Honda Hornet 900

V roce 2005 jsem se stal majitelem Hondy Hornet 900, bylo to po změně motocyklu následkem střetu s autem. Měl jsem Horneta 600 a vzhledem k mojí “malé postavě“ 193 cm jsem si koupil jeho většího bráchu.

Honda Hornet 900

Dostal jsem ji prakticky sériovou černo-červenou. První změna byla „kosmetická“, spočívala v nastříkání brýlí, vidlic (vyměnil jsem je za tvrdší z cbr 600 plně nastavitelné), nastříkání svodů, opletené hadice LUCAS, řidítka LUCAS atd. To bylo ještě v létě. Potom jsem jezdil až do zimy.


Zima 2005 se na motorce projevila nástřikem celé motorky. Modro-stříbrno-černá kombinace barev stříkaná airbrushí změnila radikálně vzhled motorky. Dodělal jsem klín pod motor vyměnil sériové výfuky za duo karbonových a můj Hornet se mi konečně začal líbit. Vypadal tak nějak líp, ale pořád to nebylo ono.


Celé léto a podzim jsem strávil v zahraničí a vrátil jsem se až na zimu 2006. Jezdit se nedalo, tak jsem se pustil do úprav. Trávil jsem v garáži víc času než doma. Začal jsem od zadu a postupoval dopředu.


Kyvná vidlice – vyleštěno, podsedlovka – vyměněna za decentnější, řidítka – vyměněna za duralová 850 mm, stupačky - duralové, držák spz s osvětlením – jen kvůli policii, tachometr acewell 3853 – vyměnil jsem ho za originál budíky (ne moc šťastná volba, jsou i lepší výrobky na trhu), maska ve stylu suzuki B-King – světlo je homologované z Yamaha XT a je zabalené do kapotky, náfuky na chladič jsem zvolil z dirtbiku Sachs a po menších úpravách mi tam docela sedly.


No a došlo i na radikálnější zásahy do motorky. Přední USD vidlice po dlouhém zvažování z čeho vyhrála Honda VTR SP. Rozhodl jsem se tak proto, že jsem chtěl použít třmeny z Horneta a hlavně přední kolo.
Musel jsem vysoustružit novou duralovou tyč krku řízení, která přišla místo originální z SP. Nechal jsem brýle nalakovat a nasadil. Dále se musely vyměnit kotouče za 330 mm z SP, změnit vložky na ložiskách v předním kole nasadit třmeny a zkompletovat. Místo blatníku z SP jsem zvolil karbonový z MV Agusty.


Nechci usnout na vavřínech a proto i následující zimní období se nějakým způsobem projeví na úpravách motorky. Jen to všechno záleží na penězích, protože dnes už není opravdu nic zadarmo a každá sranda něco stojí. Co mi leží za brouka v hlavě to vím asi jen já, ale jen pro představu: Kyvná vidlice+zadní kolo VFR 800, POWER COMANDER, KN, řezané kotouče atd…

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.69
Známkováno: 29x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist