Bandit 1200N

Jedná se o překopaný Bandit 1200N, se kterým budu už třetí sezónu brázdit nejen české silnice. Je to model 1999 a mám najeto bez jakýchkoliv problémů 22 000 km.

Bandit 1200N

Nuže k předělávkám:


Chromovaný rám, komplet leštěné ráfky+vidlice, vyztužená kyvka, zvedlá záď na přepákování, úchyty stupaček vlastní výroby (posunuty výš a dozadu), UPS-Down vidle z GSX-R, motor v barvě, leštěná víka, prosklené spojkové víko, teploměr oleje, chrom. mřížka na chladič, KN filtr, koncovka vl. výroby, širší duralová řídítka, upravený světlomet z pegasa, žraločí žábra v podsedlových plastech, miniblinkry, F1 zrcátka, modrá metalíza i na brzd. třmenech a kotoučích, všechny hadice pancéřové, modrý potah sedla spolujezdkyně, ochranné padací válečky, ručně vyřezávané nápisy GSF v hliníku, všechny hliníkové věcičky jsou leštěné, alarm s dálkovým startem...

V podstatě jsem si všechno dělal sám (kromě laku), jen příprava rámu na chromování mi zabrala týden ruční práce, to nemluvím o leštění ráfků, ale to mi pomohla přítulkyně a brácha. Montáží všestranně seřiditelné vidle se podstatně zlepšily jízdní vlastnosti. Brzdy jsou super, otevřená koncovka výfuku přidala nejméně 10 koní a skvělý zvuk. V Brně na okruhu jsem se několikrát skvěle vyřádil a těším se zas. Do další sezony uvažuju s montáží Dynojet kitu a vyladění na brzdě.

Tak zdar v nové sezóně.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 6x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist