Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
IvanDvoutakt-----ovi.
To máš pravdu,Ivane,ty jsi nakonec na cedníkách vyrůstal,že...)))))Ale je to opravdu nejschůdnější cesta,cedník stojí cca 30 kč a síťku má nerez,což je důležité.Více práce dají ty nátrubky.Namaloval jsem si rozvin kužele,nechal vypálit z nerez plechu,stočit,svařit a po té nejdůležitější a nejtěžší-rozlisovat kužel do tvaru plynule se rozšiřujícího.Ani nevím,jak se tento geometrický tvar jmenuje.No ale musí se vytočit z pořádného kusu železa vnější a vnitřní forma pod lis a pěkně to spasovat.A to mi dalo,ufff...))))ahoj Jarda
"Cedníky" doporučuju každýmu "staviteli" kafáče, protože jejich montáž
je jediný způsob, jak zabránit, aby např. jakýkoliv zrnko písku dostalo šanci
udělat paseku v motoru, nemluvě o nasátí něčeho většího ... KN filtr taky ne-
vypadá špatně, ale málo platný, na klasiky s nátrubky patří "cedníky"
Bakoun
Stroj je to určitě zajímavý, jen mi nesedí těch získaných 20k "jenom" výměnou karburátorů. Vždyť to je čtvrtina výkonu toho motoru...
---Bakoune,ten odhad získaných 20 k je jen nástřel,na brzdě ta mašina nebyla.Ale podle toho,jak to jede,to není nereálné.Plnění a výfuk motoru je alfa omega výkonu,ani není třeba dělat extra zásahy.V originál stavu tam jsou tři karburátory o průměru difuzoru 24 a nyní tam je šest o průměru 26 mm.Tak ahoj a ostatním díky za pozitivní reakce...!!!
Moc hezky udělaný. Ani originál, ani přehnaná snaha dělat vše podle současných in trendů, to znamená jedině kafáč nebo scrambler
Nejlepší na tom je, že motorka neskončila někde ve šrotu, ale žije, funguje a jezdí
Majitel má můj veliký obdiv !
Nemáte někdo nějakej kontakt na člověka co to stavěl? Diiiky
Nádhera...
Nádhera!
Táto
//cdn.silodrome.com/wp-content/uploads/2014/07/Benelli-750-Sei-1200x871.jpg
bol môj detský motorkový sen v druhej triede na ZDŠ.
Ivanovi-máš ve zprávách zprávu!!!
Seš "nějakej nezvěstnej" , týpku ...
Pozdě, LiboreK , zanedlouho už bude v EU zakázáno "cokoliv" ...
Dobrý den, moc hezké, co na to říct. Kdybych byl šikovný jako vy, hned si nějakej youngtimer postavil. No co se dá dělat. Třeba až dostanu rozum
Radost pohledět
Krásný.
Tak Jardo, věděl jsem, že seš "démon" , ale tohle ... !!!?
Ahoj, kloubouk dolů, moc pěkné. Máš recht, kužele a cedníky mne taky dostaly , tahle mašina má fakt koule i vkus. Čau, Petr
IvanDvoutakt-----ovi.
To máš pravdu,Ivane,ty jsi nakonec na cedníkách vyrůstal,že...)))))Ale je to opravdu nejschůdnější cesta,cedník stojí cca 30 kč a síťku má nerez,což je důležité.Více práce dají ty nátrubky.Namaloval jsem si rozvin kužele,nechal vypálit z nerez plechu,stočit,svařit a po té nejdůležitější a nejtěžší-rozlisovat kužel do tvaru plynule se rozšiřujícího.Ani nevím,jak se tento geometrický tvar jmenuje.No ale musí se vytočit z pořádného kusu železa vnější a vnitřní forma pod lis a pěkně to spasovat.A to mi dalo,ufff...))))ahoj Jarda
nádherná mašina
"Cedníky" doporučuju každýmu "staviteli" kafáče, protože jejich montáž
je jediný způsob, jak zabránit, aby např. jakýkoliv zrnko písku dostalo šanci
udělat paseku v motoru, nemluvě o nasátí něčeho většího ... KN filtr taky ne-
vypadá špatně, ale málo platný, na klasiky s nátrubky patří "cedníky"
Kde jsou moje cedníky? Skvělá stavba! Hluboce smekám a klaním se
Jo , ceske rucicky a ta hlava. Super gratuluji.
Klobouček a velký respekt., už se na tvou stavbu dívám asi pošesté a pokaždé slintám
Krasna čistá prace a vzhledem k tomu ze to i v pohode jezdi tak
Nádherná práca. Tu sedí: zlaté české ruce.
Tohle je fakt pecka! Obdivuji, když to někdo dokáže! Mně dělá problém jen dostat nějakou část do pěkného chromu...
PJÉÉÉKNÝÝÝ JK
Bakoun
Stroj je to určitě zajímavý, jen mi nesedí těch získaných 20k "jenom" výměnou karburátorů. Vždyť to je čtvrtina výkonu toho motoru...
---Bakoune,ten odhad získaných 20 k je jen nástřel,na brzdě ta mašina nebyla.Ale podle toho,jak to jede,to není nereálné.Plnění a výfuk motoru je alfa omega výkonu,ani není třeba dělat extra zásahy.V originál stavu tam jsou tři karburátory o průměru difuzoru 24 a nyní tam je šest o průměru 26 mm.Tak ahoj a ostatním díky za pozitivní reakce...!!!
Proste nádhera
Moc hezky udělaný. Ani originál, ani přehnaná snaha dělat vše podle současných in trendů, to znamená jedině kafáč nebo scrambler
Nejlepší na tom je, že motorka neskončila někde ve šrotu, ale žije, funguje a jezdí
Majitel má můj veliký obdiv !
Veliká paráda a stovky hodin krásné práce
Úžasná nádhera, klenot.
Prostě užasné
Stroj je to určitě zajímavý, jen mi nesedí těch získaných 20k "jenom" výměnou karburátorů. Vždyť to je čtvrtina výkonu toho motoru...
Fantastický kus, co potěší oko i duši. Nádhera, gratuluji k parádnímu výsledku