Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Chce se mi plakat... Ať se nikdo nezlobí, ale pro podobný záměr naprosto nevhodně zvolená motorka. Tato motorka byla původně vyrobena jako replika GP stroje. Takovouto degradaci z rukou tohoto "alu-kouzelníka" si nezaslouží... Abych nebyl pouze kritický, oceňuji pokus okopírovat výfukové komory Jolly Moto, ale proč z nerezu ? Hlavy VHM doufám zůstaly bez úprav. Airbox z hliníku, budiž, lepší než košíčky...
... takhle radikální věci nedělám, ale když "zachraňuji" třeba jen nějakou legendu z 80-90. let v origo stavu, tak si dám tu práci, chladič odmočím, vyčistím, na stůl a pěkně pinzetou lamelku po lamelce z obou stran porovnám... je to piplačka, ale když už to má vypadat... Poprašení sprayem je už třešnička.
I tohle bude jezdit jen po suchu a v neděli, takže i ty chladiče pak vydrží hodně dlouho jako nové.
Pouze moje poznámka k fotce chladiče, každý ať to dělá, jak ho doma naučili
Nenabízí tvůrce této kreace (na nějaké inzerci) ty díly, co mu zbyly ??
Jinak "proti gustu žádnej dišputát", nebo "někdo holky - někdo vdolky" ,
nicméně to vypadá, že levej výfuk už je " nabouranej " ...
myslím, že hodně zajímavý a nápaditý koncept - líbí se mi to Až tedy na ten sice stylově vypadající uzávěr nádrže. Nicméně při zalehávačce bych si na něj lehnout asi nechtěl - ten bych asi jako jediný pořešil jinak tato varianta je dobrá na cokoliv kde člověk nebude bojovat s větrem v rychlostech ikdyž s tímhle asi stejně nikdo nikam spěchat nebude
Chce se mi plakat... Ať se nikdo nezlobí, ale pro podobný záměr naprosto nevhodně zvolená motorka. Tato motorka byla původně vyrobena jako replika GP stroje. Takovouto degradaci z rukou tohoto "alu-kouzelníka" si nezaslouží... Abych nebyl pouze kritický, oceňuji pokus okopírovat výfukové komory Jolly Moto, ale proč z nerezu ? Hlavy VHM doufám zůstaly bez úprav. Airbox z hliníku, budiž, lepší než košíčky...
P.S. Včera v 11:19 jsem měl na mysli originál Aprilia RS250 díly
Tady jsou zase všichni chyyyyytří
jak píše DOMINATOR , škoda RS
... takhle radikální věci nedělám, ale když "zachraňuji" třeba jen nějakou legendu z 80-90. let v origo stavu, tak si dám tu práci, chladič odmočím, vyčistím, na stůl a pěkně pinzetou lamelku po lamelce z obou stran porovnám... je to piplačka, ale když už to má vypadat... Poprašení sprayem je už třešnička.
I tohle bude jezdit jen po suchu a v neděli, takže i ty chladiče pak vydrží hodně dlouho jako nové.
Pouze moje poznámka k fotce chladiče, každý ať to dělá, jak ho doma naučili
Nenabízí tvůrce této kreace (na nějaké inzerci) ty díly, co mu zbyly ??
Jinak "proti gustu žádnej dišputát", nebo "někdo holky - někdo vdolky" ,
nicméně to vypadá, že levej výfuk už je " nabouranej " ...
myslím, že hodně zajímavý a nápaditý koncept - líbí se mi to Až tedy na ten sice stylově vypadající uzávěr nádrže. Nicméně při zalehávačce bych si na něj lehnout asi nechtěl - ten bych asi jako jediný pořešil jinak tato varianta je dobrá na cokoliv kde člověk nebude bojovat s větrem v rychlostech ikdyž s tímhle asi stejně nikdo nikam spěchat nebude
pokud mě oči nešálí,tak je to vyklepaný jak od žáka 3 stupně na učnáku. Nápad dobrý,ale chce to poladit ruce,ne motorku, v tomto případě
Škoda super motorky.