Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
I když to´nejni 2T´ , tak s touhle přední brzdou to může
být pěkná"škodná", někde na okreskách ...
Vzadu by ani nemusela být brzda (...)
a ty blatníky "odpusťme - však on si je každej vylepší
No tihle chlapíci prostě umí, sice se mi tímhle počinem do vkusu netrefily, ale zpracování je jako vždy na vysoké úrovni. proč dali do zadu kotouč je mi také záhadou, asi chtěli převrácením podtrhnout tu čtyřkličku v předu :)
Pánové (a dámy) , když nějaká značka postaví novou motorku, tak jsou komentáře plné " přední světlo GSXR, zadek Blata, tlumiče Victory,..." Tady je motorka, která je jiná a opět jsou tu výhrady? Jo, ta motorka je jiná a kdo se bojí být jiný, tak pro něho není, to už tak je. Já dávám palec nahoru za snahu udělat něco jinak a jako celek to ( aspoň pro mě) ladí Deus dělá nádherné hračky. MR
Ten kotouč vzadu tam nikdo nenechal, protože W650 žádnej vzadu nemá. To znamená, že ho tam někdo nesmyslně přidal. Jinak sice pěkné na pohled, ale do Alp bych na tom nejel, takže moje W650 zůstane jak je
No kafáč je o klasice a klasika o funkčnosti...tak nevím co ty blatníky...vepředu takové jakési cosi a vzadu flexou řízlé aby to cákalo přímo na hříbky...ale jinak snaha se cení
sto lidí=sto názorů
Jako celek podle mě opravdu krásná stavba , ale těch několik detailů to bohužel trochu kazí... Když už, tak bych nechal kotouč i na předku - jen ať to trošku brzdí - a nebo když už tam teda vadí, tak určitě dát buben i na zadek... Určitě by se to dalo překousnout, být to naopak, ale tohle vypadá prostě blbě! A je tam toho víc , o motocyklu použitém jako "základ" k úpravě na Café a vhodnosti vzhledem k jeho původu už ani nemluvím...
Plno hezkých detailů, ale jaksi bez ladu a skladu, designově nejhorší úlet je podle mě řešení vstřikovačů. Modří už vědí kam směřuju, Triumph NENÍ z Japonska ani z USA...
Proč Cafe Racer znamená odmontovat kryt řetězu, vytvořit nefunkční přední blatník, zdeformovat nádrž,sundat řídítka a namontovat nepohodlné klacky dolů atd. Jednoduše řečeno očesat motorku Naštěstí toto kafíčko je docela krásné ale ty řídítka u kafáčů hrůza Orig je krásnější
A abych se"přidal k detailistům" : reflektor o něco níž
I když to´nejni 2T´ , tak s touhle přední brzdou to může
být pěkná"škodná", někde na okreskách ...
Vzadu by ani nemusela být brzda (...)
a ty blatníky "odpusťme - však on si je každej vylepší
Není to sice můj šálek kávy,ale svezl bych se.
jaké hrozné řešení vstřikovačů?
však to má karbece Keihin FCR což je špička
No tihle chlapíci prostě umí, sice se mi tímhle počinem do vkusu netrefily, ale zpracování je jako vždy na vysoké úrovni. proč dali do zadu kotouč je mi také záhadou, asi chtěli převrácením podtrhnout tu čtyřkličku v předu :)
Pánové (a dámy) , když nějaká značka postaví novou motorku, tak jsou komentáře plné " přední světlo GSXR, zadek Blata, tlumiče Victory,..." Tady je motorka, která je jiná a opět jsou tu výhrady? Jo, ta motorka je jiná a kdo se bojí být jiný, tak pro něho není, to už tak je. Já dávám palec nahoru za snahu udělat něco jinak a jako celek to ( aspoň pro mě) ladí Deus dělá nádherné hračky. MR
Ten kotouč vzadu tam nikdo nenechal, protože W650 žádnej vzadu nemá. To znamená, že ho tam někdo nesmyslně přidal. Jinak sice pěkné na pohled, ale do Alp bych na tom nejel, takže moje W650 zůstane jak je
přední blatník??anebo doraz předního kola? Cafače miluju,ale už je toho tady moc,kvantita a ne kvalita.
No kafáč je o klasice a klasika o funkčnosti...tak nevím co ty blatníky...vepředu takové jakési cosi a vzadu flexou řízlé aby to cákalo přímo na hříbky...ale jinak snaha se cení
sto lidí=sto názorů
Jako celek podle mě opravdu krásná stavba , ale těch několik detailů to bohužel trochu kazí... Když už, tak bych nechal kotouč i na předku - jen ať to trošku brzdí - a nebo když už tam teda vadí, tak určitě dát buben i na zadek... Určitě by se to dalo překousnout, být to naopak, ale tohle vypadá prostě blbě! A je tam toho víc , o motocyklu použitém jako "základ" k úpravě na Café a vhodnosti vzhledem k jeho původu už ani nemluvím...
Plno hezkých detailů, ale jaksi bez ladu a skladu, designově nejhorší úlet je podle mě řešení vstřikovačů. Modří už vědí kam směřuju, Triumph NENÍ z Japonska ani z USA...
Proč Cafe Racer znamená odmontovat kryt řetězu, vytvořit nefunkční přední blatník, zdeformovat nádrž,sundat řídítka a namontovat nepohodlné klacky dolů atd. Jednoduše řečeno očesat motorku Naštěstí toto kafíčko je docela krásné ale ty řídítka u kafáčů hrůza Orig je krásnější
Pěkně odlehčené,ale jinak zplácanina za hromadu peněz
nice !!!
některý okamžiky pěkný - budík, přední buben, sedlo, vzduchový filtry
někde jasně nedodělaný - zadní kotouč, stupačky a okolí
celkově - už jsem viděl lepší
BTW - zajímalo by mě, kde a jako tohle dostali na značky - SPZka, blatníky
po dlouhé době pěkný kafáč
Ten zadní kotouč tam vypadá fakt divně, ale jinak se mi to líbí.
Takový nedotažený... dopředu daj krásnej velikej retro buben a vzadu nechaj kotoučovku