globalmoto_duben_nolan




Moto Guzzi V12

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zedsdead (293) napsal 28.07.2014 v 16:33

V7 je motorka pro prcky. Taky zklamání.
Pro dva ani náhodou.
Zrovna jako MT-09. Dneska jsou ty motorky divný. Anebo moc drahý. Já jsem prolezl celou Vrbovku a jediný, co se mi líbí ze všech značek a modelů je stará dobrá Yamaha XJR 1300: Férová cenovka, výborná ergonomie, pořádná a silná motorka, ne však přerostlá.

italšrot (164) napsal 27.07.2014 v 07:38

Drátěná kola, dva laufy, V2, retro styl... co řešíte? Slabý motor? Ale děte. Vsadím se, že to bude parádní svezení.

tudor (5) napsal 25.07.2014 v 21:04

Seikos: ja si ji koupil, ale taky jsem ji musel potunit

seikos (975) napsal 25.07.2014 v 20:43-2+4

Jo, to se vždy najde spousta kecalů, co říkají že tohle měla fabrika už dávno vyrábět sama. A pak doma nastartují své staré Hondy a jedou kolem komína.
Přesně takhle to dopadlo s Hondou CB1100. To byla mánie, to tady mnohokrát zaznělo kdo by si to hned koupil "kdyby si to japonci neškudlili pro sebe a pustili to i do evropy". A realita? V ČR se jich prodalo jen pár kusů.
Kecy v kleci.

Interceptor (108) napsal 25.07.2014 v 18:52-1

V7 pro mě byla na živo absolutní zklamání, tak tohle je snad lepší.

Píny (0) napsal 25.07.2014 v 17:02-1

Zdravím,
a k čemu je to dobrý???
V7 = 750ccm
Sportka = 1200ccm
Za mě je to o ničm.
Ciao Píny

IRON-MAIDEN-ZXR (82) napsal 25.07.2014 v 13:00+1

Super !

Gonzo (60) napsal 25.07.2014 v 12:47

Tom-K- cely je to zmutovany, vana taky neni z 12ky

Šuty (19) napsal 25.07.2014 v 12:03+1

Taky souhlas, tohle měla fabrika udělat už dávno. Trochu větší a s větším motorem.

hluska (156) napsal 25.07.2014 v 11:05

Luxusni a taky si myslim ze 50 koni u V7 je malo, ackoli je to uplne nadherna motorka

Tom-K (34) napsal 25.07.2014 v 11:01

Kardan je z nějakého litru (S,SP,GT,Mille,Lemans..., California ho má prodloužený) akorát bez té krycí trubky (nemá záchyt reakce jako V11) stejně jako celý rám. Rozdíl mezi rámem velké Guzzi a malé V7 poznáš bezpečně na první pohled pod sedlem, kde má velká trojúhelník, do kterého je uchycena kyvka a malá takový jakýsi kosodélník.

Gonzo (60) napsal 25.07.2014 v 10:40

jojo kardan je z V11, ale pisou, ze ram zustal V7.
je to jedno, takhle by to proste melo byt

https://www.youtube.com/watch?v=QiZm3GzJJTE&feature=youtu.be

Tom-K (34) napsal 25.07.2014 v 10:05

Krása, proč tohle neleze z Mandella. Ona z V7 je tam jen nádrž. Nejen kardan, ale i rám je z velké Guzzi.

stráťa (104) napsal 25.07.2014 v 10:02

Gonzo: Kardan z V7 to určitě není, ten vypadá jinak.

Gonzo (60) napsal 25.07.2014 v 09:57

samozrejme presne tohle ma smysl , jen se obavam zivotnosti kardanu ..paklize zustal puvodni

PajaZR (5) napsal 25.07.2014 v 09:50

Krásná hezký retro

Skalik (13) napsal 25.07.2014 v 09:47

Rozhodně jsem nemyslel jezdit 200+, ale mám rád rezervu a hlavně na předjíždění to prostě chce koně.

Já nechci veterána, ale našláplý retro bych si líbit nechal.

Redguy (116) napsal 25.07.2014 v 08:56

Ja nemam ani tech 50 koni a uplne to staci. A to jsem presedlal ze 100 konovy motorky, objevil jsem novou radost z jezdeni a litat 200+ uz mi absolutne nechybi.
Jestli mi na novy V7 neco vadi, tak ze je malinka.

Skalik (13) napsal 25.07.2014 v 08:41

Tohohle, ale měla dávno udělat přímo fabrika. Chvilku jsem nad V7 uvažoval, ale že bych se jim na těch 50 poníků nevykašlal, když bude mít 90+ tak to bude paráda.

Ono dneska koupit takovýhle retro se slušným motorem je dost problém co skončila Ducati s GT1000




TOPlist