Moto Brilliance Cafe Racer
Text: Roman Daněk | Foto: motoblog.it | Zveřejněno: 26.3.2013 | Zobrazeno: 16 836x
S cafe racery se v poslední době roztrhl pytel. Tenhle se však od většiny ostatních odlišuje. Nevytvořil ho renomovaný tým úpravců ve specializované dílně, ale sám jeho majitel a motocyklový nadšenec Geoff Rossi ve své garáži.
Pan Rossi je aktivním přispěvatelem na stránkách Ducati Sportclassic Forum, a tak ho při přestavbě motocyklu napadlo dát ostatním čtenářům možnost sledovat postup jeho prací. V průběhu měsíců vzniklo dlouhé vlákno příspěvků zachycující vývoj motocyklu od hrubého náčrtku až po první testy na silnici.
Ačkoli je základ z Ducati Sport Classic 1000 poznat na první pohled (i přes jinou nádrž a sedlo), není tenhle cafe racer tím typem přestavby, kdy na motocykl namontujete pár starých dílů a máte hotovo. Stroj byl naopak postaven úplně od nuly. Veškeré práce započaly u motoru z Ducati 1000 DS z limitované edice Paul Smart 1000. Rossi z něho odstranil elektroniku a nahradil ji dvěma karburátory FCR41.
Celá přední část motocyklu pochází ze Suzuki GSX-R, zatímco zadní kyvná vidlice a odpružení je z Ducati Super Sport 1000 DS. Ručně upravený rám si Rossi vypůjčil z Ducati 999.
Karbonové ráfky jsou od Black Stone Tek. Zadní rám, parádní ručně vyráběný výfuk a lak ve stylu Imola ze 70. let jsou dílem majitele. Geoff Rossi plánuje výrobu kitu pro zájemce, kteří by chtěli mít stejný skvost ve své garáži.
Informace o redaktorovi
Jak se Vám líbil tento článek?
Motokatalog.cz