yamaha_demo_tour




Officine Rossopuro Triumph Lupozza

O italské customizérské dílně Officine Rossopuro jsme u nás už několikrát psali. Zatím jen v kontextu se značkou Moto Guzzi. Teď se ale Filippo Barbacane a jeho tým rozhodli vplout do nových vod a na ponk si hodili klasickou mašinu, Triumph Bonneville. Co se stane, když se sejde anglický gentleman s italským divochem?

Spojení je to opravdu zvláštní, ovšem přiznejme si, že Bonnevillu, který se v různých modifikacích prodává už pár desetiletí, trochu dravějšího faceliftu možná jen prospěje. Pokud tedy patříte k vyznavačům retro motocyklů, ale nevadí vám i trochu moderní dravosti, pak je „italský“ Triumph Lupozza něco pro vás!
Filippo Barbacane chtěl Bonneville vylepšit hlavně v jízdních vlastnostech, takže jeho první kroky vedly k tlumičům. Původní přední vidlici nahradila 45 mm vidlice od Marzocchi a dvojici zadních zase plynové tlumiče od značky Bitubo. Nové odpružení si zachovává retro look, ale přitom nabízí lepší požitek z jízdy.
Další úpravy už byly kosmetického rázu. Máme zde nové stupačky, Tommaselli clip-on řídítka a gripy, budík od Motogadgetu nebo pěkná hliníková zrcátka. Chválíme zachování drátěných kol, to k retru patří stejně tak, jako instalované gumové krytky předních tlumičů.

Klasické výfuky byly nahrazeny dvojicí agresivně vypadajících trubek od Hot Road MASS Moto pipes. Spolu s přímými kónickými filtry, absencí airboxu, novým sedlem, nízkými řídítkami, sníženou nádrží a černým lakováním dodávají Lupozze na agresivitě. Když už je řeč o laku, tak celočerné zbarvení se Italům fakt povedlo!
Italové opět potvrdili, že co se designu týče, tak jsou mistři v oboru. Z celkem nudné motorky udělali nebezpečně vyhlížejícího rychlíka a přitom stačilo jen vyměnit pár dílů, přidat barvu, vyhodit airbox… Jde to i bez velkých zásahů do rámu nebo motoru. Anglický Bonneville ožil a rázem se z něj stala italská Lupozza!

Informace o redaktorovi

Roman Daněk - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (20x):



TOPlist