Indian Chieftain od Roland Sands Custom

Legendární americká značka Indian není zrovna obvyklým terčem custom dílen. To ale neznamená, že třeba takový Chieftain nenabízí možnost úpravy. Důkazem je i tato zakázková úprava z dílny Rolanda Sandse. Chieftain se hodil do gala!

Indian Chieftain od Roland Sands Custom

Mezi hlavní charakteristické rysy celé řady Chief určitě patří velké blatníky, které zakrývají velkou část kol. To se vyznavačům retra zřejmě líbí, ale pro nás nezasvěcené je daleko přitažlivější ten přední, který je z BMW S 1000 RR.

Další díly byly převážně prototypy vyrobené speciálně pro Chieftain podle prvotních náčrtů, které Roland předložil zákazníkovi, jistému Justynu Amstutzovi. Justin se mimochodem také zabývá úpravou a stavbou motorek, ale chtěl vidět práci světově uznávaného odborníka.

Nakousli jsme prototypy dílů. Mezi ty patří třeba parádní průhledné boční kryty motoru s žebrováním. Přední a zadní kolo je prototyp Capone, sání Blunt s K&N filtrem, Trackergripy, stupačky a blikačce, Boss solo sedlo a samostatné sedlo spolujezdce. V seznamu použitých dílů také najdeme třeba zátku nádrže vlastní výroby a přímo od Rolanda také pochází výfukový systém.

Celá motorka včetně motoru, tlumičů nebo řídítek je vyvedena ve slušivé černé barvě, která nahradila původní chrom. Chieftain teď vypadá o něco sportovněji a nebezpečněji, k tomu velkou měrou přispívá již zmiňovaný přední blatník z BMW. Člověk by ani neřekl, jak moc obyčejný blatník změní visáž motorky!

Na první pohled jde o malé změny, ale je jasné, že za tím vězí velká spousta práce. Elektronikou nabitý a hodně robustní Chieftain, kde je využitá každá píď místa, se musel kompletně odstrojit kvůli lakování a znovu složit, nemluvě o výrobě zcela unikátních dílů. Myslíme, že si Justyn nemůže stěžovat.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.83
Známkováno: 6x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist