ID: V cem je GSX lepsi?

afro-r1 (513) napsal 03.06.2016 v 21:18

Seikos: V Bavorsku to jde z podobnych duvodu take do kopru. Outsourcing je mocna zbran v rukou akcionaru a po jeho bezuzdne aplikaci prezijou ve firme jen kravataci s excelem.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.06.2016 v 21:07+1

Zelinářu , proč jsi ji (XJR) v r.2009 (?) prodával ... !!?
Přišel jsi na ten omyl pozdě, ale přece
Jen GSX1400 je lepší ...

bulldogbiker (-3) napsal 03.06.2016 v 20:31-2

itálie blééé

griso21 (147) napsal 03.06.2016 v 17:44

Roman SS:Karbce určitě nevadí.

seikos (975) napsal 03.06.2016 v 17:23

kubacech: ve vedeni Pijáža sedí aktuálně takové vepřové hlavy, že tohle by bylo spíš jen zbožné přání, než jakýkoliv náznak reality. Aktuálně tam spíš jede proces rušení celých produktových řad, než myšlenky na vývoj čehokoliv jiného a nového.
Holt je to tak, když firmu řídí "mladí a úspěšní manažeři", co včera vyráběli ledničky a zítra budou vyrábět vložky. Placeni jsou z grafu pouze dnešního dne

kubacech (7) napsal 03.06.2016 v 16:17

Zajímavý stroj

A ta v článku i Seikosem popisovaná spolupráce zní nadějně. Že by základ pro 1400ccm nástupce V11 a Sportky?

t_freedom (153) napsal 03.06.2016 v 14:56

Zelinář > to určitě...hlavně v zatáčkách, to bude rozkroucená káva

Kuchta50> hele už si někdy seděl na něčem co mělo aspoň 100Nm někde pod 5ciferným číslem otáček ?

Příjde ti, že 150Nm je pro slabochy? ...a nebo si zas ten jehož údaj 130BHP nepřekvapí oproti číslům supersportů ...co ?

Je to nádherný a hlavně to nádherně bude jezdit ...

Zelinář (292) napsal 03.06.2016 v 12:23

Dneska jedu pro XJR, to bude SILNA KAVA

Redguy (116) napsal 03.06.2016 v 11:52

RomanSS> Podle fotek si jde kolenama pridavat plyn, ani nemusis tahat za heft

Jinak ten motor je na tom to nejkrasnejsi, Guzzi je proste unikat.

RomanSS (512) napsal 03.06.2016 v 11:48

Fakt parádní stavba. Moc hezký.

Jen teda...nevadí ridičovým kolenům ty karbece?

rpdap (17) napsal 03.06.2016 v 11:40

Z toho by se u nás na STK asi posrali :)

IvanDvoutakťák (5070) napsal 03.06.2016 v 11:09+1

Guzzi "nepředěláš", V_i_c_i
Boxer BMW je napohled " ještě horší "

Destroyer (237) napsal 03.06.2016 v 11:00

...že sa začína zaujímať koncern Piaggio o nápady malej firmy. Tento prístup sa mi páči!

ElFidel (4) napsal 03.06.2016 v 10:59

152 Nm

sramis (95) napsal 03.06.2016 v 10:25

Zajimavy cteni a pekna motorka

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist