Kawasaki Kamikaze od TGS Motorcycles
Text: Petr Poduška | Foto: Press | Zveřejněno: 11.3.2014 | Zobrazeno: 14 566x
Tobias Guckel je jedním z nejznámějších německých úpravců motorek. Jeho dílna TGS Motorcycles byla v bavorském městečku Rappenhof otevřena v roce 1998 místo benzínky, která patřila Guckelově rodině. Tenhle příběh si je v lecčems podobný se začátky italského stavitele jménem Nicola Martini, ale Tobisasův styl je úplně jiný. To ostatně dokazuje legandární dvoutaktní Kawasaki ze sedmdesátých let v jeho podání.
Hnací agregát pochází z Kawasaki 500 H1, známé také jako Mach III. Tobias tenhle model mimochodem dobře zná z několika předchozích renovací. Jedná se o dvoutaktní tříválec, kterému přidal pár koní karburátor Mikuni VM34 (místo původního 30mm). Výfuk dodala další známá italská firma Jolly Motorcycles, fungující už od roku 1978. Ta má dodnes v nabídce kompletní výfukový systém se dvěma koncovkami na pravé straně a jednou vlevo, původně určený pro silnější model 750 H2 alias Mach IV.
Pokud jde o design, původní nádrž je nalakovaná v dobových barvách a stejně tak i logotyp nápisu Kamikaze odpovídá fontu, který Kawasaki používala koncem šedesátých let . Sedlo vlastní výroby dotváří spolu s malým kulatým světýlkem v zadní kapotě závodní look tohoto povedeného café-raceru.
Informace o redaktorovi
Petr Poduška - (Odebírat články autora)
Press - (Odebírat články autora)