Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Viděl jsem to před pár měsíci a hned jsem se do toho zamiloval, takže hned jak prodám S4R, tak kupuju Sportku. Bude se to z ní myslím dělat líp. Jen nádrž je na GT lepší, má ty pěkný prolisy, což Sportka nemá. Jinak je to celkem lehká přestavba. :) Jinak podrobnosti o přestavbě tady //www.radicalducati.com/index.php?page=home nebo //caferacerculture.blogspot.com/2010/10/cafe-veloce.html
Rumlos: To máš pochopitelně pravdu. Původně tomu tak bylo. Dnes, chceš-li jezdit opravdu rychle, musíš mít řídítka dole, kapoty,hrb a 180 koní. Café se vydalo od dob supersportů jiným směrem. Podle mě to mohlo vypadat líp, ale co už!?
Marex: Jasně caferacery vznikly právě z touhy závodit a jezdit rychle. Tohle je prostě jenom moderní variace s prvky caferaceru. Není to ortodoxní caferacer. Ten není o detajlech, ale o odlehčení kde i lak je zbytečná váha, natož blatníky a podobné věci, které jsou jen navíc, ale to jsme u kořenů, dnes už je to všechno jinak...variací na téma cafe jsou různé a je jich naštěstí mnoho...
amerika je amerika...ale pánové tohle bych určitě neodmítl
Jo, to bych asi mohl
moc pěkný takhle to mám rád - vzduch, na drátech, kvalitní komponenty a nic navíc
FUJ
Kurva,to je mazel ,asi bych i měnil...
je to moc pekny, jen ten zadni salam se k tomu fakt nejak nehodi, i ty tlusty predni vidle, ale presto je to pecka
Krásný ...
MASAKR!!! Hodně povedený retro U těhle skvostů si obyčejně dávám studenou sprchu (jen pro jistotu)
Ještě teda přihodím jiný přestavbičky //caferacerculture.blogspot.com/search/label/ducati
Viděl jsem to před pár měsíci a hned jsem se do toho zamiloval, takže hned jak prodám S4R, tak kupuju Sportku. Bude se to z ní myslím dělat líp. Jen nádrž je na GT lepší, má ty pěkný prolisy, což Sportka nemá. Jinak je to celkem lehká přestavba. :) Jinak podrobnosti o přestavbě tady //www.radicalducati.com/index.php?page=home nebo //caferacerculture.blogspot.com/2010/10/cafe-veloce.html
Rumlos: To máš pochopitelně pravdu. Původně tomu tak bylo. Dnes, chceš-li jezdit opravdu rychle, musíš mít řídítka dole, kapoty,hrb a 180 koní. Café se vydalo od dob supersportů jiným směrem. Podle mě to mohlo vypadat líp, ale co už!?
OMG co to je za hromadu srotu?
Nevim co se Vám na tom nelíbí, vždyť je to kus krásné práce...
mádhera,to se jim povedlo
Kde to dostanu koupit a za kolik...?
Marex: Jasně caferacery vznikly právě z touhy závodit a jezdit rychle. Tohle je prostě jenom moderní variace s prvky caferaceru. Není to ortodoxní caferacer. Ten není o detajlech, ale o odlehčení kde i lak je zbytečná váha, natož blatníky a podobné věci, které jsou jen navíc, ale to jsme u kořenů, dnes už je to všechno jinak...variací na téma cafe jsou různé a je jich naštěstí mnoho...
Krása!Víc takových motorek! Jen víc víca bude to paráda!! Je to krása, z části klasika s inovacemi...
Tohle se mi moc líbi.
nemám výhrad, ale mohli tam dát nějaký polstrování nasedlo... Krása
Rumlos: Podle mne, autoři biku nepochopili význam strojů s přídomkem Café. Je to o detailech, ne o rychlosti na okruhu.
Jj takhle nějak si to představuji a GT-čko je hodně povedený model pro další přestavby, ale jsem spíše fandou lehčích úprav třeba jako tady
//www.youtube.com/watch?v=i0C41VD-PNA
...celkom pekna, teda az na ten "obviazany" vyfuk a na minibliknke.
jeto moderni prestavba s prvky minulymi ane neco z jawy
Je to krasavice někteří lidi tady si neuvědomujou že to není veterán, ale pořádná nabuzená přestavbička s retro designem a né ortodoxní caferacer.
Vůbec nechápu! Takhle krásnej kafáč a dodrbat ho opticky supermoderním tlumením a HD světlometem ze Sportstera!?
ty pneu treba takovy:
//2.bp.blogspot.com/_7U1gxKd5B44/SdE3crDcpFI/AAAAAAAAAEQ/wRDbJUAr8VU/s1600-h/CX500Cafe.jpg
moc se mi libi, ale ty moderni pneumatiky k tomu vubec nepadnou.. driv byly pneu mnohem vyssi.. vyfuk mi nevadi, vlastne ten tvar je skoro klasika..
ach boze, ach boze, ach boooze, to je sakrasakra krasa!
Moc pěkný, ale ty omotaný svosy Thermotec páskou už sou okoukaný jak proužky na ráfky ...