globalmoto_duben_nolan




Testujeme nový KTM 790 Duke: Skalpel, prosím

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
hanzhotride (-5) napsal 07.03.2018 v 15:14-1

Zatím se ještě KTM ofiko nepochlubila, že motor vyrobil Rotax, jedná se o evoluci Rotaxu 804, který se dřív montoval do BMW GS 800. Motor je vyroben v čínské továrně Rotax BRP, ale nebojte, kvalita bude.

z.a.j.o.c.h (80) napsal 06.03.2018 v 08:23

deluxa> rozměr pneu najdeš v záložce technické údaje (120/70 ZR 17 a 180/55 ZR 17) z prvovýroby se budou dávat Maxxis Supermaxx ST.

deluxa (347) napsal 06.03.2018 v 08:14

Hmm neviete co za pneu tam budu davat v serii?

srsen600 (20) napsal 06.03.2018 v 07:44

Vzhled pro mě nic moc , takový dlouhý upotopený- řídítka dole- nádrž šílená. Chtělo to více zaplout do stylu supermoto nikoliv naked...Třeba na živo to bude lepší. Nicméně to bude uživatelsky universálnější.
Motorově -nic co tu nebylo- krouťák a zvuk nic moc. Husqvarna Nuda 900 natom byla podobně. Měla 174kg a 77kw přitom 100Nm a vzhledově o100%lepší i dnes po 5letech od představení.A to nemluvě o zvuku z origo laufu.(osobně jsem vlastnil a najel 18000km. Další je pyšnící se tady hmotnost- nezapomenout na Triumph Street Triple 765 RS má 166kg a 90kw při 77Nm! Určitě stojí za hřích, alespoň vyzkoušení na předvaděcí akci .
A pro všechny co chtějí porovnání mezi KTM smc/sm/duke...690 vs Duke 790 ono 20-30kg rozdíl udělá fakt hodně. Můj prohoz Husqvarna Nuda 900 vs BMW 650 X-challange (hmotnost jako 690-150kg) nebe a dudy.Chce vědět kde se s daným motocyklem budete pohybovat a zda je potřeba 100šemíků na úkor ovladatelnosti malíčkama.

SLAY (808) napsal 05.03.2018 v 20:25

motorka jak rovnou z pekla nádhera ,bejt mladší nic jiného nechci opravdu nádhera

technick (41) napsal 05.03.2018 v 18:00

Skvělá technika, skvělá cena No doufám, že 790 Adventure bude stejně lehká a za podobný peníze

kubas_zn (4) napsal 05.03.2018 v 14:36

Mnoho fotek z různých úhlů tu není, ale za mne je koncovka výfuku pěkná - ladí tvarem k vydařené podsedlovce.

Frankie (731) napsal 05.03.2018 v 14:17+1

Pro začátek dobrý. Docela bych se rád i svezl Ted už jen aby udělali verzi R a hlavně koooonečně cestovní enduro s rozumnou váhou co na trhu fakt chybí.

Honza-K (830) napsal 05.03.2018 v 13:35

R - ko určitě bude, bylo by to hloupý, mít "skalpel" bez nastavitelnýho podvozku...

vencysta (78) napsal 05.03.2018 v 13:33

Až tendle motor nacpou do advíka, to bude něco

dejf. (1341) napsal 05.03.2018 v 13:09+1

tyjo, pekny! To bude na kraveni jak delany

Joxa (9) napsal 05.03.2018 v 09:57

Crank: Vycházet z jedné ilustrace motoru v "rozstřelu" může být zavádějící... Nová 790 má opravdu dvě vyvažovací hřídele. Jednu hnanou přímo od kliky (ta je zde vidět) a druhou mezi vačkovými hřídelemi (zde není vidět). Podobně řešené to má i starší 690 (ta má ale pouze jednu vačkovou hřídel).

Dukeriderr (1) napsal 05.03.2018 v 09:47+1

Muzete se zeptat u KTM, zda bude i verze R, kden ajdem Bremba, stavitelny podvozek WP, Akrap a neposledni rade i o neco vyssi vykon? Takova konkurence ostrovniho Street Triplu 765RS. Ready to race Scalpel!

Crank (4) napsal 05.03.2018 v 09:42

Ja vidim jenom 1 vyvazovak a ma tak akorat velky protizavazi. Takze 2 vyvazovaky tam asi nebudou...




TOPlist