husqvarna_svartpilen_801_2




KTM 690 Café Moto by Roland Sands Design

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
dejf. (1341) napsal 18.10.2013 v 22:41+1

právě naopak u drátěnejch kol měli zůstat, vypadalo by to o 100%lip. Nicmene, pekna stavba.

Zedsdead (293) napsal 15.10.2013 v 15:54+1

I bych se na tom klidně projel...

husatko (16) napsal 13.10.2013 v 08:55

"Skvělý základ pro stavbu stylového supermota, řekl si známý customér Roland Sands." Ibaze vysledkom nieje supermoto, ale cafe racer, tak neviem, ci sa niekto nestratil v preklade, alebo co. Nech si kazdy robi co chce, ved uz som videl aj vydareny chopper z endura, ani proti gustu neprotestujem, ale pre mne je toto pokazena motorka.

Martic (13) napsal 12.10.2013 v 22:41

tencotancismoto: To mi je jasné, že dělat kyvku z plného materiálu je nesmysl . Snad to ten týpek nadimenzoval dostatečně a nejspíš jsou tedy mé obavy s kroucením plané. Ale na první pohled se mi prostě ty 2 roury nezdály dostatečně tuhé na krut. Díky tomu naohýbání a příčným výztuhám to asi stačit bude.

tencotancismoto (99) napsal 12.10.2013 v 19:11

Martic, při vší úctě plný materiál má v některých případech horší vlastnosti než trubka. A využití na kyvce by byl holý nesmysl. Větší pevnosti lze docílit buď větším průměrem, nebo kvalitnějším materiálem. Případně tepelným zpracováním, v tomto případě normalizovaným žíháním a tzv. zlepšením.

pRst (8) napsal 12.10.2013 v 19:08+1

2mikymoto: záleží čemu říkáš kolem komína. Letos jsme s kámošem na radikálním café dali 5,3kkm za 9 dní do Istanbulu a z5..

tencotancismoto (99) napsal 12.10.2013 v 18:48

Dobrá práce Rudolfe. Kdo někdy něco stavěl, to musí ocenit. Kdyby to stavěl nějaký Lojza z Dolního Syslova, tak má 100 palců nahoře. Ale že je to jinostráněc, tak sklízí poměrně více negací. Detaily si přece může doladit každý soudruh dle svého vkusu. Za mě 10 nebo A?

2stroke (63) napsal 11.10.2013 v 22:59

Pěkné, ale už to není můj styl. To bych si raději koupil Monstra nebo Strýt Krypla od Triumphu...

PetrSpeedT (0) napsal 11.10.2013 v 22:29

Tak za mě - obrovská paráda, fakt to ten týpek umí, to se musí nechat

alexa7 (101) napsal 11.10.2013 v 17:49

Radsej budem behať na kávu na malom DUKE-ovi.

Toni (53) napsal 11.10.2013 v 16:24

Pěkný,ale pár detailů bych vynechal,třeba ta"karbonová"koncovka výfuku,letmo uložené kolo a asi i budík by tomu slušel víc nějaký kulatý,ale jinak fakt pěkný A podle toho co jsem si početl si s tím frajer pěkně vyhrál. Klobouk dolů.

Martic (13) napsal 11.10.2013 v 15:58

Interceptor: Písmeny se u nás neznámkuje, ale z přužnosti mám výborně. Vim, že rozdíl v pevnosti v krutu tyče a trubky není dramatický, ale prostě se mi to z fotek nezdá moc pevné.

jean192 (153) napsal 11.10.2013 v 15:57

Martic, tyč prakticky nemá lepšiu odolnosť v krute proti rúre rovnakého priemeru. Akurát by to zvýšilo hmotnosť.

Interceptor (108) napsal 11.10.2013 v 15:29+1

Po delší době pěkná stavba na které je vidět i řemeslný um,
Martic- pružnost-pevnost jsi asi neměl za A

Martic (13) napsal 11.10.2013 v 15:03-1

Domnívám se, že pokud ta kyvka není z plných tyčí, tak se bude pěkně kroutit

avatour (33) napsal 11.10.2013 v 13:36

ty drataky by podle me k tomu letmymu uchyceni moc nesly, takhle ty kola docela ladi k tomu ramu, mozna ten vyfuk by slo dat nekam jinam, pod sedlo nebo kratsi dolu. jinak bych se nestydel na tom sedet.

afro-r1 (512) napsal 11.10.2013 v 12:02

Skoda. 3cm zdvihu na predni vidlici a 5cm vysunuty retez do boku. (Duke ma urcite aspon 160-ku vzadu a problemy s mistem uvnitr ramu nema)
Jinak dobry.

Horten (6) napsal 11.10.2013 v 11:41+1

Pro Mikymoto, já jsem na svém kafáči dal úplně v pohodě čtrnáct dní po Itálii se stanem. A jako bonus jsem při tom vypadal dobře a ne jako to stádo v goratexu na GS... Takže ano, i na kafáči se dá cestovat. A ano, je to hlavně o stylu a pocitu, jaký z toho máš...Pokud se budu chtít jen v pohodlí a se zavazadly přepravit, tak si vezmu auto.

jirikr (-3) napsal 11.10.2013 v 11:07

Paradni, zajimalo by me kolik si Roland za takovou stavbu rekne :)
to Mikymoto: ja i kdyz jedu na celej den, tak mi staci rp, op, tp, zelena karta, kreditka a mobil. Jo, kazdej mame jiny potreby a jiny naroky na moto, ale to neznamena, ze kdyz necemu nerozumim, tak ze je to spatny :)

Paprik23 (284) napsal 11.10.2013 v 10:52+1

Vždyť je to pěkné :) ...

Váňa (33) napsal 11.10.2013 v 09:20-3+1

Hrůza, další zničená pěkná mašina...

Mikymoto (47) napsal 11.10.2013 v 09:05-3+1

Moc hezká práce. Jen mi nějak uniká smyl cafe - to jsou jako motorky na machrování??? Já většinou na motorce letím někam na celej den a potřebuju alespoň malej ukládací prostor na nezbytnou lékárnu, papíry, pití, sváču, plavky, ručník, foťák,... A vozit to všechno po kapsách mi nepřijde praktický. Je tu někdo, kdo provozuje cafe kromě okružní jízdy kolem komína? Podělte se

BorekS (96) napsal 11.10.2013 v 08:26

Jako Drakis... Hodně pěkné (i když to není úplně můj šálek kávy)

Dragmax (14) napsal 11.10.2013 v 08:21

Jindřej (472) napsal 11.10.2013 v 08:19-1+1

Až na kola moc pěkný

Heki (401) napsal 11.10.2013 v 08:09-1+1

U mě dobrý jen to zadní pneu je už trochu moc balon.

Tom-K (34) napsal 11.10.2013 v 08:03-1+1

Trochu jako moderní jazz. Každý hraje něco jiného a nějak v tom nevidím fazonu, takže za mně ne. Ale kluci jsou to šikovní, to zase jo.

strakon (542) napsal 11.10.2013 v 08:01+1

pěkný, ale taky bych tam radši viděl dráťáky

Kniha (31) napsal 11.10.2013 v 07:51+1

Ráfky vlastní výroby? Jak se doma v garáži dělají takovéto ráfky???

Drakis (67) napsal 11.10.2013 v 07:45+1

Něco tak pěkného jsem dlouho neviděl.

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist