husqvarna_svartpilen_801_2




Přestavěná Katana New Jack od Icon 1000

Icon 1000 se sice primárně soustřeďuje na výrobu stylových helem a oblečení, občas se ale vytasí s nějakou tou přestavbou. Tato „přidružená výroba“ už přinesla několik velmi zajímavých a často dost netradičně pojatých kousků a novinka New Jack není výjimkou.

Základem se stala dnes již legendární Suzuki Katana z roku 1982, o jejíž celé historii se můžete něco dozvědět například zde. U Iconu si však řekli, že by bylo fajn, kdyby New Jack neměl svojí škatulku a na svět tak přišla motorka, která je na pomezí mezi café racerem a street fighterem, obohacená o několik zajímavých prvků.
Velkou zvláštností je například zadní tlumení. Katana měla originálně dva tlumiče po stranách a tedy proč to nenechat jako u originálu. Oba tlumiče se ale přesunuly na místo, kde se běžně nachází tlumič centrální. Proč to? Protože prostě proto… A rozhodně to nejsou žádná ořezávátka, stejně jako na zbytku motorky, najdeme i tady profesionální komponenty. Konkrétně se jedná tlumiče Nitron NTR Race Pro.
Místo kompletního překopání se promítla i snaha o to, aby Katana zůstala alespoň trochu Katanou a například charakteristická přední maska se tak v zásadě nezměnila. Musíme tedy pominout tu drobnost, že místo světla je chladič oleje. Zcela jinak jsou však vidlice, nacházející se pod ní. Celý předek si u Iconu vypůjčili z Hondy Fireblade a kola osadili pro změnu z VTR SP2.
Protože by původní motor z Katany nebyl dostatečně brutální, zesílil se rám a do něj byl vložen motor propůjčený ze Suzuki Bandit 1200. Filtry sání i výfuk je ručně dělaný originál, ale zadní kyvku poskytlo TL1000R.
Přepracována byla ještě spousta dalších věcí. Nová je třeba zadní část, jejíž design je skutečně velmi minimalistický a připomíná spíš blatník z krosky. Pod ním se nachází jen maličký pásek LED diod, zaskakující za zadní světlo.

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (24x):
Motokatalog.cz



TOPlist