Co dělat, když je vám Africa Adventure Sports málo?
Text: Honza Zajíček | Zdroj: African Queens | Foto: African Queens | Zveřejněno: 15.8.2018 | Zobrazeno: 22 337x
Text: Honza Zajíček | Zdroj: African Queens | Foto: African Queens | Zveřejněno: 15.8.2018 | Zobrazeno: 22 337x
Dnes tu máme KTM 790 Adventure R. Je úplně to úplně zbytečný a za mě i vyhozený peníze do Afriky.
XRV 650 byla taky jednokotouč, a NXR 800 s tím taky na Dakaru vystačila. Ale jak bylo řečeno na asfaltomr... ježdění s batůžkem a batůžky toho batůžku to není.
Plameňák1> Upravy od A. Q. jsou pro sportovni vyuziti v terenu. A tam jeden kotouc bohate staci. Brzda musi zvladnout jen solo jezdce bez baglu, navic gumu na spuntech a nic moc povrch.
Jasne, pokud si upravu poridi jen fanousek motorsportu, ktery s takto upravenou motorkou bude jezdit jen “normalne” po silnici a jeho jediny vztah k offroadu bude Beduin na plexi, pridavna svetla a navesene hlinikace, jednokotouc asi neoceni.
No nevím, ale dát na motorku horší přední brdu, než byly původní. To je jako vzít Ferrari a udělat tuning pomocí dílů z Trabanta.
Podle mě měli nechat původní kvalitní komponenty a změnit vzhled a třeba dát jiný střeva do přední vidle.
Po tej prestavbe pripomína AJP PR7 Enduro, nebolo by ľahšie kúpiť to AJP?
African queens není Honda, takže pokud komedie, tak od soukromé firmy které jde jen o peníze
EU uvažovala o tom, že úplně zakáže zásahy do původního schválení, tedy přestavby...výsledkem přestaveb je často něco, co se výrobcům - nositelům původního schválení nelíbí...
na jedné straně výrobci, kteří nechtějí aby jim někdo prznil jejich výrobky, na druhé straně soukromé firmy které chtějí vydělávat prodejem a montáží těch výrobků, kterými mění původní výrobek a často jej i skutečně przní...Jde jen o peníze
kedeze su tie casy ked bola na trhu 990 superenduro ci HP 2. Toto je len pokracovanie SUV komedie od Hondy.
Myslím, že mají certifikát na 18" zadní kolo. Stačilo by koupit jedno a certifikát půjčovat za 500,- ostatním, aby si ho zapsali do TP. 8)
Pěkné věcičky...
Bohužel to má i odvrácenou stránku věci... STK v CZ by takovou dvoukolku na silnici nepustila...
Takže budem slintat nad fotkama motorek ze "západního německa" jako kdysi za socíku... chjo...
Parádní článek
Je to moooc pěkný. Jen se mi nezdá, že by originál Varan měl 220 kg. Hodnoty pro suchou, které jsem rychle našel jsou 230-245 kg.
Njn, individuální přestavby nejsou nikdy nic levnýho...
Cenu celkové přestavby se nedozvíš, ale když mrkneš na přestavbové kity na jejich stránky, které se pohybují v tísících a stovkách Euro, tak kompletní přestavba bude v součtu dost nad cenou nové motorky.
Já to jen tak narychlo sečetl a jsem u 17-ti tisíc Euro.
//www.africanqueens.de/EN/shop-esp.html
Vypadá to moc hezky, jenom by mě pro zajímavost zajímalo, kolik cca výše uvedená úprava stojí... ?