yamaha_demo_tour




Moto Guzzi California jako odlehčený cesťák od Venier Customs

Silnice slunné Kalifornie přímo vybízí k příjemné projížďce na nějakém cruiseru. Jen tak si bublat okolím, nikam nespěchat, za ničím se nehonit. Podobnou ideu má i nejnovější stavba od Venier Customs, společnosti situované v Brooklynu. A jelikož se jedná o stavbu pro kalifornského zákazníka, nebylo lepší volby, než Moto Guzzi California 1400.

Silnice slunné Kalifornie přímo vybízí k příjemné projížďce na nějakém cruiseru. Jen tak si bublat okolím, nikam nespěchat, za ničím se nehonit. Podobnou ideu má i nejnovější stavba od Venier Customs, společnosti situované v Brooklynu. A jelikož se jedná o stavbu pro kalifornského zákazníka, nebylo lepší volby, než Moto Guzzi California 1400.Právě velký vidlicový dvouválec o objemu 1380 ccm je totiž agregátem, který zcela uhranul šťastného majitele stroje. Jediný háček tak byl v drobné těžkopádnosti, která je pro sériovou Californii vlastní. Rozměrný cesťák je přece jenom kus motorky a jeho mohutné zakrytování nedává pořádně vyniknout dvojici žebrovaných válců, trčící do stran.Vzal se tedy originální stroj z roku 2013 a Venier Customs se dali do práce. Základní myšlenkou bylo vymyslet od začátku nové plechové díly. Ty byly vyhotoveny jako pěnové modely, a následně odeslány na vypracování z oceli.Nová je tak zajímavě zakřivená, kapkovitá nádrž, přední blatník, zadní blatník, boční podsedlové kryty i kapličky předního světlometu a kombinovaného rychloměru s otáčkoměrem. Nezbytnou součástí je odnímatelný štítek nad světlo, poskytující alespoň drobnou ochranu jezdce.Kožené sedlo je vlastní výroba a pod ním se ukrývá minimalistické zadní LED světlo, ukryté jako součást blatníku. Stejně jsou na tom i směrová světla, která se tváří jako zakončení trubic podsedlového rámu. Nová clip-on řídítka a vzadu umístěné stupačky zásadním způsobem změnily jezdeckou pozici. Na koncích řídítek jsou hliníkové gripy a mezi nimi i vyfrézovaný podpis úpravce.

Co se ovšem nezměnilo vůbec, to je pohonné ústrojí a vlastně celá konstrukce motorky. Původní zůstaly tlumiče včetně jejich nastavení, kola, pneumatiky i brzdy. Sáhnuto nebylo ani do motoru, jen se na něj připojil zcela nový výfukový systém, vyrobený na zakázku firmou Mass Moto. A ač by se tak dalo namítnout, že se nejedná o pořádnou přestavbu, nebyl důvod do podstaty motocyklu hrabat. Stále se má jednat o cruiser na kalifornské rovné cesty a jako takový funguje originální California na výbornou.

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (11x):



TOPlist