BMW R90 Interceptor

Známá španělská firma Radical Ducati po patnácti letech existence zavírá krám. Za tu dobu si však stihla vydobýt renomé světoznámé firmy a to díky někdy opravdu radikálním stavbám mašin převážně z dílů Ducati. Jejich poslední počin se však soustředí na značku BMW.

BMW R90 Interceptor
S BMW nemají v RAD moc zkušeností, takže si přizvali další španělskou firmu Max Boxer, která se naopak v bavorácích vyzná. A co se stane, když se spojí specialista na maximálně odlehčené a extra výkonné Dukatky spojí s profíkem přes přestavby a renovace starších boxerů od BMW? Přece radikální oldschoolovka BMW R90 Interceptor.
O úpravy motoru se samozřejmě staral Max Boxer. Dvouválec s pořádně vykukujícími ležatými válci pochází z modelu R 100. Tuner ale dostal řadu úprav s cílem co nejvíc zvýšit jeho výkon. Uvnitř najdeme například závodní převodovku a spojku, odlehčenou klikovou skříň a písty, větší ventily nebo olejový systém s větším průtokem. Motor je usazen v upraveném rámu, který má původ v modelu R 80 ST.
O krmení motoru se starají karburátory Dell´Orto a výfuk je od firmy SuperMario. Zbytek věcí na motorce je jedním velkým mixem všech možných dílů od různých značek. Najdeme zde páčku spojky ze Suzuki GSX-R600, brýle a brzdy z Monstera, stupačky z Derbi GPR 50, upravenou kyvku z BMW R 100 RS, přední tlumiče Ducati Sport Classic, nádrž z Laverdy nebo originální koncovku výfuku z BMW S 1000 RR. Kapotáž pochází z Ducati Pantah.
Výčet všech nových nebo přidaných dílů je ještě delší, to podstatné ale je, že výsledný mix stojí za to! Pánové stojící za zrodem Interceptoru se bohužel nepochlubili výkonem mašiny, ale určitě to pojede dost! Tohle se jednoduše povedlo a podle nás moc je to pěkná tečka za patnáctiletou historií Radical Ducati.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.30
Známkováno: 27x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist