Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Brýle vyfrézované na CNC jsou lepší než naohybaná trubka? Přidá to 2 klokany na výkonu? Nebo CNC je pro některé tajemná třípísmenná zkratka, která dodá nádech tajemna a omluví vyšší cenu?
No nekde v republice (tedy jestli ji nekdo nevyvezl nebo nesesrotoval) by mela byt 2taktni Suzuki "Dunovka" v modre barve, s bantamovymi koly... Oznaceni si uz nepamatuji. a na tom snad jezdil Bud Spencer.
Mimochodem, ten "clankovy" stroj, vzhledem k tomu vyfuku, bude pekny rvoun...
Hoši z Classified-já to chcu! To je tak úchylný, až je to krásný. Na plzeňsku sice moc písečnejch dun nemáme, ale nepochybně se na tom dá vyblbnout i bez dun Hoďte na to rozumnou cenovku a jedem. Akurát sedlo s dovolením i bez něj vyměním. Na tohle jsem už trochu starej a pohodlnej.
Hrochi, myslím, že účelom bolo jedine posun pohonu do boku - a to sa vyriešilo. Napnutie reťaze na rozete sa pri prepérovaní nemení, na reťazi od motoru však ano. Iný účel tam asi nebol.
Čo spomenul tom-mb (BMWG450X), to BMW ani Husqvarna nevymysleli, podobný princip je už starý, osobne som videl starý prototyp Xandl-Kawa RS24 na vintage-pretekoch, kde mal záves kyvky v osi reťazového kolieska na prevodovke. Tu sa napnutie reťaze nemení ani pri extrémnom pohybe kyvky.
A keď už ... (offtopic, sorry):
Celkom zaujímavý patent používa USA-stavebnicová firma Motoped pri kombinovanom pohone svojich vehiklov (pedále alebo motor). Tu je perfektne vyriešené stále pnute reťaze, os kyvky je totožná s osou predlohového hriadela a napnutie reťazí sa nemení. Jediný problémom sú mechanické straty na medziprevode, podľa odbornej literatúry môžu byť od cca 4% až do 8-10%, podľa prevedenia. Motoru to ani nevadí, ale "pedálovačom" skôr ano...
Zase špatně. Ten dvojtej řetěz nic neřeší. To by musely být ty dvě prostřední kolečka v ose kyvky. Jde jen o posun do boku, nic víc. Filtr? Klasika u nedotaženejch konceptů, hezký, ale na hovno. Do pouště jsou jiné pneu. Tyhle jsou jen pro design. Zajímalo by mne, jak to zvládají brzdy. Rotující setrvačná hmota je to nejhorší. Suma sumárum design pro design nic jiného.
Jako motorka se mi nápadem i designove líbí, to je fajn.
Super detail je řetěz k zadnímu kolu.
Bohužel jako u každé stavby - ten vzduchový filtr... Proboha terení motorka co má filtr hned, ale úplně hned na ráně od zadního kola. 5 Minut v dunách a můžeš měnit nebo prát.
Něco takového tu vážně ještě nebylo... Redakce se nám vybrečela do článku jak jsou ty věci zpoza velké louže děsně cool a oni si nám někteří nevděčníci dovolují říkat, že mají taky svoje chyby. Jaká drzost. A hned se najdou uživatelé, kteří mají potřebu pofoukat bebí... Když tu vidím tolik zájemců o koupi, jsem opravdu zvědav, kolik přijde z ČR závazných objednávek a kolik těchto strojů budu potkávat na silnicích.
Nádhera, přesně tohle by se mi líbylo Už dlouho nad něčím podobným přemýšlím, ale u nás by byl největší problém to dostan na čísla a na silnici ofiko. Protože mít to jen na zahradě je prostě škoda.
Zajímaly by mě ty disky a gumy ...
Nahodou je TO docela zajimavy a urcite s tim bude kopec srandy
Libi se mi ta cista stavba bez zbytecnosti, neni to nicim preplacany a rozhodne jsou originalni ty tri svetla a koncovka vyfuku
Mně to přijde fajn!
Brýle vyfrézované na CNC jsou lepší než naohybaná trubka? Přidá to 2 klokany na výkonu? Nebo CNC je pro některé tajemná třípísmenná zkratka, která dodá nádech tajemna a omluví vyšší cenu?
Na podobném stroji jezdil Bud Spencer ve filmu JESTLI SE ROZLOBÍME... :)
Věřim že se to někomu muže líbit ale já to najít v kvartýru tak to dám hned do šmelce aby mi to nezabýralo místo.
Yamaha TW 125, nebo její replika od Hyosungu, tu má kamarád, ty jsou aspoň funkční, na rozdíl od tohohle.
Vypadá to super, ale pochybuji, že by to dostalo kulaté schvalovací razítko naší hustokrevne EU picovolekurva.
No nekde v republice (tedy jestli ji nekdo nevyvezl nebo nesesrotoval) by mela byt 2taktni Suzuki "Dunovka" v modre barve, s bantamovymi koly... Oznaceni si uz nepamatuji. a na tom snad jezdil Bud Spencer.
Mimochodem, ten "clankovy" stroj, vzhledem k tomu vyfuku, bude pekny rvoun...
Hoši z Classified-já to chcu! To je tak úchylný, až je to krásný. Na plzeňsku sice moc písečnejch dun nemáme, ale nepochybně se na tom dá vyblbnout i bez dun Hoďte na to rozumnou cenovku a jedem. Akurát sedlo s dovolením i bez něj vyměním. Na tohle jsem už trochu starej a pohodlnej.
ne, je tak hnusna, az je hnusna...
Boží !!!
Hrochi, myslím, že účelom bolo jedine posun pohonu do boku - a to sa vyriešilo. Napnutie reťaze na rozete sa pri prepérovaní nemení, na reťazi od motoru však ano. Iný účel tam asi nebol.
Čo spomenul tom-mb (BMWG450X), to BMW ani Husqvarna nevymysleli, podobný princip je už starý, osobne som videl starý prototyp Xandl-Kawa RS24 na vintage-pretekoch, kde mal záves kyvky v osi reťazového kolieska na prevodovke. Tu sa napnutie reťaze nemení ani pri extrémnom pohybe kyvky.
A keď už ... (offtopic, sorry):
Celkom zaujímavý patent používa USA-stavebnicová firma Motoped pri kombinovanom pohone svojich vehiklov (pedále alebo motor). Tu je perfektne vyriešené stále pnute reťaze, os kyvky je totožná s osou predlohového hriadela a napnutie reťazí sa nemení. Jediný problémom sú mechanické straty na medziprevode, podľa odbornej literatúry môžu byť od cca 4% až do 8-10%, podľa prevedenia. Motoru to ani nevadí, ale "pedálovačom" skôr ano...
Zase špatně. Ten dvojtej řetěz nic neřeší. To by musely být ty dvě prostřední kolečka v ose kyvky. Jde jen o posun do boku, nic víc. Filtr? Klasika u nedotaženejch konceptů, hezký, ale na hovno. Do pouště jsou jiné pneu. Tyhle jsou jen pro design. Zajímalo by mne, jak to zvládají brzdy. Rotující setrvačná hmota je to nejhorší. Suma sumárum design pro design nic jiného.
mooooc hezký,to bych si koupil na ježdění na houby.
kdysi před lety podobné stroje dělala Yamaha tušim s Hondou.
Ty kola jsou na mě už trochu přehnané,ale jinak dobré
Jako motorka se mi nápadem i designove líbí, to je fajn.
Super detail je řetěz k zadnímu kolu.
Bohužel jako u každé stavby - ten vzduchový filtr... Proboha terení motorka co má filtr hned, ale úplně hned na ráně od zadního kola. 5 Minut v dunách a můžeš měnit nebo prát.
Něco takového tu vážně ještě nebylo... Redakce se nám vybrečela do článku jak jsou ty věci zpoza velké louže děsně cool a oni si nám někteří nevděčníci dovolují říkat, že mají taky svoje chyby. Jaká drzost. A hned se najdou uživatelé, kteří mají potřebu pofoukat bebí... Když tu vidím tolik zájemců o koupi, jsem opravdu zvědav, kolik přijde z ČR závazných objednávek a kolik těchto strojů budu potkávat na silnicích.
jakej problém s gumama? dyt to sou normálně na čtyřkolu :) jinak teda líbí!
supr stavbička
Možno som divný, ale ja to chcem
Parádní. Na vyřádění . Líbí. Nic přeplácanýho a hlavně jednoduchý.
Hm, renomovaní stavitelé customů už jsou na tom USA tak špatně, že se vydávají s nataženou rukou na perspektivní trh v ČR.
kdyby se to vyrábělo tak by se to prodávalo to je jasný
Paráda To chci! Oproti Tule200 je to nebe a dudy.
Stačí podhustit pneu a na český silnice ideál...
Nádhera, přesně tohle by se mi líbylo Už dlouho nad něčím podobným přemýšlím, ale u nás by byl největší problém to dostan na čísla a na silnici ofiko. Protože mít to jen na zahradě je prostě škoda.
Zajímaly by mě ty disky a gumy ...
Jo,to se k nám hodí - S POUŠŤ A PASEKA už tady je a hodně veliká,takže by bylo kde jezdit
Všude jsou vidět sváry , šrouby a matky ale je to pěkný a v našem pásmu do sněhu jak dělaný
Nahodou je TO docela zajimavy a urcite s tim bude kopec srandy
Libi se mi ta cista stavba bez zbytecnosti, neni to nicim preplacany a rozhodne jsou originalni ty tri svetla a koncovka vyfuku
...parádní
Mazec.Je to tak sileny,az pekny.Umim si predstavit,ze bych sni jezdil po vesnici a mistnich kopeckach ).Mit tucnejsi konto,tak proc ne .