husqvarna_svartpilen_801_2




Co dělat, když je vám Africa Adventure Sports málo?

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ZDENY777 (15) napsal 31.10.2020 v 19:43

Dnes tu máme KTM 790 Adventure R. Je úplně to úplně zbytečný a za mě i vyhozený peníze do Afriky.

hrochi (155) napsal 22.08.2018 v 22:58

XRV 650 byla taky jednokotouč, a NXR 800 s tím taky na Dakaru vystačila. Ale jak bylo řečeno na asfaltomr... ježdění s batůžkem a batůžky toho batůžku to není.

vilemx (228) napsal 19.08.2018 v 10:21

Plameňák1> Upravy od A. Q. jsou pro sportovni vyuziti v terenu. A tam jeden kotouc bohate staci. Brzda musi zvladnout jen solo jezdce bez baglu, navic gumu na spuntech a nic moc povrch.
Jasne, pokud si upravu poridi jen fanousek motorsportu, ktery s takto upravenou motorkou bude jezdit jen “normalne” po silnici a jeho jediny vztah k offroadu bude Beduin na plexi, pridavna svetla a navesene hlinikace, jednokotouc asi neoceni.

Plameňák01 (24) napsal 19.08.2018 v 00:01

No nevím, ale dát na motorku horší přední brdu, než byly původní. To je jako vzít Ferrari a udělat tuning pomocí dílů z Trabanta.
Podle mě měli nechat původní kvalitní komponenty a změnit vzhled a třeba dát jiný střeva do přední vidle.

Kabčo (21) napsal 16.08.2018 v 19:25

Po tej prestavbe pripomína AJP PR7 Enduro, nebolo by ľahšie kúpiť to AJP?

CRF1000 (91) napsal 16.08.2018 v 14:05+1

African queens není Honda, takže pokud komedie, tak od soukromé firmy které jde jen o peníze

EU uvažovala o tom, že úplně zakáže zásahy do původního schválení, tedy přestavby...výsledkem přestaveb je často něco, co se výrobcům - nositelům původního schválení nelíbí...

na jedné straně výrobci, kteří nechtějí aby jim někdo prznil jejich výrobky, na druhé straně soukromé firmy které chtějí vydělávat prodejem a montáží těch výrobků, kterými mění původní výrobek a často jej i skutečně przní...Jde jen o peníze

alexa7 (101) napsal 16.08.2018 v 08:34-2

kedeze su tie casy ked bola na trhu 990 superenduro ci HP 2. Toto je len pokracovanie SUV komedie od Hondy.

hrochi (155) napsal 15.08.2018 v 21:07

Myslím, že mají certifikát na 18" zadní kolo. Stačilo by koupit jedno a certifikát půjčovat za 500,- ostatním, aby si ho zapsali do TP. 8)

soccer (480) napsal 15.08.2018 v 18:18

Pěkné věcičky...

Bohužel to má i odvrácenou stránku věci... STK v CZ by takovou dvoukolku na silnici nepustila...

Takže budem slintat nad fotkama motorek ze "západního německa" jako kdysi za socíku... chjo...

Radus88 (8) napsal 15.08.2018 v 16:28

Parádní článek

kotzitzaq (20) napsal 15.08.2018 v 11:35+1

Je to moooc pěkný. Jen se mi nezdá, že by originál Varan měl 220 kg. Hodnoty pro suchou, které jsem rychle našel jsou 230-245 kg.

Honza-K (830) napsal 15.08.2018 v 11:29

Njn, individuální přestavby nejsou nikdy nic levnýho...

MiKas004 (8) napsal 15.08.2018 v 10:46

Cenu celkové přestavby se nedozvíš, ale když mrkneš na přestavbové kity na jejich stránky, které se pohybují v tísících a stovkách Euro, tak kompletní přestavba bude v součtu dost nad cenou nové motorky.
Já to jen tak narychlo sečetl a jsem u 17-ti tisíc Euro.

//www.africanqueens.de/EN/shop-esp.html

Honza-K (830) napsal 15.08.2018 v 10:13

Vypadá to moc hezky, jenom by mě pro zajímavost zajímalo, kolik cca výše uvedená úprava stojí... ?




TOPlist