husqvarna_svartpilen_801_2




Osmiválec Drysdale 1000 V8

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Peklop (0) napsal 13.06.2015 v 02:46

Kopírování Voxanu je blábol. Mohlo by to být maximálně naopak. Design Drysdale 750 je z roku 1996 a Voxan Cafe se vyráběl od roku 2000.

nerd (199) napsal 14.03.2014 v 12:57

Polopost cim viac valcov tym mensi krutiaci moment :)

jean192 (153) napsal 10.03.2014 v 13:57

Tiež ma prvé napadlo, že Voxan oprášil výrobné linky

Steve-CZ (259) napsal 09.03.2014 v 22:01+1

Kopírovat Voxan café racer je jistě zajímavý počin, to byla moc hezká motorka a stačily jí bohatě 2 válce.

muscle_biker (50) napsal 09.03.2014 v 06:09

skusal som "prebrouzdat" net ohladom krutiaku.. nikede sa neda nic dohladat.. vzhladom na to ze sa jedna o extremne kratkozdvyhovy motor ktory toci 15-19K ot/min tak ten krutiak ZREJME nebude bohvie co.. cili nie je sa cim chvalit a preto sa nikde neudava..

takze jedine co by mohlo byt tuna zaujimave je zvuk.. nekupte to za 2 miliony..

polopost (67) napsal 08.03.2014 v 23:51

To řešení zadního odpružení dosti zajímavý, V8 hrozně nezvyklý, zvlášť takhle napříč uložený.
Lehký to celý asi nebude, ale ta příhrada to opticky odlehčuje, tak kdo ví...
Fakt by mě zajímaly nějaký hodnoty co něco řeknou, protože údaj "150 koní" u takovýdleho monstra nic neznamenají. Ten krouťák by to měl, podle mýho, rozčísnout, tak proč chybí?
informace, fotky, informace, video sem s tím!

Design je otázka vkusu, mě to připadá jako celkem jednoduchej, nadčasovej vzhled, ale chápu, že lidi co chtěj jen vlastnit něco exklusivního (prostě na chlubení se) tolik technice nedaj a budou chtít aby to bylo in.
A co se FGR týče... mám to sice z druhý ruky, ale prej se pořád vylaďuje a vychytávaj se mouchy, kterejch není uplně málo. Ale maká se na něm.

KozelCH (19) napsal 08.03.2014 v 22:56+1

Design je skvely. Ta motorka neni rohlik z lidlu.

Roman_Daněk (3) napsal 08.03.2014 v 22:25+1

Ojnice Opraveno Díky

Marty93 (23) napsal 08.03.2014 v 21:50-1

v jiném designu si to možná nějakej bohatýr fajnšmekr koupí Jinak klobouk dolů

1100Virago (3052) napsal 08.03.2014 v 21:28+1

moga 10:44: "Co má namysli autor článku pod pojmem spojovací tyče? Obávám se, že je to jen důkaz velmi mizerného překladu, protože na 99,99% to jsou ojnice anglicky connecting rod."

Přesně totéž mě napadlo hned při čtení a ještě že jsem si tvůj příspěvek přečetl dřív, než jsem se dopustil nechtěného plagiátorství tím, že bych napsal totéž.

Motorka je fajn, jezdit bych na ní nechtěl a servisovat ji už vůbec ne

bulldogbiker (-3) napsal 08.03.2014 v 21:19+1

dle mého názoru pěkný design

charon87 (101) napsal 08.03.2014 v 19:35+1

Ocenuju, že to dotáhl do takovýhleho finiše. Tady je mazec, že si splnil sen, ale asi nedostal státní dotace jako náš nesmyslný šestiválec. O vzhledu si každej může psát co chce, ale na druhou stranu je podle toho jak vypadá identifikovatelná a to se taky cení, než aby to bylo jako tuctovka z číny. Mě se docela líbí, ale devadesátky mě ovlivnily a mam je rád i v dnešní době.

Pjercak (48) napsal 08.03.2014 v 18:32+3

dvacet let stary desing? a jde se nato divat ... V8 pěkný pocin...

