globalmoto_duben_nolan




Australský osmiválec PGM V8

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Zedsdead (293) napsal 17.06.2015 v 21:26

Sranda bude to tankování každých 50 km...

Marex (2570) napsal 14.06.2015 v 22:20

A nejlepší hodnocení dává: //www.seecrazy.com/wp-content/uploads/2014/03/crazy-funny-fat-people.jpg

:D

Marex (2570) napsal 14.06.2015 v 22:17+1

A jestli je účelem se zbavit co největšího a co nejhnusnějšího chladiče, tak taky nevyhráli, páč už je někdo trumfnul //s1.cdn.autoevolution.com/images/news/the-most-extreme-engine-swaps-53323_13.jpg

Marex (2570) napsal 14.06.2015 v 22:14

https://www.youtube.com/watch?t=115&v=MxzDSvZ1CyA

Steve-CZ (259) napsal 14.06.2015 v 10:41

Ač tahleta monstra dvakrát nemusím, tak se mi to docela dost líbí. Ale proboha, to v Austrálii neumí nikdo vyrobit výfuk, že se museli obrátit na toho uchrochtaného jugoslávského podvodníka ???

Bothrops (249) napsal 12.06.2015 v 21:49

chtěl by si ji poslechnout jak vrčí a na benzince s kavičkou na ni s mrdalama koukat celý hodiny

AKRO (-498) napsal 12.06.2015 v 00:20

Ona to vůbec není za ty peníze pořádná motorka...

Dolík.... (6) napsal 11.06.2015 v 21:32

na dvoulitrový V8 nic moc krouťák...

deluxa (347) napsal 11.06.2015 v 16:01

heh V8 na motorke to je fakt rarita

Modryhad (0) napsal 11.06.2015 v 14:08

Lítající motor.

Romanko (1206) napsal 11.06.2015 v 11:59

Článek je takový hodně zkrácený výcuc. Motorku testoval Alan Cathcart a docela si pochvaloval překvapivou ovladatelnost. Takže to rozhodně není těžko ovladatelný mastodont. A jsou to dva bloky R1, jak už napsal m_b. Bohužel článek ja dost o ničem. Autor i motorka by si zasloužili více.

DOMINATOR (1260) napsal 11.06.2015 v 11:16

Pěkně propracované žádna slátanina super tech. kousek

Kostelník (58) napsal 11.06.2015 v 10:56+1

... a já přimontuju na dvě kola turbínu z Abramse a budu řehtat patnáct set koní a ten hustokrutej krouťák to hrozně vokroutí a já budu nejvěčí tuner na celym svjetě!

Rebel83 (43) napsal 11.06.2015 v 09:59

Pan Akrapovič se na tom ale pěkně vyřádil

sered (113) napsal 11.06.2015 v 06:57

vzdyt ti klokani jsou amateri s omihrnkem: V12 je letos in:

onderfaus (24) napsal 11.06.2015 v 06:08+1

Hezké, brutální, škaredé, super, nudné, všechno dohromady - za mě dávám

plejtvak (79) napsal 11.06.2015 v 00:57

Je to zajímavá šílenost ale jak koukám na ten pidi blatníček vpředu, tak ten chladič asi dostane dost zabrat.

lopata75 (111) napsal 11.06.2015 v 00:34

No ale tady jde chlapci o 8 hrnků! Chtěl bych zažít aspoň ten pocit při zmáčknuti tlačítka "start"...

opic26 (457) napsal 10.06.2015 v 23:02

K čemu je něco tak škaredého a zpátečnického dobré? Na sprinty? Divím se, že to nemá více míst k sezení, protože okem bych to podle rozvoru tipl na autokar. Proč klokani nevezmou slušnou pohonnou jednotku a neobeženou ji lehkým šasi tak, aby to zatáčelo jako SM a na rovince drželo stopu? Máme teď tuny café a s mastodonty za cenu vily se taky rozerval pytel. Sory hoši asi tomu nerozumím.

DrakŠmak (0) napsal 10.06.2015 v 22:47

Hezká práce jen co je pravda :)

gresini (4459) napsal 10.06.2015 v 22:10

Akro? Za tu cenu mám doma mám doma 10 nových supersportů všech značek!! Za mě totální nesmysl a nevěřím,že to prodají

AKRO (-498) napsal 10.06.2015 v 21:59

Za tu cenu je to jen taková rarita! Mohlo by to za ty prachy vypadat trochu lépe!

JeckyllHydova (28) napsal 10.06.2015 v 21:28

Tak kdo si ji tu zaregistrujete první, pánové?

KapitanMasakr (-29) napsal 10.06.2015 v 20:48

za tu cenu se da koupit lepši blaznivina

olha (4) napsal 10.06.2015 v 20:25

Nádhera .

CBR-rr (-4) napsal 10.06.2015 v 20:14-1

dejf. (1341) napsal 10.06.2015 v 18:44+3

A bude to stačit, soudruzi?

muscle_biker (50) napsal 10.06.2015 v 18:36

takych 230-250 koni to moze realne dosahovat.. bloky z r1 su extremene kratkozdvihove, takze krutiak moze byt cca 160.. hawk

Pavlik88 (2) napsal 10.06.2015 v 18:16

wow ten modrej karbon
jinak mašina, no pro mě zbytečnost

seikos (975) napsal 10.06.2015 v 17:21-1+4

ullw: je dobre ze jsou mezi nami takovi marchri, kterym 214Nm pripada jako ze to nema kroutak
Obvykle jsou na lavicce na Agipu nad Dubou

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist