yamaha_demo_tour




Foundry MC The Pipeline aneb křivky jsou pro sraby

Oblast motocyklových přestaveb poskytuje opravdu nepřeberné možnosti co do designu i technického provedení. A je jedině dobře, že jsou zde stavitelé, kteří se rozhodně nebojí odlišovat. Takoví by se našli i ve Foundry Motorcycles, odkud vyjel jejich nejnovější projekt The Pipeline.

Foundry MC nepatří mezi ty firmy, které se zaměřují na jeden druh stroje. Po úspěšných překopávkách BMW, Harleyů a dalších, pustili se tito hoši tentokrát do Moto Guzzi 1100i Sport z roku 1998. Z původního stroje, jak je již při těchto přestavbách zvykem, toho moc nezbylo.
Jelikož původní jednoduché vstřikování a s ním související kilometry kabeláže nebyly přesně to, co se od puristické přestavby očekává, musel původní systém plnění motoru pryč. V rámu za hlavami motorů se usadil jeden velký karburátor od Weberu, jehož sací potrubí, spolu s výfuky taženými nad válci, začalo připomínat potrubí. A v tu chvíli bylo pevně rozhodnuto, další části motorky musí být co nejindustriálnější.
Veškerá plechařina je zpracována ze syrové oceli a jedná se v zásadě jen o to nejnutnější. Podsedlový rám je schován mezi mohutnými rourami výfuků, které jsou zakončeny do stran, přímo ze zadní části.
Aby nikde netrčely žádné dráty, byla využita elektronika od firmy Moto Gadgets. Vše je miniaturní a schované, aby nic nenarušovalo jednoduché a účelové křivky. Přední předsazená maska hostí světlomet vypůjčený z Ducati SS.

Informace o redaktorovi

Dominik Valášek - (Odebírat články autora)

Jak se Vám líbil tento článek?
Hodnocení (10x):
Motokatalog.cz



TOPlist