Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Neskutečně dobré!
Ten stojan na kola jako zdroj: jo, taky jsem jednou přemejšlel, že bych potřeboval disk z auta 18" široký 280. Takovej disk se dá objednat,stojí ale 24 000 korun. No tak jsem zjistil ktará auta ho mají. Moc jich v čechách nejezdí,namátkou Porsche Carrera.
Od té doby vždycky čumim po Poršácích,když potkám, no ale kdyby oni věděli proč, hele, to by bylo zlé
"The previous owner had replaced the R80 engine with a R100 engine ( ), installed a Wilbvers rearspring and technoflex front springs. He also painted the engine black (that was a question from someone. I do not know what kind of paint he used, I just know he did a very crude job, there is (was) even paint on the carburators)"
pěkný kafčo slušelo mu to ale víc s tou podlouhlou nádrží
ps: použitý komponenty opravdu stylový (stojan na kola a nerezová miska na psí žrádlo či co )
Taky bych řekl, jako Jirka, že tahle mašina má za sebou i starší přestavbu, ale nechtěl jsem to psát, abych nebyl zbytečný negativista "proti" článkům na m.cz.
Nejsem si ani jist, že bylo jen rozbité světlo, a určitě bych si větu původního článku "předchozí majitel do rámu vsadil litrový motor neznámé provenience" nechápal jako ty, tedy že tam byl litr od BMW.
rrss ->No jestli crash motorka znamená rozbité světlo budiž. Jestli v tom byl litrovej motor nebo osmistovka to nepoznáš.. Litr má myslim větší žebra na válcích ale jinak to je k nerozeznání. A proč bych měl kupovat R80 když vlastním R65 a jsem s ni spokojenej Jen jsem řek že se mi to nelíbí hotovo.
J!Rka -> Pokud tam byl tak dobrá možná se to dá brát jako levná přestavba..."Přehnaně hysterické" Možná že je možná že není to dneska nepoznáme, to se ukáže za pár let
Martyn125, mr.Mic -> Tlumič Wilbers byl už v ceně zbořeniny a považovat masově prodávanou motorku z '88 za skoro veterána je přehnaně hysterické.
Tu přestavbu sleduji už delší dobu a víc se mi líbila s dlouhou úzkou nádrží (která byla bohužel nevratně rezavá).
//www.advrider.com/forums/showthread.php?t=439120
Autor si to udělal podle sebe a mně se výsledek líbí, že je o veterána ˇmíň, není v tomto případě argument, když byl základem crash kus, navíc s nepůvodním ne BMW motorem. Někdo prostě na nákup motoru R80 má, jiný ne a pak se vzteká. K mání jich je přitom stále dost.
mr.Mic -> souhlasím s Tebou. Další rozumnej skoro veterán je po smrti... Přijde mi trošku zvláštní považovat celou stavbu za relativně levnou když vidim zadní tlumič od Wilbers, který má cenu třetiny motorky.
Je mi líto, ale já jsem proti. Ke kafi to má poměrně daleko (spíš mi to přijde, že se někdo snažil o zmrzlinu nebo naháče) a navíc jsem proti přestavbám veteránů. Je jich čím dál míň a obnovit potom přestavbu do originálu je téměř nemožné...
Neskutečně dobré!
Ten stojan na kola jako zdroj: jo, taky jsem jednou přemejšlel, že bych potřeboval disk z auta 18" široký 280. Takovej disk se dá objednat,stojí ale 24 000 korun. No tak jsem zjistil ktará auta ho mají. Moc jich v čechách nejezdí,namátkou Porsche Carrera.
Od té doby vždycky čumim po Poršácích,když potkám, no ale kdyby oni věděli proč, hele, to by bylo zlé
Luxusni kafac. Jen tak dal.
Ale jo,kdyby místo té krabice pod nádrží byl opravdickej motorkovej motor,tak by se mi to líbilo
Naprosto pekny stroj
čůůůráám
Ačkoliv jsem všeobecně spíše na zmrzliny a motardy, tak todleto je eňo ňuňo niňo
moc hezkej stroj, skoda, ze si ke clanku musi ctenari sami pridavat fotky a nejsou u clanku rovnou
A mě se taky líbí
A mě se to líbí. Acwel bych tam mít nemusel, jinak dobrý.
//www.advrider.com/forums/showthread.php?t=439120
"The previous owner had replaced the R80 engine with a R100 engine ( ), installed a Wilbvers rearspring and technoflex front springs. He also painted the engine black (that was a question from someone. I do not know what kind of paint he used, I just know he did a very crude job, there is (was) even paint on the carburators)"
Článek krátkej, fotek málo. Ani ten zainvestovanej tacháč tam neni vyfocenej, když už to byla dražší položka.
pěkný kafčo slušelo mu to ale víc s tou podlouhlou nádrží
ps: použitý komponenty opravdu stylový (stojan na kola a nerezová miska na psí žrádlo či co )
Tak na tomhle teda není nic co by se mi líbilo...
Původní stav při koupi. //2.bp.blogspot.com/_YQuhcoHLoPc/TPZ5Gms3myI/AAAAAAAADGs/nnMgOu9N5SM/s400/DSC00954.JPG
Viz článek, který zveřejnil poté co jej zmínili na bikeexif.com, //bmwcafe.blogspot.com/2011/01/bikeexif.html
A k ceně tlumiče.
"It was a wreck, but it was cheap, had upgraded suspension and a 1000 cc engine."
Byl to vrak, ale levný s novým odproužením a 1000 ccm motorem.
Brutální stavba
Pekny jen se asi vsichni stema kafickama zblaznili
a je pet zceho to je proste ma nato tak si to postavil
Taky bych řekl, jako Jirka, že tahle mašina má za sebou i starší přestavbu, ale nechtěl jsem to psát, abych nebyl zbytečný negativista "proti" článkům na m.cz.
Nejsem si ani jist, že bylo jen rozbité světlo, a určitě bych si větu původního článku "předchozí majitel do rámu vsadil litrový motor neznámé provenience" nechápal jako ty, tedy že tam byl litr od BMW.
rrss ->No jestli crash motorka znamená rozbité světlo budiž. Jestli v tom byl litrovej motor nebo osmistovka to nepoznáš.. Litr má myslim větší žebra na válcích ale jinak to je k nerozeznání. A proč bych měl kupovat R80 když vlastním R65 a jsem s ni spokojenej Jen jsem řek že se mi to nelíbí hotovo.
J!Rka -> Pokud tam byl tak dobrá možná se to dá brát jako levná přestavba..."Přehnaně hysterické" Možná že je možná že není to dneska nepoznáme, to se ukáže za pár let
Pro mě je to super stavba
Martyn125, mr.Mic -> Tlumič Wilbers byl už v ceně zbořeniny a považovat masově prodávanou motorku z '88 za skoro veterána je přehnaně hysterické.
Tu přestavbu sleduji už delší dobu a víc se mi líbila s dlouhou úzkou nádrží (která byla bohužel nevratně rezavá).
//www.advrider.com/forums/showthread.php?t=439120
Autor si to udělal podle sebe a mně se výsledek líbí, že je o veterána ˇmíň, není v tomto případě argument, když byl základem crash kus, navíc s nepůvodním ne BMW motorem. Někdo prostě na nákup motoru R80 má, jiný ne a pak se vzteká. K mání jich je přitom stále dost.
mr.Mic -> souhlasím s Tebou. Další rozumnej skoro veterán je po smrti... Přijde mi trošku zvláštní považovat celou stavbu za relativně levnou když vidim zadní tlumič od Wilbers, který má cenu třetiny motorky.
Je mi líto, ale já jsem proti. Ke kafi to má poměrně daleko (spíš mi to přijde, že se někdo snažil o zmrzlinu nebo naháče) a navíc jsem proti přestavbám veteránů. Je jich čím dál míň a obnovit potom přestavbu do originálu je téměř nemožné...
takto ma vyzerat cestna motorka
Hezký BMW
krásná motorka a hezký článek miska na salát a stojan na kolo o tom ta láska k motocyklům přesně je
Bejt ty válce jen o kousek delší, tak to na dálnici vzlítne! Pěkný to je! Odvážný počin!!!
Moc povedenej kousek
Luxusní stavbička...:)