Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
1. každýmu se líbí něco jinýho - hlavně když ho to baví.
2. 4taktní karbec může fungovat skvěle i 2taktu. Potvrzeno z vlastní zkušenosti. Stačí vyrobit jinou jehlu.
3. ty větráky k tomu moc nepasujou. Dalo by se to chladit i jinak - vnitřně. Stačí při výrobě jehly ji malinko víc obrousit, dát trošku větší trysku a používat místo benzínu E85. Pochopitelně spolu s olejem pro lihová maziva.
4.Ten origo výfuk k tomu dobře pasuje a vzhledem k jeho dýlce by se dovnitř dala zamaskovat i tlumivka a bylo by po rámusu. A když původní výfuk, tak by to sneslo víc stylovej filtr.
Za mě
Ved to bolo pisane aj v članku ram a motor boli po smrti tak čo tu plačete nad zničenym veteranom aj tak by to skôr či neskôr skončilo na šrotovisku ...mne sa často pri komentoch zda že si dotyčni prečita nadpis a hned ma k članku kopec "mudrych" poznamok
Malešice: to s tím kotoučem a tlumiči je zvláštní. Mám předek z 1. typu Jawy 650 a kotouč je 320 mm a vnitřek je stejný jako u Jawy 350/640. I katalog dílů mi dává za pravdu.
Bakoun: kotouč má 300mm, ale je možný, že je to z nějakýho prototypu nebo jinýho modelu, díl je pořízenej použitej z Týnce. 4T karburátor je možná blbost, ale motorka to zatím neví a jede jak má. K tomu, že vidlice 650 má jinej vnitřek než 350 jsme přišli tak, že nám to řekli v Týnci ve vývoji. Ohledně smyslu toho celýho viz. příspěvek níž.
Zdar, k motorce:
1.vzniklo to, aby se moh člověk svýzt po přednim/po zadnim na čezetě z 60.let (kromě brzd a zapalování), jinej smysl a účel to nemá, protože smysl je právě tohle.
2.žádnýmu veteránovi jsme neublížili, vzniklo to z křivýho rámu a motoru komplet po smrti.
Tolik práce a přitom taková hloupost Ale když to někoho baví...
Napřed jsem myslel, že je Apríl a pak zase že se to sem dostalo nějakou časovou smyčkou z devadesátých let, z doby kdy se upravovaly Jawy, ČZ a podobný postrkovadla domácí výroby, protože prostě na nic jiného nebylo. Ale dnes, kdy už ty starý herky začínají mít pomalu zase nějakou hodnotu, mi vůbec nedává smysl taková stavba. To je jako tunit škodovku 120 nebo Favorita velkým křídlem, rourou od kamen a snížit podvozek. Taky to bude pořád jen škodovka...aneb z hovna bič neupleteš
Pěkná práce, ale na tak slabý motor se mi zdá „stund stavba“ trochu zbytečná, lepe by udělal kdyby vytvořil moto na cestu, muselo to stát hodně peněz, které kdyby radči vložil do novějšího silnějšího stroje, motorky bez dokladů jsou dost levné, určitě by ušetřil čas a možná i prachy.
Jinak kotouč má průměr 320 mm, ne 300 mm. 4taktní karburátor na 2T motorku je blbost. Ze zkušenosti vím, že to nebude kloudně fungovat. Minimálně ne se sériovou emulzní trubicí. 2T karbců s 26 mm je tři prdele, nechápu použití 4T karbce. Taky nevím, kde jste došli k tomu, že vidlice v Jawě 650/836 je jiná než u Jawy 350/640. Nechápu smysl přestavby.
Aneb bastl ve stylu "co dům dal" snadno a rychle. Když už zničili dnes poměrně hodnotný motor, mohli přidat taky výfuk s expanzní komorou. Poladit motor a nechat tam původní vykuchaný výfuk? Nechápu smysl celého stroje - moře práce a vznikl slabý krám s těžkým slabým motorem, který stejně nejde na zadek plynem a ani nevypadá dobře díky odfláklému finiši.
