globalmoto_duben_nolan




Radical Ducati RAD 02 Corsa EVO

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Otas_z_Libo (0) napsal 28.10.2011 v 11:57

Co je ta věc přes brzdovou páčku? Nějakej kryt?!?

kremilek3 (1) napsal 06.06.2011 v 00:12

To Véna:Hlavně že ta tvoje kyvka je designivej svost

polopost (67) napsal 03.06.2011 v 17:44

Tak pokud bych měl hodnotit jen a pouze vzhled, tak semi zamlouvá jenom barevná kombinace laku. Když odmyslíme ty ptákoviny dole, tak ta kombinace: !Bílá, zlatá a tmavá/karbon je luxusní

Pipa31 (16) napsal 02.06.2011 v 23:33

A mě se to i líbí ;) je to "jiný", hlavně ta zadní část ale pěkný i barvy se alespoň za mě, povedly

John11 (0) napsal 02.06.2011 v 14:17

ta motorka je našuro cela. sedlovka je jasna, ale z předniho pohledu je to nesymetricke taky. wtf?

Drakis (67) napsal 02.06.2011 v 08:47

Ti dezignéří museli mít hustej model takhle zku-rvit hezkou motorku

GRASSEL (273) napsal 02.06.2011 v 08:18

No vzhled takovej "samodomo" mi příjde...
Jako když nějakej tuzer hodí na 1198 krátkou podsedlovku.
Ta firma co dělala design laku by měla přestat hulit a ta kyvka, lépe řečeno ten kus vinglu je fakt odpornost maximální.

griso21 (147) napsal 02.06.2011 v 01:41

To Roman Daněk:Není zač.To se stane.

snowflake600 (0) napsal 01.06.2011 v 20:52

ne...když už, tak to má trochu vypadat k světu, motorově bych tomu taky přidal, ale za design za sebe tak max 3/10

Marex (2560) napsal 01.06.2011 v 20:27

Pěkné to je,ale jak už se někteří zde zmiňují. Motor bych dal taky 1200. Když už, tak už!

TL1000rider (0) napsal 01.06.2011 v 20:04

Tato firma vyprodukovala už lepší kousky. Tak trochu my to zjevem připomíná poslední Fireblady. Ten poměr hmotnost/výkon je na dnešní poměry podpruměrný pravda. A taky musím souhlasit s tím, že je ten podsedlák nakřivo! Střed směřuje na tlumič, a ten určitě není v ose! Je to ale okruhovka..

pylot (27) napsal 01.06.2011 v 18:50

Tak kdyz uz delaj stavbu tak by tomu mohli dat aspon poradnou kyvku ne? 100 koni je na litani po okruhu ponekud malo a 130kg vahy na tom vubec nic nemeni.

Pjercak (48) napsal 01.06.2011 v 18:18

kafac od nich se mi líbil todle nevim tak napul spis NE

BaRT_Czech (45) napsal 01.06.2011 v 18:05

matrixbiker (457) napsal 01.06.2011 v 17:53

Proč motor z ST3 to je nějaký divný.

Míra (210) napsal 01.06.2011 v 17:32

Streetfighter se mi líbí daleko víc.

Alen (0) napsal 01.06.2011 v 17:17

wario (126) napsal 01.06.2011 v 16:42

130 kg to stačí i 100koní

cz.topinka (3) napsal 01.06.2011 v 16:41

No výkonem to saha na paty S1000RR, samozřejmě poměrem výkon/váha. Takže když k tomu přičteme že to je čistě nastavený na okruh může to být šupa
A dizajnově je to supr..

memphis.unv (17) napsal 01.06.2011 v 16:23

hliník je aušus, jedině ocel

-george- (-1) napsal 01.06.2011 v 16:08

luxusní

Sete (36) napsal 01.06.2011 v 16:01

Mazec!!!

Italofil (41) napsal 01.06.2011 v 15:58

To je hnus!

Harry_RnK (9) napsal 01.06.2011 v 15:49

> teamwhd: Máš pravdu, je nahnutá doprava aby se líp vysedalo do pravejch zatáček. Na levý okruhy mají druhou

pribor (0) napsal 01.06.2011 v 15:37

teamwhd (74) napsal 01.06.2011 v 15:19

ta podsedlovka jde šejdrem ne?

Miky1300 (5) napsal 01.06.2011 v 14:55

Er4s3r (0) napsal 01.06.2011 v 14:51

Panaboha,to je bes.

saly.pce (1) napsal 01.06.2011 v 14:38

Za mě paráda, ta motorka se mi moc líbí Ale když si vezmu, že by tam mohl být ještě výkonnější motor, to by byl masakr..

véna (67) napsal 01.06.2011 v 14:24

kyvka ošklivá... ale jinak super

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist