Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
karbonovy kola nejsou o prakticnosti, ale o funkcnosti!.. kdo ma na karbonovy kola tak neresi jejich prakticnost.. zlehceni kol neni o tom, ze usporis na motorce 5kilo a o tom, ze to uberes na neodpruzenych hmotach a to se pocita, ovladatelnost je nekde jinde.. a to srovnani ubytku vahy se ZZR, to sem se moc zasmal.. Je neco jinyho ubrat z 200kg masiny 20kg a ze 170kg.. dyt motorka ze 150kg je prd.
polopost : já bych spíše řekl, že je to jen otázkou priorit. Co se týče těch nadávek, že je to nepraktické, tak je to stejné jako když někdo říká, že by si nikdy nekoupil italskou motorku, protože oproti japoncům jsou dražší a náročnější na servis. Takže je to jen otázkou priorit čemu dáš vlastně přednost, zda designu + zpracován + popř. kvalitnějším materiálům, ale za dražší peníz, nebo jen tuctovému stroji z japonské produkce, ale zase třeba se spolehlivější technikou za levnější peníz.
Italofil: Tak jasně. O tom, že se to nevyrábí kvůli tomu, že spočítat to, aby to mělo pevnost a jiný správný parametry není vůbec žádná prdel, nemluvím. Ta výroba je složitá, třeba už jen kvůli tomu, že kolo je složitý nejen tvarově a vyrobit správnou textilii je taky haluz. Takže drahý to je určo. Ale prostě jsem se pozastavil nad tim, že nkdo níž nadával, že karbonový kola jsou uplně nepraktický a na nic. Jestli jedinej argument nepraktičnosti je to, že to je neopravitelný, což je samozřejmě fakt, tak potom to zas tak nepraktický neni, ne? Přece nebourám každej den, abych přemejšlel nad timhle. Nehledě na to, že kdyby nějakej luxusní stroj, co si může dovolit uhlíkový kola, dostal takovou šlehu, že by to odskákaly i ráfky, tak by těch zrušenejch věc bylo určitě moc a moc a výměna celýho kola by asi nebylo to, co by mě štvalo nejvíc...
Proč se v tom tak rýpete?Cena je sice uhozená,ale proč to pomlouvat?Toto je motorka pro hrstku nadšenců kteří si to koupí,a jeden z důvodů bude třeba ta cena.Tohle není japonská serie...
Když jsem to četl ... líbilo se mi to. Říkal jsem si možná jednou ... :) ... ale to než jsem se dobral k ceně :D. Za ty peníze bych už si opravdu koupil velmi luxusní auto ... musel bych mít stovky milionů na účtě, abych uvažoval o motu v této cenové kategorii
Úspora hmotnosti neuvěřitelných 22kg! Nestačilo by, aby jezdec trochu zhubnul? A ta závodní verze je ještě lepší Shodí dalších 20 kilo, vyhodí zrcátka, světla, blinkry a já nevim co všechno a budou za to vyhození chtít ještě víc peněz
Abyste si nemysleli - ne že by se mi to nelíbilo, to jo. Ale neni to beztak trochu zbytečný?
/italofil/ Myslím že když má někdo tolik peněz na takový klenot, tak na tom nebude nic svařovat a jinak látat, alekoupí nový. Jinak ten karbon vydrží docela dost. Nebál bych se toho.
polopost : a navíc není moc firem co má technologie pro výrobu a zpracování carbonových součástí, takže bys hledal asi dlouho, než bys někoho našel a navíc by to jistě stálo ranec jak jsem již psal.
polopost : možná je to blbost, ale kola z uhlíku, když prasknou, nebo nějak výrazně naruší, tak už s nimi nic nenaděláš, nebo spíše by to stálo majland, kdeždo kolesa z kovu se dají třeba znova povařit, vyvážit a dál upravovat třeba na CNC k dokonalosti...
Ale vážně by mě zajímalo, v čem maj uhlíkoý kola nevýhody, jak tady někdo psal. Občas blbnu s různejma laminátama a kompozitama, tak jsem se nad tim zamejšlel, proč se nedělaj kola "běžně" z uhlíku. V čem teda spočívá ta jejich údajná nepraktičnost?
Ta cena? Je to hodně. Je to kurva hodně! Ale věřím tomu.
Sice kola a skoro všecko co jde z uhlíkovejch kompozitů... dobrá, to má dneska každej druhej stroj a není to zas taková cenová pálka i když to je pořád dražší, ale už jenom ten rám a svody... to už stojí sakra balík! Obrábění titanu a vůbec práce s ním není zas taková prdel, takže tý ceně naprosto věřím.
No u tebe jsem měl právě strach že si to nenajdeš, když zatím dokázals že neumíš ani číst...ale nebudem se tady dál hádat je to ubohý nemyslim to nijak zas tak zle Jinak suchá váha 157kg je super, 125 koní, musí to letět jak hovado
Je to krasavice cena samozřejmě vysoká ale to je u NCR standardem, platíte za značku, jako třeba u oblečení a je to exkluzivní záležitost, které bude pár kusů pro vyvolené. Jinak nevím proč by nebyli praktický karbonový kola do provozu jak píše víťa.
Uf, tak už to vidím, změnami snížili váhu z na, a dalšími změnami ji sníží ještě o... snížení o 22 kg tedy nic moc, to třeba ZZR600 z modelového roku 2004 na 2005-2006 zhubla ze 195 na 171 - 24 kg, navíc k lehčí motorce se přičítá stejná váha jezdce, paliva atd., tedy lehčí je na tom v relativním srovnání hůře.
hehe, koukám socialismus je v nás stále hluboce zakořeněn
Překrásný strojek , moc , akorát do obýváku...
Krásný, ale jdete trošku s křížkem po funuse...
Tak tak. Koukám, že se na tomhle hezky shodnem
karbonovy kola nejsou o prakticnosti, ale o funkcnosti!.. kdo ma na karbonovy kola tak neresi jejich prakticnost.. zlehceni kol neni o tom, ze usporis na motorce 5kilo a o tom, ze to uberes na neodpruzenych hmotach a to se pocita, ovladatelnost je nekde jinde.. a to srovnani ubytku vahy se ZZR, to sem se moc zasmal.. Je neco jinyho ubrat z 200kg masiny 20kg a ze 170kg.. dyt motorka ze 150kg je prd.
polopost : já bych spíše řekl, že je to jen otázkou priorit. Co se týče těch nadávek, že je to nepraktické, tak je to stejné jako když někdo říká, že by si nikdy nekoupil italskou motorku, protože oproti japoncům jsou dražší a náročnější na servis. Takže je to jen otázkou priorit čemu dáš vlastně přednost, zda designu + zpracován + popř. kvalitnějším materiálům, ale za dražší peníz, nebo jen tuctovému stroji z japonské produkce, ale zase třeba se spolehlivější technikou za levnější peníz.
Italofil: Tak jasně. O tom, že se to nevyrábí kvůli tomu, že spočítat to, aby to mělo pevnost a jiný správný parametry není vůbec žádná prdel, nemluvím. Ta výroba je složitá, třeba už jen kvůli tomu, že kolo je složitý nejen tvarově a vyrobit správnou textilii je taky haluz. Takže drahý to je určo. Ale prostě jsem se pozastavil nad tim, že nkdo níž nadával, že karbonový kola jsou uplně nepraktický a na nic. Jestli jedinej argument nepraktičnosti je to, že to je neopravitelný, což je samozřejmě fakt, tak potom to zas tak nepraktický neni, ne? Přece nebourám každej den, abych přemejšlel nad timhle. Nehledě na to, že kdyby nějakej luxusní stroj, co si může dovolit uhlíkový kola, dostal takovou šlehu, že by to odskákaly i ráfky, tak by těch zrušenejch věc bylo určitě moc a moc a výměna celýho kola by asi nebylo to, co by mě štvalo nejvíc...
Je to sice hezký,ale o nic hezčí než původní model. Myslím, že NCR už postrádá invenci. Větší frajeřina je třeba 500 OHC!
Proč se v tom tak rýpete?Cena je sice uhozená,ale proč to pomlouvat?Toto je motorka pro hrstku nadšenců kteří si to koupí,a jeden z důvodů bude třeba ta cena.Tohle není japonská serie...
Když jsem to četl ... líbilo se mi to. Říkal jsem si možná jednou ... :) ... ale to než jsem se dobral k ceně :D. Za ty peníze bych už si opravdu koupil velmi luxusní auto ... musel bych mít stovky milionů na účtě, abych uvažoval o motu v této cenové kategorii
Pěkný to je, to neříkám
za ty prachy je to hodně velkej nesmysl,to by koupil jen vůl
Za třista koupit HYPERMOTARDA za dalších čtyřista ho potůnit, tak z toho bude ještě libovější kus než od NCR
Je to hrube!!
Úspora hmotnosti neuvěřitelných 22kg! Nestačilo by, aby jezdec trochu zhubnul? A ta závodní verze je ještě lepší Shodí dalších 20 kilo, vyhodí zrcátka, světla, blinkry a já nevim co všechno a budou za to vyhození chtít ještě víc peněz
Abyste si nemysleli - ne že by se mi to nelíbilo, to jo. Ale neni to beztak trochu zbytečný?
/italofil/ Myslím že když má někdo tolik peněz na takový klenot, tak na tom nebude nic svařovat a jinak látat, alekoupí nový. Jinak ten karbon vydrží docela dost. Nebál bych se toho.
Pekné/ě/ ujete... na ramu usetri tri kila a cena 100x vyssí
polopost : a navíc není moc firem co má technologie pro výrobu a zpracování carbonových součástí, takže bys hledal asi dlouho, než bys někoho našel a navíc by to jistě stálo ranec jak jsem již psal.
co NCR to lahůdka z říše snů
polopost : možná je to blbost, ale kola z uhlíku, když prasknou, nebo nějak výrazně naruší, tak už s nimi nic nenaděláš, nebo spíše by to stálo majland, kdeždo kolesa z kovu se dají třeba znova povařit, vyvážit a dál upravovat třeba na CNC k dokonalosti...
Ale vážně by mě zajímalo, v čem maj uhlíkoý kola nevýhody, jak tady někdo psal. Občas blbnu s různejma laminátama a kompozitama, tak jsem se nad tim zamejšlel, proč se nedělaj kola "běžně" z uhlíku. V čem teda spočívá ta jejich údajná nepraktičnost?
Ta cena? Je to hodně. Je to kurva hodně! Ale věřím tomu.
Sice kola a skoro všecko co jde z uhlíkovejch kompozitů... dobrá, to má dneska každej druhej stroj a není to zas taková cenová pálka i když to je pořád dražší, ale už jenom ten rám a svody... to už stojí sakra balík! Obrábění titanu a vůbec práce s ním není zas taková prdel, takže tý ceně naprosto věřím.
No u tebe jsem měl právě strach že si to nenajdeš, když zatím dokázals že neumíš ani číst...ale nebudem se tady dál hádat je to ubohý nemyslim to nijak zas tak zle Jinak suchá váha 157kg je super, 125 koní, musí to letět jak hovado
Není zač, ty zas mě - začni u sebe, když myslíš, že si ostatní neumí vygooglovat odkaz na fabriku.
Škoda NCR je špička ve světě tuningu Ducati tuningujou desmosedici a takovy tuctovky tady je odkaz //www.ncrfactory.com/eng/
Jo a rrss ten mě teda pobavil na zbytek dne lepší komentáře jsem dlouho nečetl na to se nedá ani reagovat
Ja treba o NCR v zivote neslysel :D :D
Co to je za debilitu ?
Je to krasavice cena samozřejmě vysoká ale to je u NCR standardem, platíte za značku, jako třeba u oblečení a je to exkluzivní záležitost, které bude pár kusů pro vyvolené. Jinak nevím proč by nebyli praktický karbonový kola do provozu jak píše víťa.
Uf, tak už to vidím, změnami snížili váhu z na, a dalšími změnami ji sníží ještě o... snížení o 22 kg tedy nic moc, to třeba ZZR600 z modelového roku 2004 na 2005-2006 zhubla ze 195 na 171 - 24 kg, navíc k lehčí motorce se přičítá stejná váha jezdce, paliva atd., tedy lehčí je na tom v relativním srovnání hůře.
Suchá váha 179 nebo 157 kg? V článku je obojí. 179 kg s vyšším výkonem a bez titanu/keramiky udělá spousta firem.