yamaha_demo_tour




Kawasaki ZR750 Cafe racer

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Antalík (-1) napsal 11.10.2019 v 11:30

Jo, tak tohle je moc pěkná práce. Tak ať se daří i do budoucna. Jo a ten pocit, který popisuješ na konci taky znám. Teď jsem měl svého BIGA rozebraného včetně motoru do mrtě a teď furt čekám, kdy se něco někde podělá, ale zatím vše v poho. Měj se

IvanDvoutakťák (5070) napsal 13.03.2014 v 17:14

Co nejvíc TAKOVÝCHTO kafáčů na český silnice !

-Jandys- (16) napsal 09.11.2012 v 15:11-1

Suprová práce Jelikož jsem tuhle Kawu jezdil a měl tak vím v čem je dobrá a co jí chybí Ale tys ty "neduhy" posunul díky darovaným italským orgánům Cafáče mám rád ať jsou dvou-tří-čtyřválcové,i já patřím mezi stejně postižené pacienty a s příchodem té zimy se to ve mě taky probudí

Dizmas (0) napsal 26.10.2012 v 22:03

Pěkná práce a dobré čtení. Mimo jiné oceňuji jak jsi vyřešil to aby motorka dobře vypadala a při tom se na ní dalo pohodlně sedět. Technický dotaz jak se dají USD vidle natáhnout o 60mm?

Romoto (48) napsal 24.10.2012 v 22:15

Bodacat: zatiaľ to skladujem v mojom „súkromnom“ múzeu v garáži. Dve rodinné „limuzíny“ a štyri motorky (aj syn má Suzuki SV 650) zdieľajú plochu cca 9x3,5m. Najvyšší čas niečo predať, ale manželka sa nechce vzdať jej VW Polo ...
chose 78: páči sa mi tvoja otázka na náklady na stavbu. Vysokoprofesionálne firmy samozrejme používajú pri stavbách a prestavbách iba nové diely, väčšinou iba od tých najrenomovanejších výrobcov. Tomu zodpovedá potom aj cena. My „garážoví“ si pri prestavbách musíme vystačiť aj s dobrými „aftermarket“ dielmi od preverených kamarátov. Jasné, že je to lacnejšie. Ja som do toho dal asi 3800 eur. Je v tom kúpa jazdenky, práce za fľašku aj za eurá, použité staršie aj nové diely, vrátane KO,STK, prihlásenia atď. Nie je v tom cca 300 hodín práce. Ak si prácu ocením na 0,66 eur na hodinu (16,50 Kč), tak potom by to bolo na predaj za 4000 eur. Ale to iba v tom prípade, že sa vyskytne niečo vhodné na ďalšiu prestavbu.

voloda.m (480) napsal 24.10.2012 v 20:40

Čoveče, jsi fakt machr, to se musí uznat. Móóóóóc pěkné, jen co je pravda!!!

JerryTheRay (75) napsal 24.10.2012 v 16:46

Klobouk dole!

chose78 (2) napsal 24.10.2012 v 14:24

Respect.Krásná práce.Pořád sním že bych jednou taky něco postavil,ale zatím na to nemám podmínky ani finance.I celý článek se hezky čte.Jediné co mi chybí v článku a co bych se vždycky rád dozvěděl je na kolik celkově taková sranda vyjde.Samozřejmě chápu že to je každého osobní věc kolik do stavby vrazil a třeba se o to ani nechce s nikým dělit a některé lidi by to třeba ani nebavilo číst.Ale já osobně bych si třeba rád přečetl kolik stály všechny potřebné díly a kde se třeba dají sehnat a nebo co třeba vyráběli kámoši za flašku atd.Ale i tak smekám a těším se na další dílo co vytvoříš

Bodacat (2) napsal 24.10.2012 v 13:28

... jen nemohu najít ten link na dalsí motorky - Suzuki SV 650 , JSA 650 a iné ... ?!?!

Bodacat (2) napsal 24.10.2012 v 13:10

Pekná práce, 100% za 1*. Jsi fakt sikovnej borec Lepsí jak originál
Covece, co s tema stavbama delás, prodávás je, nebo más své vlastí "muzeum" ?

Pechyjo (3) napsal 23.10.2012 v 23:01

oceňuji šikovnost ručiček a dotažení detaijlů, ale moc mi toho tento styl neříká

Romoto (48) napsal 23.10.2012 v 22:18+1

Rakosnicek - dakujem, ale tie moje sú slovenské ...

Dave27 (12) napsal 23.10.2012 v 22:13

Nádhera a je pecka co udělá z motorky USD vidle,dá se tam a hned vypadá mohutná a velká i bez nádrže atd...

Rakosnicek. (14) napsal 23.10.2012 v 20:34

To bych nevěřil že ze ZRka jde udělat toto, každopádně další důkaz že české ručičky jsou opravdu zlaté

Romoto (48) napsal 23.10.2012 v 20:19

Som rád, že sa Kawa páči. Je to moja tretia „seriózna“ prestavba. Viem, že má nedostatky, veď vznikala na priestore 5x3m a to som ju teda nevidel v bočnom pohľade vo väčšej vzdialenosti ako 1,5 m. A na všetko som mal iba jeden pokus...
Linky sú nalepené a prelakované. Podsedlový rám sa mi z toho 1,5m zdal že tak „nečouhá“...asi preto, že som sa na to pozeral prevažne z ľavej strany...
Predchádzajúce prestavby sú Suzuki SV 650 , JSA 650 a iné. Tak, ako to uvádza link.

DAV1D (5) napsal 23.10.2012 v 20:03

Hooodně dobrýýý

MimoCZ (25) napsal 23.10.2012 v 19:53

Vypada to, ze jsi hodne sikovnej. Obivuju lidi, co dokazou neco postavit a ne jen o tom kecat

666S999 (85) napsal 23.10.2012 v 19:40

bez komentu, za 1*

ub88 (9) napsal 23.10.2012 v 19:13

tolik práce pro 15 kg ?

Marex (2570) napsal 23.10.2012 v 18:51

Moc pěkný. Díky linkám na nádrži dávají smysl i ta zlatá kola.

miciangora (1) napsal 23.10.2012 v 16:45

Povedena masina vypada dost dobre. Na muj vkus ma moc dlouhy zadek a ta vec pod spz?,ale celkove parada.

SensationBlaack (-18) napsal 23.10.2012 v 16:30

Parada

honzabiker (5) napsal 23.10.2012 v 15:37

Máš to pěkný...ale nesmíš si to škrábat

saci_ventil (292) napsal 23.10.2012 v 15:33

GJ chlape

kratod (14) napsal 23.10.2012 v 15:07

je to pekny, ale nesedi mi tam ta podsedlovka..

FiZzeR (362) napsal 23.10.2012 v 15:03

Dobrá práce

Alfonc (148) napsal 23.10.2012 v 14:44

to Stenboy: pochop, že z Afriky nic kloudnýho neudělá ani David Kaprfíldů Ale tato stavbička je moc hezká

Kovi (1) napsal 23.10.2012 v 14:27

odkaz na ostatní stavby
//motoride.sk/?S=autor%3ARomoto

Quentin_cx500 (0) napsal 23.10.2012 v 14:13

Žiadna machrovina,pekná decentná robota a tá farba jej moc pristane...naozaj krásna práca. Držím palce pri ďalších prestavbách

Delta (6) napsal 23.10.2012 v 14:02

Je to decentní, pěkný, ten lak bych chtěl vidět naživo.

Předchozí
1 2 3
Následující



TOPlist