Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Jo, tak tohle je moc pěkná práce. Tak ať se daří i do budoucna. Jo a ten pocit, který popisuješ na konci taky znám. Teď jsem měl svého BIGA rozebraného včetně motoru do mrtě a teď furt čekám, kdy se něco někde podělá, ale zatím vše v poho. Měj se
Suprová práce Jelikož jsem tuhle Kawu jezdil a měl tak vím v čem je dobrá a co jí chybí Ale tys ty "neduhy" posunul díky darovaným italským orgánům Cafáče mám rád ať jsou dvou-tří-čtyřválcové,i já patřím mezi stejně postižené pacienty a s příchodem té zimy se to ve mě taky probudí
Pěkná práce a dobré čtení. Mimo jiné oceňuji jak jsi vyřešil to aby motorka dobře vypadala a při tom se na ní dalo pohodlně sedět. Technický dotaz jak se dají USD vidle natáhnout o 60mm?
Bodacat: zatiaľ to skladujem v mojom „súkromnom“ múzeu v garáži. Dve rodinné „limuzíny“ a štyri motorky (aj syn má Suzuki SV 650) zdieľajú plochu cca 9x3,5m. Najvyšší čas niečo predať, ale manželka sa nechce vzdať jej VW Polo ...
chose 78: páči sa mi tvoja otázka na náklady na stavbu. Vysokoprofesionálne firmy samozrejme používajú pri stavbách a prestavbách iba nové diely, väčšinou iba od tých najrenomovanejších výrobcov. Tomu zodpovedá potom aj cena. My „garážoví“ si pri prestavbách musíme vystačiť aj s dobrými „aftermarket“ dielmi od preverených kamarátov. Jasné, že je to lacnejšie. Ja som do toho dal asi 3800 eur. Je v tom kúpa jazdenky, práce za fľašku aj za eurá, použité staršie aj nové diely, vrátane KO,STK, prihlásenia atď. Nie je v tom cca 300 hodín práce. Ak si prácu ocením na 0,66 eur na hodinu (16,50 Kč), tak potom by to bolo na predaj za 4000 eur. Ale to iba v tom prípade, že sa vyskytne niečo vhodné na ďalšiu prestavbu.
Respect.Krásná práce.Pořád sním že bych jednou taky něco postavil,ale zatím na to nemám podmínky ani finance.I celý článek se hezky čte.Jediné co mi chybí v článku a co bych se vždycky rád dozvěděl je na kolik celkově taková sranda vyjde.Samozřejmě chápu že to je každého osobní věc kolik do stavby vrazil a třeba se o to ani nechce s nikým dělit a některé lidi by to třeba ani nebavilo číst.Ale já osobně bych si třeba rád přečetl kolik stály všechny potřebné díly a kde se třeba dají sehnat a nebo co třeba vyráběli kámoši za flašku atd.Ale i tak smekám a těším se na další dílo co vytvoříš
Som rád, že sa Kawa páči. Je to moja tretia „seriózna“ prestavba. Viem, že má nedostatky, veď vznikala na priestore 5x3m a to som ju teda nevidel v bočnom pohľade vo väčšej vzdialenosti ako 1,5 m. A na všetko som mal iba jeden pokus...
Linky sú nalepené a prelakované. Podsedlový rám sa mi z toho 1,5m zdal že tak „nečouhá“...asi preto, že som sa na to pozeral prevažne z ľavej strany...
Predchádzajúce prestavby sú Suzuki SV 650 , JSA 650 a iné. Tak, ako to uvádza link.
Jo, tak tohle je moc pěkná práce. Tak ať se daří i do budoucna. Jo a ten pocit, který popisuješ na konci taky znám. Teď jsem měl svého BIGA rozebraného včetně motoru do mrtě a teď furt čekám, kdy se něco někde podělá, ale zatím vše v poho. Měj se
Co nejvíc TAKOVÝCHTO kafáčů na český silnice !
Suprová práce Jelikož jsem tuhle Kawu jezdil a měl tak vím v čem je dobrá a co jí chybí Ale tys ty "neduhy" posunul díky darovaným italským orgánům Cafáče mám rád ať jsou dvou-tří-čtyřválcové,i já patřím mezi stejně postižené pacienty a s příchodem té zimy se to ve mě taky probudí
Pěkná práce a dobré čtení. Mimo jiné oceňuji jak jsi vyřešil to aby motorka dobře vypadala a při tom se na ní dalo pohodlně sedět. Technický dotaz jak se dají USD vidle natáhnout o 60mm?
Bodacat: zatiaľ to skladujem v mojom „súkromnom“ múzeu v garáži. Dve rodinné „limuzíny“ a štyri motorky (aj syn má Suzuki SV 650) zdieľajú plochu cca 9x3,5m. Najvyšší čas niečo predať, ale manželka sa nechce vzdať jej VW Polo ...
chose 78: páči sa mi tvoja otázka na náklady na stavbu. Vysokoprofesionálne firmy samozrejme používajú pri stavbách a prestavbách iba nové diely, väčšinou iba od tých najrenomovanejších výrobcov. Tomu zodpovedá potom aj cena. My „garážoví“ si pri prestavbách musíme vystačiť aj s dobrými „aftermarket“ dielmi od preverených kamarátov. Jasné, že je to lacnejšie. Ja som do toho dal asi 3800 eur. Je v tom kúpa jazdenky, práce za fľašku aj za eurá, použité staršie aj nové diely, vrátane KO,STK, prihlásenia atď. Nie je v tom cca 300 hodín práce. Ak si prácu ocením na 0,66 eur na hodinu (16,50 Kč), tak potom by to bolo na predaj za 4000 eur. Ale to iba v tom prípade, že sa vyskytne niečo vhodné na ďalšiu prestavbu.
Čoveče, jsi fakt machr, to se musí uznat. Móóóóóc pěkné, jen co je pravda!!!
Klobouk dole!
Respect.Krásná práce.Pořád sním že bych jednou taky něco postavil,ale zatím na to nemám podmínky ani finance.I celý článek se hezky čte.Jediné co mi chybí v článku a co bych se vždycky rád dozvěděl je na kolik celkově taková sranda vyjde.Samozřejmě chápu že to je každého osobní věc kolik do stavby vrazil a třeba se o to ani nechce s nikým dělit a některé lidi by to třeba ani nebavilo číst.Ale já osobně bych si třeba rád přečetl kolik stály všechny potřebné díly a kde se třeba dají sehnat a nebo co třeba vyráběli kámoši za flašku atd.Ale i tak smekám a těším se na další dílo co vytvoříš
... jen nemohu najít ten link na dalsí motorky - Suzuki SV 650 , JSA 650 a iné ... ?!?!
Pekná práce, 100% za 1*. Jsi fakt sikovnej borec Lepsí jak originál
Covece, co s tema stavbama delás, prodávás je, nebo más své vlastí "muzeum" ?
oceňuji šikovnost ručiček a dotažení detaijlů, ale moc mi toho tento styl neříká
Rakosnicek - dakujem, ale tie moje sú slovenské ...
Nádhera a je pecka co udělá z motorky USD vidle,dá se tam a hned vypadá mohutná a velká i bez nádrže atd...
To bych nevěřil že ze ZRka jde udělat toto, každopádně další důkaz že české ručičky jsou opravdu zlaté
Som rád, že sa Kawa páči. Je to moja tretia „seriózna“ prestavba. Viem, že má nedostatky, veď vznikala na priestore 5x3m a to som ju teda nevidel v bočnom pohľade vo väčšej vzdialenosti ako 1,5 m. A na všetko som mal iba jeden pokus...
Linky sú nalepené a prelakované. Podsedlový rám sa mi z toho 1,5m zdal že tak „nečouhá“...asi preto, že som sa na to pozeral prevažne z ľavej strany...
Predchádzajúce prestavby sú Suzuki SV 650 , JSA 650 a iné. Tak, ako to uvádza link.
Hooodně dobrýýý
Vypada to, ze jsi hodne sikovnej. Obivuju lidi, co dokazou neco postavit a ne jen o tom kecat
bez komentu, za 1*
tolik práce pro 15 kg ?
Moc pěkný. Díky linkám na nádrži dávají smysl i ta zlatá kola.
Povedena masina vypada dost dobre. Na muj vkus ma moc dlouhy zadek a ta vec pod spz?,ale celkove parada.
Parada
Máš to pěkný...ale nesmíš si to škrábat
GJ chlape
je to pekny, ale nesedi mi tam ta podsedlovka..
Dobrá práce
to Stenboy: pochop, že z Afriky nic kloudnýho neudělá ani David Kaprfíldů Ale tato stavbička je moc hezká
odkaz na ostatní stavby
//motoride.sk/?S=autor%3ARomoto
Žiadna machrovina,pekná decentná robota a tá farba jej moc pristane...naozaj krásna práca. Držím palce pri ďalších prestavbách
Je to decentní, pěkný, ten lak bych chtěl vidět naživo.