Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Koukal jsem na Ryca Motors Company a mají pobočku ve Francii. Takže by to mělo mít evropskou homologaci.
Ty ceny kitů jsou i pro normálního smrtelníka vcelku dostupné(+/-kolem sedmdesát litrů ). Ješte pořídit slušnou motorku jako základ a člověk se do toho může pustit. Když si to člověk spočítá tak to stejně k stopadesáti litrům daleko nemá a za sto sedmdesát se dá koupit hotová retro Yamaha SR 400... PS: Ale mají tam v galerii Ryca fakt pěkný kousky!
dcent: Fakt? Já když se byl posledně ptát na dopravním odboru magistrátu, tak mi paní za přepážkou na všechno odpovídala: "Nejde! Není možný! Nejde!" A to jsem se ptal jen na "banálnosti". Prej když všechno nebude seriový, nikdy to není možný zapapírovat. nikdy a nic
Takže je možný aby mi i v ČR prošlo cokoliv, i přestože si to budu dělat sám a budu to mít podpořený výkresama, případně výpočtama, prostě dokumentací (a nebude to uplná hovadina)?
A teda přes Dekru? nemáš k otmu někde nějaký čtení? A "balík" znamená co, alespoň řádově?
U nás máš třeba Dekru.
Většina lidí na to odpoví, že to stojí balík.
Ano - stojí. Ale za individuální schvalování se platí všude na světě. I v tom Německu.
Tak to prostě u staveb chodí...
Ryca nabízej i kity na scramblery a jiný úpravy.
nabízej taky komplet nový rámy. Vzhledově se mi moc nelíbí ten tvar nádrže, ale to je detail a jen moje oko. Jinak by to bylo hezký
technicky je blbý, že se musí řezat dost pofidérně do kyvky, ale asi to má spočítaný, že se na pevnosti neubere.
Co je to ale platný, když by u nás ani takováhle přestvaba legálně a bez známejch proste neprošla.
nebo víte snad někdo jak legálně projít s jinou velikostí kol, úpravy na nevratnej jednosic atd?
Fakt na hlavu postavený předpisy, když i v tom německu maj TUV, kde se dá celkem v pohodě s přestavbama projít...
Jo je pěkná , ale poslední dobou jsou zase všechny přestavby Café racer. Často i u motorek, u kterých to nemá žádný smysl a výsledek je kolikrát horší než originál. Ale tahle se mi líbí
Koukal jsem na Ryca Motors Company a mají pobočku ve Francii. Takže by to mělo mít evropskou homologaci.
Ty ceny kitů jsou i pro normálního smrtelníka vcelku dostupné(+/-kolem sedmdesát litrů ). Ješte pořídit slušnou motorku jako základ a člověk se do toho může pustit. Když si to člověk spočítá tak to stejně k stopadesáti litrům daleko nemá a za sto sedmdesát se dá koupit hotová retro Yamaha SR 400... PS: Ale mají tam v galerii Ryca fakt pěkný kousky!
dcent: Fakt? Já když se byl posledně ptát na dopravním odboru magistrátu, tak mi paní za přepážkou na všechno odpovídala: "Nejde! Není možný! Nejde!" A to jsem se ptal jen na "banálnosti". Prej když všechno nebude seriový, nikdy to není možný zapapírovat. nikdy a nic
Takže je možný aby mi i v ČR prošlo cokoliv, i přestože si to budu dělat sám a budu to mít podpořený výkresama, případně výpočtama, prostě dokumentací (a nebude to uplná hovadina)?
A teda přes Dekru? nemáš k otmu někde nějaký čtení? A "balík" znamená co, alespoň řádově?
Přestavba to je docela povedená, ale na můj vkus je to trochu "lehké". Evokuje to ve mě pocit bicyklu s pomocným motorkem
Ad "V Německu maj na schvalování TÜV."
U nás máš třeba Dekru.
Většina lidí na to odpoví, že to stojí balík.
Ano - stojí. Ale za individuální schvalování se platí všude na světě. I v tom Německu.
Tak to prostě u staveb chodí...
Ryca nabízej i kity na scramblery a jiný úpravy.
nabízej taky komplet nový rámy. Vzhledově se mi moc nelíbí ten tvar nádrže, ale to je detail a jen moje oko. Jinak by to bylo hezký
technicky je blbý, že se musí řezat dost pofidérně do kyvky, ale asi to má spočítaný, že se na pevnosti neubere.
Co je to ale platný, když by u nás ani takováhle přestvaba legálně a bez známejch proste neprošla.
nebo víte snad někdo jak legálně projít s jinou velikostí kol, úpravy na nevratnej jednosic atd?
Fakt na hlavu postavený předpisy, když i v tom německu maj TUV, kde se dá celkem v pohodě s přestavbama projít...
Konecne jednoduchy a ucelny stroje , mezi tema nabugreninama za pul mice .
Ta zlata s tou bilou jsou moc pekny
konecne kloudnej bike!
velmi krásná obzvlášť v té černé jak puma americká chystající se ke skoku
hlavně v té šedé a černé vypadá hratelně
Jo je pěkná , ale poslední dobou jsou zase všechny přestavby Café racer. Často i u motorek, u kterých to nemá žádný smysl a výsledek je kolikrát horší než originál. Ale tahle se mi líbí
slusne napsanj clanek o zajimavy motorce i pro spodnich 9 900 000 Cechu!
Prijemna motorka mezi tema vsema cinsko/korejsko/sikmovokyma najednobrdo novejma motorkama