yamaha_demo_tour




Přestavba Hondy CBR

Už pár let jsem si pohrával s myšlenkou předělat nějakou motorku na street.

Při pátrání po vhodné motorce na internetu a časopisech a zhlédnutí pár předělávek moto, podle volba na Hondu CBR. Začal jsem hledat motorku a věděl jsem, že pár jich již předělaných bylo a každá je jedinečná, tak jsem chtěl té své vdechnout také punc jedinečnosti. Dva dny před Vánocemi už stála v garáži Honda CBR 900 RR r.v. 1997.
Prvním krokem bylo rozebrání moto do posledního šroubku. Začalo nekonečné čištění a broušení celého motoru, rámu a k tomu ještě leštění svodů. Současně jsem hledal a objednával díly potřebné ke stavbě, jako řidítka, gripy, zrcátka, blinkry, světla, pancéřové hadice, budíky, páčky a výfuk.
Pak přišla na řadu výroba podsedadlového rámu a výroba dílů z laminátu, které jsem vyráběl sám, protože s prací s laminátem mám dlouholeté zkušenosti. Po ukončení výroby přišlo na řadu lakování, při kterém mi velmi pomohl dobrý kamarád, lakýrník a motorkář Vlado Hudák, který přitom se mnou strávil řádnou porci času. Chci poděkovat i majiteli firmy Motofit Michalovce, který mi dal k dispozici lakovací box. Při výběru barvy jsem vycházel z odstínu, který byl uveden v TP protože jsem nechtěl podstoupit proceduru KO, kvůli přepisu barvy. Grafiku a uspořádání barev mi pomáhal řešit můj syn na počítači. Řešili jsme pár alternativ, až jsme se dopracovali k tomuto výsledku. Začalo lakování motoru, pak přišel na řadu rám a samotné díly.
Po nalakování přišlo na řadu skládání moto, řešení el. instalace, výroba držáků a celková kompletace. Strávil jsem při této motorce hodně zimních dnů a večerů a s výsledkem jsem velmi spokojen a doufám, že se bude líbit i Vám. Nyní si užiji jízdu na tomto sršni a po čase bude určitě na prodej.
Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (88x):
Motokatalog.cz



TOPlist