Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Je to konstruktérský majstrštyk Co se mi, ale na těchto konstrukčních řešeních nelíbí je to, že čím více kloubů, táhel, pohyblivých částí je použito, tím víc se projevuje problém s opotřebením .
Radící páka / pedál pokud je použito několik kloubu S časem a zvyšujícím se opotřebení se zhoršuje komfort .
Víceprvková náprava u automobilu, když je to nové. Je to super, ale když je opotřebovaná
jízdní vlastnosti se o dost zhorší . Proto mám raději jednoduché robustní technické řešení, které vykazuje dlouhodobou spolehlivost a bezpečnost i za cenu nižšího komfortu.
//www.autoprofiteam.cz/article.php?artid=550
Mnoho pohyblivých součástek Jako u Šneka
https://www.youtube.com/results?search_query=johammer
https://www.youtube.com/watch?v=MUA9Qk2U4-U
Obdivuju lidi co dokážou uskutečnit své nápady a sny. Zajímalo ho jak to jezdí, tak si to prostě vyrobil BOREC. Vymyslet a vyrobit funkční jednostranné zavěšení...to už chce víc umu než jen vytvořit tisícíprvou variaci na téma "café"
Jedním slovem nádhera. Na sedmé fotce je dokonalá...výfuky, uložení předního kola a jako třešnička na dortu ta značka. Jo prostě angláni umí a celá posraná EU je jim u zadnice
Klobouk dolů
Krásná stavba, takový samodomo Vyrus. Tohle je skutečný machr a ne jako "experti" co akorát umí uříznout trubky pod sedlem a zmrzačenou mašinu vydávat za cafe racer...
Pre Rosi45 - ten chlap má doma obrábacie centrum. Tu je o ňom trochu viac - //motoride.sk/c/7730/barbarian-ii-sw-chs-shaunov-custom-bike-je-dokonceny.html
+ aj diskusia je dobrá a ďalšie články.
Ja len zasnem nad jednou vecou Amici a Anglani si mozu registrovat na znacky v podstate co ich napadne. U nas v tomto bananistane by toto nedokazal zaregistrovat ani Harry Houdini vo svojich najlepsich rokoch, to by skoncil este skor ako by ho to vobec napadlo. Stavba je samozrejme paradicka cital som o nej uz davnejsie. neviem o ziadnej amaterskej stavbe s Hub-center steering. On je asi jediny. Ked o nejake inej viete dajte vediet rad si to checknem...
Sračka...proč někdo vymýšlí vymyšlené? Výhoda proti klasice? Žádná...ztráta času tvořit něco co je stejně k hovnu. Já bych tam hned jebnul kyvku z panigále i do zadní části...
Tak tohle je nádhera- jak dilensky, nápadem. Fakt tyhle přestavby moc memusím, ale toto je dokonalé! Na naší STK by mělo obsazení hromadnou srdeční zástavu.
Je to konstruktérský majstrštyk Co se mi, ale na těchto konstrukčních řešeních nelíbí je to, že čím více kloubů, táhel, pohyblivých částí je použito, tím víc se projevuje problém s opotřebením .
Radící páka / pedál pokud je použito několik kloubu S časem a zvyšujícím se opotřebení se zhoršuje komfort .
Víceprvková náprava u automobilu, když je to nové. Je to super, ale když je opotřebovaná
jízdní vlastnosti se o dost zhorší . Proto mám raději jednoduché robustní technické řešení, které vykazuje dlouhodobou spolehlivost a bezpečnost i za cenu nižšího komfortu.
//www.autoprofiteam.cz/article.php?artid=550
Mnoho pohyblivých součástek Jako u Šneka
https://www.youtube.com/results?search_query=johammer
https://www.youtube.com/watch?v=MUA9Qk2U4-U
Obdivuju lidi co dokážou uskutečnit své nápady a sny. Zajímalo ho jak to jezdí, tak si to prostě vyrobil BOREC. Vymyslet a vyrobit funkční jednostranné zavěšení...to už chce víc umu než jen vytvořit tisícíprvou variaci na téma "café"
Yamaha to s GTS1000 dotáhla ještě o krok dál - přední kyvka byla jednostranná
Ale chlápek fakt umí. Připomnělo mi to časy Novozélanďana Johna Brittena.
Jedním slovem nádhera. Na sedmé fotce je dokonalá...výfuky, uložení předního kola a jako třešnička na dortu ta značka. Jo prostě angláni umí a celá posraná EU je jim u zadnice
Klobouk dolů
krása
tohle je pro má oči potěšení...,na rozdíl od většinou zpatlaných kafáčů,které jsou dnes tak strašně moderní.
Krásná stavba, takový samodomo Vyrus. Tohle je skutečný machr a ne jako "experti" co akorát umí uříznout trubky pod sedlem a zmrzačenou mašinu vydávat za cafe racer...
Hezké ,ale bimota už to dělala tak před 25 lety na modelu Tesi.
U nás s těma jeblejma úředníkama by asi byl problem to dát na značky , to znamená normálně ,legálně s tím jezdit . Ať žije EU.
Nějaká závratná kráska to zrovna není, ale vytvořit ji doma v garáži je luxus.
Nooo nechtěl bych se s tím otáčet na úzké silnici. Ten rejd bude asi dost na nic
Pouci nekdo starce kde to ma prdek a kde prdel???
Líbí, nelíbí je o vkusu každého soudruha, ale před nápadem a realizací klobouk dolů . A k těm SPZ, kdo jiný něž naši úředníci ví co je a není správné
Přední vidlice je přední vidlice! je to škaredé a nikdo by si to tady nekoupil,ani ti co dávají mínusy
...
"to není kočka to je pes, čau čau"
"pes? a kde má hlavu?"
"nevím, počkej až se rozběhne"
"a nebojíš se ho?"
...
Je to hnus, Velebnosti!
Pre Rosi45 - ten chlap má doma obrábacie centrum. Tu je o ňom trochu viac - //motoride.sk/c/7730/barbarian-ii-sw-chs-shaunov-custom-bike-je-dokonceny.html
+ aj diskusia je dobrá a ďalšie články.
Ja len zasnem nad jednou vecou Amici a Anglani si mozu registrovat na znacky v podstate co ich napadne. U nas v tomto bananistane by toto nedokazal zaregistrovat ani Harry Houdini vo svojich najlepsich rokoch, to by skoncil este skor ako by ho to vobec napadlo. Stavba je samozrejme paradicka cital som o nej uz davnejsie. neviem o ziadnej amaterskej stavbe s Hub-center steering. On je asi jediny. Ked o nejake inej viete dajte vediet rad si to checknem...
Za praci za vkus spis ale furt 100x lepsi tohle, nez furt dokolecka kaferejsry a elektrofutursracky
Sračka...proč někdo vymýšlí vymyšlené? Výhoda proti klasice? Žádná...ztráta času tvořit něco co je stejně k hovnu. Já bych tam hned jebnul kyvku z panigále i do zadní části...
Byla to pěkná motorka
ale klobou dolu nad takovou garažovkou dobrý
Chtel bych videt,jak by se tvarili curaci na STK, kdybych tam s timhle prijel
Po dlouhé době krásná a originální stavba. Hlavně funkční v provozu
Klobouk dolu
Jenom ty hliníkové kusy nejsou dělané doma v garáži na soustruhu a frézce. Leda by měl obráběcí centrum.
Tak tohle je nádhera- jak dilensky, nápadem. Fakt tyhle přestavby moc memusím, ale toto je dokonalé! Na naší STK by mělo obsazení hromadnou srdeční zástavu.
Dobrý magor v dobrém slova smyslu.
klobouk dolu pred timdle borcem
R1 nekdy pouzivala trmeny Tokico? To se mi nejak nezda...
Klobouk dolů před takovým kutilem. Jak vidno tak ve světě mají dost rozumu aby to mělo i značku.
A ano přátelé kamarádi, vidíte úplně dobře, tento stroj má opravdu značku pro ježdění po silnici...
tak tomu říkám domácí kutil