Typ 455 byl vlajkovou lodí Čezety v 60. letech i když s poddimenzovaným blokem motoru a z toho plynoucími některými úskalími, ale jinak skvělý stroj. A myslím, že je velká škoda jej pohřbít způsobem, který popisuje článek. Ale samozřejmě, se svým motocyklem si každý může naložit jak se mu zlíbí, jen tady mě to asi o něco víc bolí
vyborna praca, precizne postavena motorka ale musim sa priznat ze aj ked niesom zastanca ortodoxnej renovacie ze aj skrutky musia byt podla povodnych, toto je uz aj pre mna bastlenie. Radsej by som zo zakladu CZ 250 postavil dobovu repliku trialky alebo podobne... CZ 250 je pre mna prilis uslachtily motocykel na "prestavbu"
sketmannn >> vyvrtaju/vyfrezuju sa otvory v kluke aby bola lahsia, potom ide motor lahsie do otacok a lahsie z nich klesa. Ma to nepriaznivy vplyv na loziska a vyvazenost aj tak nevyvazitelneho konceptu jednovalca. Musia sa vyplnit, aby vznikala dobra kompresia aj v priestore pod piestom (rozdiel objemu preplnovacieho priestoru v hornej a dolnej uvrati by mal byt co najvacsi), tym sa zabezpeci lepsie plnenie.
1. každýmu se líbí něco jinýho - hlavně když ho to baví.
2. 4taktní karbec může fungovat skvěle i 2taktu. Potvrzeno z vlastní zkušenosti. Stačí vyrobit jinou jehlu.
3. ty větráky k tomu moc nepasujou. Dalo by se to chladit i jinak - vnitřně. Stačí při výrobě jehly ji malinko víc obrousit, dát trošku větší trysku a používat místo benzínu E85. Pochopitelně spolu s olejem pro lihová maziva.
4.Ten origo výfuk k tomu dobře pasuje a vzhledem k jeho dýlce by se dovnitř dala zamaskovat i tlumivka a bylo by po rámusu. A když původní výfuk, tak by to sneslo víc stylovej filtr.
Za mě
a
Ved to bolo pisane aj v članku ram a motor boli po smrti tak čo tu plačete nad zničenym veteranom aj tak by to skôr či neskôr skončilo na šrotovisku ...mne sa často pri komentoch zda že si dotyčni prečita nadpis a hned ma k članku kopec "mudrych" poznamok
pecka, kdo nepoznal tu dřinu vývoje, neocení
Kristepane
Ale je to z vraku... To záleží na vkusu každého soudruha.
Mě to přijde strašně dřiny a výsledek tak nějak hmmm...
Malešice: jo tak, dík za info.
Bakoun: díly jsme pořizovali ze zbytků z vývoje, tak je možný, že pak v sérii to bylo tak, jak píšeš ty.
Malešice: to s tím kotoučem a tlumiči je zvláštní. Mám předek z 1. typu Jawy 650 a kotouč je 320 mm a vnitřek je stejný jako u Jawy 350/640. I katalog dílů mi dává za pravdu.
cokoli z toho vyrobit aby to dělalo radost je lepší než aby se na to prášilo někde v regálu... takže za mě
Bakoun: kotouč má 300mm, ale je možný, že je to z nějakýho prototypu nebo jinýho modelu, díl je pořízenej použitej z Týnce. 4T karburátor je možná blbost, ale motorka to zatím neví a jede jak má. K tomu, že vidlice 650 má jinej vnitřek než 350 jsme přišli tak, že nám to řekli v Týnci ve vývoji. Ohledně smyslu toho celýho viz. příspěvek níž.
Zdar, k motorce:
1.vzniklo to, aby se moh člověk svýzt po přednim/po zadnim na čezetě z 60.let (kromě brzd a zapalování), jinej smysl a účel to nemá, protože smysl je právě tohle.
2.žádnýmu veteránovi jsme neublížili, vzniklo to z křivýho rámu a motoru komplet po smrti.
Tolik práce a přitom taková hloupost Ale když to někoho baví...
Napřed jsem myslel, že je Apríl a pak zase že se to sem dostalo nějakou časovou smyčkou z devadesátých let, z doby kdy se upravovaly Jawy, ČZ a podobný postrkovadla domácí výroby, protože prostě na nic jiného nebylo. Ale dnes, kdy už ty starý herky začínají mít pomalu zase nějakou hodnotu, mi vůbec nedává smysl taková stavba. To je jako tunit škodovku 120 nebo Favorita velkým křídlem, rourou od kamen a snížit podvozek. Taky to bude pořád jen škodovka...aneb z hovna bič neupleteš
Pěkná práce, ale na tak slabý motor se mi zdá „stund stavba“ trochu zbytečná, lepe by udělal kdyby vytvořil moto na cestu, muselo to stát hodně peněz, které kdyby radči vložil do novějšího silnějšího stroje, motorky bez dokladů jsou dost levné, určitě by ušetřil čas a možná i prachy.
Jinak kotouč má průměr 320 mm, ne 300 mm. 4taktní karburátor na 2T motorku je blbost. Ze zkušenosti vím, že to nebude kloudně fungovat. Minimálně ne se sériovou emulzní trubicí. 2T karbců s 26 mm je tři prdele, nechápu použití 4T karbce. Taky nevím, kde jste došli k tomu, že vidlice v Jawě 650/836 je jiná než u Jawy 350/640. Nechápu smysl přestavby.
Sketman: kvůli objemu tzv. hluchého prostoru v klice. Ovlivňuje spodní kompresi.
Aneb bastl ve stylu "co dům dal" snadno a rychle. Když už zničili dnes poměrně hodnotný motor, mohli přidat taky výfuk s expanzní komorou. Poladit motor a nechat tam původní vykuchaný výfuk? Nechápu smysl celého stroje - moře práce a vznikl slabý krám s těžkým slabým motorem, který stejně nejde na zadek plynem a ani nevypadá dobře díky odfláklému finiši.
Typ 455 byl vlajkovou lodí Čezety v 60. letech i když s poddimenzovaným blokem motoru a z toho plynoucími některými úskalími, ale jinak skvělý stroj. A myslím, že je velká škoda jej pohřbít způsobem, který popisuje článek. Ale samozřejmě, se svým motocyklem si každý může naložit jak se mu zlíbí, jen tady mě to asi o něco víc bolí
Těch čz 250 nám už moc nejezdí. Škoda, zničit mohl něco jinýho
vyborna praca, precizne postavena motorka ale musim sa priznat ze aj ked niesom zastanca ortodoxnej renovacie ze aj skrutky musia byt podla povodnych, toto je uz aj pre mna bastlenie. Radsej by som zo zakladu CZ 250 postavil dobovu repliku trialky alebo podobne... CZ 250 je pre mna prilis uslachtily motocykel na "prestavbu"
Viac takých stavieb!!!👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Nenázvuhodná prasečina
sketmannn >> vyvrtaju/vyfrezuju sa otvory v kluke aby bola lahsia, potom ide motor lahsie do otacok a lahsie z nich klesa. Ma to nepriaznivy vplyv na loziska a vyvazenost aj tak nevyvazitelneho konceptu jednovalca. Musia sa vyplnit, aby vznikala dobra kompresia aj v priestore pod piestom (rozdiel objemu preplnovacieho priestoru v hornej a dolnej uvrati by mal byt co najvacsi), tym sa zabezpeci lepsie plnenie.
Dotaz: proč se korkují otvory v setrváku? Lepší proudění směsy? Děkuji za odpověď
Toz ty vetraky by se mohly vyuzivat i jako lodni sroub pri brodeni.
jako brácha
Bastlirna s.r.o.
Tohle je stuntová stavba. Raději shodit brzdy, vejfuk na druhou stranu, jiný gumy a flattrack jak vyšitej.
Mě se to náhodou líbí
Jeeej, chlapci sa hraju. Velmi dobre.