Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
V7 je motorka pro prcky. Taky zklamání.
Pro dva ani náhodou.
Zrovna jako MT-09. Dneska jsou ty motorky divný. Anebo moc drahý. Já jsem prolezl celou Vrbovku a jediný, co se mi líbí ze všech značek a modelů je stará dobrá Yamaha XJR 1300: Férová cenovka, výborná ergonomie, pořádná a silná motorka, ne však přerostlá.
Jo, to se vždy najde spousta kecalů, co říkají že tohle měla fabrika už dávno vyrábět sama. A pak doma nastartují své staré Hondy a jedou kolem komína.
Přesně takhle to dopadlo s Hondou CB1100. To byla mánie, to tady mnohokrát zaznělo kdo by si to hned koupil "kdyby si to japonci neškudlili pro sebe a pustili to i do evropy". A realita? V ČR se jich prodalo jen pár kusů.
Kecy v kleci.
Kardan je z nějakého litru (S,SP,GT,Mille,Lemans..., California ho má prodloužený) akorát bez té krycí trubky (nemá záchyt reakce jako V11) stejně jako celý rám. Rozdíl mezi rámem velké Guzzi a malé V7 poznáš bezpečně na první pohled pod sedlem, kde má velká trojúhelník, do kterého je uchycena kyvka a malá takový jakýsi kosodélník.
Ja nemam ani tech 50 koni a uplne to staci. A to jsem presedlal ze 100 konovy motorky, objevil jsem novou radost z jezdeni a litat 200+ uz mi absolutne nechybi.
Jestli mi na novy V7 neco vadi, tak ze je malinka.
Tohohle, ale měla dávno udělat přímo fabrika. Chvilku jsem nad V7 uvažoval, ale že bych se jim na těch 50 poníků nevykašlal, když bude mít 90+ tak to bude paráda.
Ono dneska koupit takovýhle retro se slušným motorem je dost problém co skončila Ducati s GT1000
V7 je motorka pro prcky. Taky zklamání.
Pro dva ani náhodou.
Zrovna jako MT-09. Dneska jsou ty motorky divný. Anebo moc drahý. Já jsem prolezl celou Vrbovku a jediný, co se mi líbí ze všech značek a modelů je stará dobrá Yamaha XJR 1300: Férová cenovka, výborná ergonomie, pořádná a silná motorka, ne však přerostlá.
Drátěná kola, dva laufy, V2, retro styl... co řešíte? Slabý motor? Ale děte. Vsadím se, že to bude parádní svezení.
Seikos: ja si ji koupil, ale taky jsem ji musel potunit
Jo, to se vždy najde spousta kecalů, co říkají že tohle měla fabrika už dávno vyrábět sama. A pak doma nastartují své staré Hondy a jedou kolem komína.
Přesně takhle to dopadlo s Hondou CB1100. To byla mánie, to tady mnohokrát zaznělo kdo by si to hned koupil "kdyby si to japonci neškudlili pro sebe a pustili to i do evropy". A realita? V ČR se jich prodalo jen pár kusů.
Kecy v kleci.
V7 pro mě byla na živo absolutní zklamání, tak tohle je snad lepší.
Zdravím,
a k čemu je to dobrý???
V7 = 750ccm
Sportka = 1200ccm
Za mě je to o ničm.
Ciao Píny
Super !
Tom-K- cely je to zmutovany, vana taky neni z 12ky
Taky souhlas, tohle měla fabrika udělat už dávno. Trochu větší a s větším motorem.
Luxusni a taky si myslim ze 50 koni u V7 je malo, ackoli je to uplne nadherna motorka
Kardan je z nějakého litru (S,SP,GT,Mille,Lemans..., California ho má prodloužený) akorát bez té krycí trubky (nemá záchyt reakce jako V11) stejně jako celý rám. Rozdíl mezi rámem velké Guzzi a malé V7 poznáš bezpečně na první pohled pod sedlem, kde má velká trojúhelník, do kterého je uchycena kyvka a malá takový jakýsi kosodélník.
jojo kardan je z V11, ale pisou, ze ram zustal V7.
je to jedno, takhle by to proste melo byt
https://www.youtube.com/watch?v=QiZm3GzJJTE&feature=youtu.be
Krása, proč tohle neleze z Mandella. Ona z V7 je tam jen nádrž. Nejen kardan, ale i rám je z velké Guzzi.
Gonzo: Kardan z V7 to určitě není, ten vypadá jinak.
samozrejme presne tohle ma smysl , jen se obavam zivotnosti kardanu ..paklize zustal puvodni
Krásná hezký retro
Rozhodně jsem nemyslel jezdit 200+, ale mám rád rezervu a hlavně na předjíždění to prostě chce koně.
Já nechci veterána, ale našláplý retro bych si líbit nechal.
Ja nemam ani tech 50 koni a uplne to staci. A to jsem presedlal ze 100 konovy motorky, objevil jsem novou radost z jezdeni a litat 200+ uz mi absolutne nechybi.
Jestli mi na novy V7 neco vadi, tak ze je malinka.
Tohohle, ale měla dávno udělat přímo fabrika. Chvilku jsem nad V7 uvažoval, ale že bych se jim na těch 50 poníků nevykašlal, když bude mít 90+ tak to bude paráda.
Ono dneska koupit takovýhle retro se slušným motorem je dost problém co skončila Ducati s GT1000