yamaha_demo_tour




Moto Guzzi V12

Moto Guzzi V12 je práce Stefana Bronolda, který provozuje firmu Radical Guzzi. U každého jeho projektu je jeden z cílů zlepšení výkonu motorky.

V7 od Moto Guzzi je jeden z největších prodejních hitů firmy za poslední roky. V7 je stylová a lehká - prostě klasický retro roadster. Relativně nízký výkon je proto u V7 asi největší nedostatek. Dvouválec do V o objemu 750 ccm o výkonu 50 koní je spolehlivý, poslušný a nekomplikovaný, přesto by mu pár koní navíc neuškodilo. Řešení je drastické a drahé, ale spojí vzhled V7 s výkonem 110 koní.

Do původního „Tonti“ rámu, který byl upravený se namontoval 4-ventilový motor z Grisa o objemu 1 150 ccm a výkonu 110 k. Zajímavostí je, že používá karburátory a ne vstřikování paliva. V12 používá starší převodovku od Moto Guzzi, protože aktuální z Grisa se prostě do rámu V7 nevešla.
Seznam dílů, které byly při přestavbě použity je relativně dlouhý a zahrnuje například kola Kineo, přední vidlici upside-down od Öhlinsu včetně zadního tlumiče, brzdy Brembo a spoustu na míru vyrobených dílů, jako například stupačky a výfukový systém.
Motorka vypadá jakoby byla přímo vyrobena v Mandello Del Lario. Všechno nasvědčuje tomu, že Moto Guzzi pracuje na své výkonově silnější verzi V7, bylo by zajímavé jí srovnat s výtvorem od Radical Guzzi.

Informace o redaktorovi

Oliver Trembač - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (12x):
Motokatalog.cz



TOPlist