Beda46 (211) napsal 08.03.2014 v 14:30-2+1

Vyrobit defakto svůj motor V-8,poklona.chtěl bych to slyšet nastartovaný.jinak ale design docela hnus.splácanina všeho možnýho.a 150ti koňovou motorku si koupim za 60tis KČ bude určitě o dost kilo lehčí a myslím třeba R1 o hodně hezčí...

JiříII. (13) napsal 08.03.2014 v 14:14-1+1

8V-asi konstruktérsky zajímavé,i zadní odpružení musel vymyslet jinak.Asi se to tam už nevešlo.Ale jinak je to vošklivý až hrůza.

Gilless (265) napsal 08.03.2014 v 13:29

Moc se mi líbí, aspoň je vidět, že neobvyklá technika nemusí být za každou cenu v UFO kabátu

Piki (61) napsal 08.03.2014 v 13:14+3

Je to pěkný. Chci slyšet zvuk

moga (60) napsal 08.03.2014 v 13:11

K tomu FGR. Felger má momentálně rozdělanou minisérii 6 ks. Nebojím, že by to neprodal. Takováhle motorka je totiž investice a ne dopravní prostředek. Něco podobnýho bylo s Pragovkama, když Praga ukončila výrobu.Hned se po nich zaprášilo, protože ti co to kupovali, tak to kupovali s tím, že 4t pragovek bylo vyrobeno míň než Jawa Sadílků.

Saddam (17) napsal 08.03.2014 v 13:07+3

Mno, docela se mi to líbí, ale kvůli tomu osmiválci je to trochu překonstruovaný. Třeba to zadní přepáčko je fakt sci-fi, trochu bych se bál o ty klouby na těch černejch táhlech ohledně životnosti. A nejlehčí to taky nebude.

Když je řeč o Midalu, tak s cílovou skupinou tý motorky souhlasím. Ve firmě bez velkýho a levnýho výrobního zázemí, kde není potenciál hromadné výroby, se nedá udělat cenově konkurenceschopná mainstreamová motorka, která by konkurovala (převážně východním) masovým motorkám do nějakých 400 kkč. Jediná možnost, jak si najít svůj trh, je zaměřit se na alternativní klientelu, například kvalitní malé stroje (Blata), nebo právě luxusní motorky, kde se tolik nebojuje cenou, protože při v malém měřítku bojovat cenou prostě nelze. Jedním dechem ale dodávám, že to u FGR přehnali a výsledek se mi vlastně ani nelíbí. Ano, měli udělat motorku výjimečnou, velmi kvalitně a pečlivě zpracovanou, ale taky racionálně pojatou.

gresini (4458) napsal 08.03.2014 v 11:39-1+2

muscle biker-asi po roce a půl jsem se podíval znovu na fgr midalu a máš asi pravdu-o tom už nikdo nepíš a je to zapomenuto-no za ty peníze je to nesmysl,ale kdyby změnili tu příšernou zadní kyvku,přední masku,přidali nějak vhodně nějaký plast a dali hezčí kola,tak je to docela pěkný,takhle za mě spíš neprodejná příšera!

moga (60) napsal 08.03.2014 v 10:44+7

Co má namysli autor článku pod pojmem spojovací tyče? Obávám se, že je to jen důkaz velmi mizerného překladu, protože na 99,99% to jsou ojnice anglicky connecting rod.Hold se to nesmí dávat překládat agenturám, kde to překládají samé slečny.

foky (156) napsal 08.03.2014 v 10:20-3+2

Nenacházim v tomhle stroji žádnej smysl...

muscle_biker (50) napsal 08.03.2014 v 10:12+4

co je z projektom FGR sestival?? ked som tuna pred siestimi rokmi prezentoval ze by mali vyvynut nieco lahkonoheho za 15K eur a nie obludu ktora pozere vsetok vykon s cenovkou 80K eur tak tuna zaznelo ze si to kupcov najde, ze som kookoott a mam sa vratit do janosikova.. realita je taka ze sa zatial nepredal ani jeden sestival.. cim to??

inak dizajn kapot tohoto protinozca nie je vyslovene zly... taky nejaky nadcasovy.. ako by v tom mal prsty erik buell.. ale kedze sa jedna o V8Cilinder trebalo by uviest hodnotu krutiaku.. ten bude tuna alfou a omegou..

Bothrops (249) napsal 08.03.2014 v 10:12-2

moc hezkej stroj




TOPlist