Honda Hornet 600

Psal se rok 2003 a šestka Bandit mě už pomalu omrzela, tak jsem začal pomalu pokukovat po novém biku. Po dlouhém přemýšlení a prostudování všemožných parametrů, padla jasná volba na šestku Horneta. Začal jsem tedy sledovat jeté motorky u Honda dealerů, protože takto koupená motorka má alespoň jistý původ a obyčejně dobrý technický stav.

Honda Hornet 600
Již od koupě jsem okamžitě začal přemýšlet nad úpravami motocyklu. Jsem prostě typ člověka, který je nekonvenční a rád se odlišuje. Možná je to tím, že se zabývám a živím designem, proto začala dlouhá cesta vylepšení a úprav.




Ihned po koupi jsem nechal nastříkat zlatý komaxit na přední vidlici, páčky, třmeny,šroubky a části kol. Límce kol jsou samozřejmě leštěné. Sedlo jsem nechal prošít dvojstehem ve zlaté barvě, v které jsou také doplňky. Na motorku jsem nechal nainstaloval dyno-jet sadu, která zvýšila výkon v nižších a středních otáčkách, čímž se nepatrně snížila spotřeba paliva a zvýšil se nástup výkonu. Dyno-jet si ještě vyžádal více prodyšný filtr K&N, který vždy přidá nějaký ten koník. Samozřejmě jsem se nemohl spokojit se sériovým výfukem, který reprodukuje zvuk jako „silnější vysavač mé babičky“. Volba laděného výfuku tedy padla na osvědčený Micron, který reprodukuje v nízkých otáčkách dunivý zvuk a ve vysokých otáčkách je zvuková kulisa podobná svištění hejna sršňů. Samozřejmě na delší trasy použiji originální výfuk, ale z nové modelové řady . Trochu se upravil a na motorce vypadá mnohem lépe než původní originální výfuk. Další věc, které jsem nepřišel na chuť, byly originální řídítka. Prostě se mi zdály až příliš úzké. Vyměnil jsem je tedy za krosové Afamy, se kterými je jízda pohodlnější a mašina mi připadá ovladatelnější. Pro lepší a nevadnoucí brzdný účinek jsem přidal pancéřové hadičky. Sportovní potenciál podvozku zvýraznil hustší olej v předních teleskopech a přední tlumič Öhlins. Takto se motorka chová velmi stabilně i při vyšších rychlostech, což jsem v originálním nastavení postrádal. V tomto roce jsem na Horneta pořídl hned několik věcí. Na zadní kyvku jsem přidal blatníček, který dle mě hezky vyplnil poloprázdný prostor. Mým vlastním počinem je klín pod motorem, který jsem nechal nastříkat do černé barvy a opatřil decentními polepy. Prostor nad předním světlem decentně doplňuje černý štítek vyvedený jak jinak než v černé barvě a se zlatavou linkou. Ve zlaté barvě je i obroučka předního světla i budíky. Čiré miniblinkry a-la Ducati jsou velmi pěkným prvkem a dokonale nahrazují původní oranžové bambule. Dalším doplňkem, který je spíše praktického rázu, jsou padáky, které už zachránily hodně motorkářům jejich „dvoukolé milenky“.


Polepy celé motorky jsem vyvedl dle vlastních představ a nahradil jimi dle mého názoru „suché“ originální polepy. Provedení nálepek je vnímáno okolím pozitivně, a i když jsem je už nechtěl šířit na další sršně , nakonec jsem jej poslal do světa.
Protože je ještě spousta nenechavců, co kradou motorky, opatřil jsem motorku alarmem GT, který alespoň vydává akustické efekty a popřípadě znemožní nastartování mašiny. Na svém sršni jezdím téměř denně, ať už do práce nebo s klukama z klubu MBM po krásách naší republiky. Rád na motorce také cestuji. Objel jsem nejen všechny sousední země, ale byl jsem na Hornetu také ve Španělsku, Francii, Švýcarsku, Monaku či Itálii. Musím říci, že mě motorka nikdy nezklamala a nenechala mě v úzkých.








Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.45
Známkováno: 22x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist