yamaha_demo_tour




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
ChenziiR1 (158) napsal 31.12.2018 v 20:33

Věřte nebo ne , ale mě se ta poslední docela líbí. Ale nejkrásnější ze všech (biků) je ta z roku 2004 ...

Bothrops (249) napsal 16.07.2018 v 03:33

první R1 všem vyrazila dech,pamatuju jak na tom prijizdeli do Brna první Němci na gp..bomba. pak me nijak moc nezajimala až do 09 prvniho bigbangu,to je čistá krása. design a zvuk bomba. ta poslední nevím,pořád tomu nemuzu prijit na chut no

pk14 (175) napsal 15.07.2018 v 09:43

R1 je pro mě ta 1. červenobílá. Ty další byly už jen další Yamahy, které mě jaksi nepovšimnuty minuly... . Podobné to mám z hadicákem, novější zxr jely líp, ale zxr je ten bachratý hadicák H1, případně H2...

afro-r1 (513) napsal 14.07.2018 v 23:17

B> Prvnim petiventilum mizel olej trhlinami ve valcich a vyskakujici dvojka byl priznak opotrebovanych radicich vidlicek.
2006 se udala velka zmena, ne ze ne. Konecne prisla nova hlava se stabilnejsimi ventilovymi voditky, jejichz vytrzeni znamenalo destrukci mnoha motoru.
Aktualni jsou citlive na sebemensi pretoceni a nasledne jim relativne casto na okruhu praskaji ojnice. Staci dat blipper, drsne skopat par rychlosti dolu a pak to jde rychle.

charon87 (101) napsal 14.07.2018 v 22:55+2

Zboznuju R1. Ta motorka vse ko menila. Za me byly nejrevolucnejsi roky 1998 a 2009. Od 98 se zmenilo vse co do ty doby kdo delal, pak se postupne vylepsovala a ostrila. Dalsi revoluce byl pro me big bang. Ten motor miluju a od 09 to byly jen evoluce. Mam doma 011 a kdyz vse dobre dopadne bude dalsi tyden doma i ta prvni. Tak bych mohl mit ty pro me nejvzacnejsi vedle sebe v garazi. Kazdopadne casem bude v bilo cervene jako tady na foto.

jean192 (153) napsal 14.07.2018 v 19:08

Ivane, ja tie smradľavé dvojtakty stále držím doma

jean192 (153) napsal 14.07.2018 v 19:07

Hluska, driv nebylo všechno lepší, ale tie motorky boli krajšie . A hlavne neboli tak ultras - vtedy sa na SS dalo s trochou sebazaprenia aj cestovať, dnes je to príliš špecializované na okruh - motocrosové motorky to postihlo o nejaké desaťročia skôr. Podľa mňa je to pri cestných motorkách trochu škoda, nejazdí každý len na okruhu.

IvanDvoutakťák (5061) napsal 14.07.2018 v 10:18

Platí holt pořád, že "někdo holky, jinej vdolky"
a tak je na nás, jestli "duši" , nebo "superparametry" ...

hluska (156) napsal 14.07.2018 v 08:50

Ja nesnasim reci typu ze driv bylo vsechno lepsi... ale je proste pravda ze tenkrat mely ty motorky dusi. Ja osobne tehdy slintal nad ZX9 ale kdyz prisla prvni R1 tak to proste byla pecka. A v ty bilo cerveny proste bomba

technasia (1933) napsal 14.07.2018 v 08:28+1

měl jsem 98čku,2004ku na silnici a 2007 v laminu.konkurence taky ale nikdy nespala.kor okolo roku 2010 kdy se přidávají BMW,Aprila rsv V4 a Ducati s panigale.dodám že v ms superstocků 1000 2004 první čtyři jezdci jedou na R1.třetí tehdy je budoucí star Kenan Sofuoglu.v roce 2005 první dva jezdci jedou er jednice.jinak v článku jsou krásný strojky.fároš v tý černo-žlutý a sradík v modro-bílý.zaplať pán bůh že ho mám

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.07.2018 v 01:25

ale jinak samozrejme peknej clanek s prurezem vsema generacema

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 14.07.2018 v 01:18+2

mel sem 2005, nebylo to zly, ale proti ZX10R 04 (vyrazne olitanejsi) takovy nemastny neslany mela ale super brzdy a svetla. v tom roce 98 to byla ale skutecna revoluce co nasmerovala SBK az dodnes. cekal bych ale pro objektivitu i nejaky ty neduhy (petiventil ze zral hodne olej, prvni generaci odchazelo 2kovy soukoli na prevodovce apod).

Johnny83 (228) napsal 14.07.2018 v 01:17+1

Je fakt že ta první fotka tý nový generaci zrovna nelichotí, ale dneska už je jiná doba no, design se holt musel podřídit účelnosti, konkurence nespí... Na fotkách se mi žádnej novej japonskej superbike zrovna extra nelíbí, na výstavě už to bylo lepší, a po svezení na nový gsxr 1000 jsem se do ní zamiloval bez ohledu na vzhled a na to že na ní absolutně nemám schopnosti, kor na běžný silnici... A stejně by to bylo s kterymkoliv jinym superbikem. Proto buďme rádi, že pořád ještě existujou Italové, kteří dohnali Japonce počtem válců a koní a přesto si zachovávaj ten jejich pověstnej orgastickej dizajn... Ale zase ty prachy no, i když dneska v době cbr-sp, yzf-r1m, gsx-rr a zx10rrrrr už to pravda takovej rozdíl není, všechny jsou kurevsky drahý

Krakatau (45) napsal 13.07.2018 v 23:04



Aj takto môže vyzerať R1 v najlepšej forme, viac info tu: //www.speedhunters.com/2018/06/back-to-the-future-retroteching-the-yamaha-r1/

afro-r1 (513) napsal 13.07.2018 v 22:04

Dvacet let a jeden mesic. Pomalu cas na neco novejsiho..

Chuďas899 (314) napsal 13.07.2018 v 21:11+2

Nová R1 sice možná nepobrala tolik krásy ( věc názoru a kombinace ) ale je to fantastickej bajk... možná ne tak na silnici, ale na okruhu je to samuraj co evropany seká katanou

jean192 (153) napsal 13.07.2018 v 20:54

Som rád, že nie som jediný, komu sa pôvodná R1 páči oveľa viac ako tie po roku 2002, tá súčasná je vyložene hnusná. A je mi jedno, o koľko je lepšia, ako tie prvé, lebo ani tie by som nedokázal využiť na 100 %

IvanDvoutakťák (5061) napsal 13.07.2018 v 20:35

Taky mně překvapilo, o kolik je ta nová "bachratější" ,
když stejně její kapotáž nekryje celá řidítka,stejně jako u té první ...

VIZI (1417) napsal 13.07.2018 v 19:48

Takhle na tom prvním obrázku je ta nová ze předu dost škareda

Strngr (141) napsal 13.07.2018 v 17:42+1

Skvělé čtení … jedna z nepřehlédnutelných silničních ikon .

1100Virago (3052) napsal 13.07.2018 v 17:20+1

Dobře pamatuju na reklamu ve sportovních přenosech, kdy okolo kamery proletěla rozostřená motorka a objevilo se logo Yamahy s anglickým textem "vše bude odhaleno..." a datum premiéry R1. A pak Yamaha vytáhla tuhle bombu. A ono už je to dvacet let!

Honza-YZF (2) napsal 13.07.2018 v 16:36+2

No řekl bych, že k této motorce můžu napsat hodně. Mám tu čest sedlat R1ku - 2006. Zdědil jsem jí po otci (stále žije jen změnil bike :D) Motorku jsem s tátou vytáhl z krabice jako funglovku, pečujeme o ní královsky. dneska má najeto přes 100 000 km (ano je to správně, není to překlep) nikdy se na ní nic nerozbilo nikdy s ní nic nebilo, jen pravidelný servis. úžasná motorka!!!

Perňa_81 (33) napsal 13.07.2018 v 15:56+1

Vždycky mě fascinovala..
Tenhle superbike má charakter a parádní historii, rád vzpomínám

genetik (45) napsal 13.07.2018 v 15:24

R1 2007-8 je absolutně nejhezčí! A dala se koupit i za slušné peníze! Dnes už je to jinak

Vlnič (198) napsal 13.07.2018 v 14:44

Ta limitka s Benem Spiesem - nejkrásnější superbike ever - tedy alespoň pro mě. Tvary, barva, výraz, zvuk, zpracování

Roubi_R1 (0) napsal 13.07.2018 v 14:16

Krásný článek a návrat do minulosti. Snem byla Honda CBR, ten jsem si splnil, ale když jsem si přivezl R1 2000 měl jsem pocit, který nejde popsat. A když 2008 bylo to jak v nebi. Jo to byly časy krásných motorek

CR500 (142) napsal 13.07.2018 v 13:59

prvni R1 byla mezi litry skutecne revoluce ...dokonce uplne zastinila bajna monstra: Hayabusu, blacka a ninja12

peytl (216) napsal 13.07.2018 v 13:57

Jojo, pecka veliká, když jsem ji před sto lety kupoval, měl jsem pocit, že nic lepšího přijít nemůže. Proto taky vím, jak jsem se nafukoval před kámošema, co měli jen 98/99 . Myslím koupi modelu 2000, taky si myslím,že tam máte špatnou fotku. První tři jsou všechno první model. Co je na 00 vidět hned jsou tenká zrcátka

peteRR9 (0) napsal 13.07.2018 v 13:36

skvělý článek, díky

Frankie (725) napsal 13.07.2018 v 13:23+4

Proč se ty motorky dělaly dřív o tolik hezčí...asi stárnu
A na tu reklamu z roku 1998 se pamatuju taky naprosto přesně ! Obrázek jezdce na R1 ohlížejícího se na jezdce za ním, který sedí na šnekovi a drží se ho za tykadla

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist