Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
super článek Ta doba měla něco do sebe. hlavně ta nabídka různých barevných provedení. dali na to dokonce i polepy.Dneska to berou jednou barvou jako okapy.Hold -z lásky k kšeftu.
Podle mého názoru, Yamaharidere, má RGV těch "trablů" minimum, pokud
si zkontroluješ a zajistíš její nožové(!) přívěry tak, aby se nemohly za žádných
okolností dostat do kontaktu s písty . Nebyl bys totiž první, komu by se toto stalo
a škoda bývá "nemalá" ...
U předchozích modelů GAMMA jsou válcové(!) přívěry prakticky mimo proud výfu-
kových plynů do kolen výfuků, o možnosti "kontaktu" s písty ani nemluvě
(Jak zobrazeno v mém včerejším příspěvku)
Krása. Myslel jsem, že nejdřív byla elektronická přívěra na cesťákách, pak nějaké pokusy na kroskách. Pak sériově až na dvěpade hondách po 2002 - pak u většiny značek 2T smrt :(
Porovnání se šestistovkou je tak trochu ošidné. Dvěpade měly poloviční výkon, ale byly ca. o 40 kg lehčí. A hl. vývoj skončil před 15 nebo spíše před 20 lety... Jinak Aprilka používala ve své závodní replice, jak známo, právě motor RGV.
Omlouvám se, že toto je pouze pro angličtináře,
ale "výživnej" článek se vzácnýma fotkama
//www.pistonheads.com/features/ph-ph2/makoto-big-mac-suzuki-ph2-meets/31837
Konečně zase nějaký zajímavý hodnotný článek Je úžasné kolik objemových variant a různých "faceliftů" RG/RGV bylo během let v nabídce,to dnes nehrozí
..a ty modely z devadesátých let byly opravdu nádherné..
Nemám, ST-M, encyklopedické znalosti a tak jen dva detaily, které nemusely být
z článku p.Kubáta úplně zřejmé : v sériové výrobě byla rotační šoupátka ocelová
a karbonová až při ladění s použitím aftermarket dílů . Přívěry zavírala jednoduchá
elektronika "krokem" (cca během jedné sekundy) při dosažení 8 - 8,5 tis. ot / min.
a touto "Suzuki fíčurou" 2.poloviny 80.let byly vybaveny ještě a JEDINĚ modely
RG250 s přídomkem GAMMA . Tyto měly koncepci motoru stejnou jako RG500
Gamma a byla to vlastně jedna polovina RG500, t.j. shodný "vršek i spodek" mo-
toru AŽ na rozdíl v sání - s rozvodem písty u RG250 a rotač. šoupátky u RG500
a shodnými výfuky přední dvojice válců púllitra .
Teda na supersporty nejsem, ale jsou to krasne kousky z te doby vcetne tech motoru. A samozrejme tak jako o Katanach, tak i toto bomba clanek.
Mimochodem jednu krasnou RGV 250 si pomerne nedavno nekdo poridil //www.youngtimermoto.cz/suzuki-rgv-250-gamma/ a tohle taky neni spatne //www.youngtimermoto.cz/suzuki-gsx-750s-shark/
//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html
Dyk´ já bych na tom ani neuměl jet, Marexi,
´dyby mně "tam někdo" přidal nějaký ty další ventyly ...
super článek Ta doba měla něco do sebe. hlavně ta nabídka různých barevných provedení. dali na to dokonce i polepy.Dneska to berou jednou barvou jako okapy.Hold -z lásky k kšeftu.
Jsem si říkal, že juknu do diskuze, jesti Ivan registroval tohle téma... a registroval.
To je něco pro tebe, ty draku jeden dvoutakťácká.
Podle mého názoru, Yamaharidere, má RGV těch "trablů" minimum, pokud
si zkontroluješ a zajistíš její nožové(!) přívěry tak, aby se nemohly za žádných
okolností dostat do kontaktu s písty . Nebyl bys totiž první, komu by se toto stalo
a škoda bývá "nemalá" ...
U předchozích modelů GAMMA jsou válcové(!) přívěry prakticky mimo proud výfu-
kových plynů do kolen výfuků, o možnosti "kontaktu" s písty ani nemluvě
(Jak zobrazeno v mém včerejším příspěvku)
Krása. Myslel jsem, že nejdřív byla elektronická přívěra na cesťákách, pak nějaké pokusy na kroskách. Pak sériově až na dvěpade hondách po 2002 - pak u většiny značek 2T smrt :(
Porovnání se šestistovkou je tak trochu ošidné. Dvěpade měly poloviční výkon, ale byly ca. o 40 kg lehčí. A hl. vývoj skončil před 15 nebo spíše před 20 lety... Jinak Aprilka používala ve své závodní replice, jak známo, právě motor RGV.
Má tady dneska někdo reálné porovnání jak jede 250 (aprilia, NSR, RGV) z devadesátých let proti nové dnešní motorce, nejlépe asi šestistovce?
Nemám co dodat :) 250 je pekna mrcha co stoji uplne za vsecky trable :) Tečka :)
Jo dřív se ,,slintalo" nad každým čtyřtaktem a dneska je to všechno jinak, takovýhle dvoutaktní krásky byly téměř vyhubeny.
Nádherné stroje. To si Ivan početl co?
Omlouvám se, že toto je pouze pro angličtináře,
ale "výživnej" článek se vzácnýma fotkama
//www.pistonheads.com/features/ph-ph2/makoto-big-mac-suzuki-ph2-meets/31837
//www.kijiji.ca/v-motorcycle-parts-accessories/windsor-area-on/suzuki-rg500-86-gamma-walter-wolf-limited-edition-parting-out/1052247566?enableSearchNavigationFlag=true
Jojo to byly "voňavý doby", hned bych jednu bral
Konečně zase nějaký zajímavý hodnotný článek Je úžasné kolik objemových variant a různých "faceliftů" RG/RGV bylo během let v nabídce,to dnes nehrozí
..a ty modely z devadesátých let byly opravdu nádherné..
joo 250 to byl motor jen trošku dražší na provoz
Určitě jsou oceleve respektive je to lehoučka slitina.
Za všechno můžou EKOTERORISTI
Kevin Schwantz a Ron Haslam při GP ČSSR 1989
Opravdu ty emise byly tak zásadní? Stojí ten pokles měrných výkonů za to? Mohla by se dnešní sportovní dvěstěpadesátka postavit té z osmdesátých let?
Nemám, ST-M, encyklopedické znalosti a tak jen dva detaily, které nemusely být
z článku p.Kubáta úplně zřejmé : v sériové výrobě byla rotační šoupátka ocelová
a karbonová až při ladění s použitím aftermarket dílů . Přívěry zavírala jednoduchá
elektronika "krokem" (cca během jedné sekundy) při dosažení 8 - 8,5 tis. ot / min.
a touto "Suzuki fíčurou" 2.poloviny 80.let byly vybaveny ještě a JEDINĚ modely
RG250 s přídomkem GAMMA . Tyto měly koncepci motoru stejnou jako RG500
Gamma a byla to vlastně jedna polovina RG500, t.j. shodný "vršek i spodek" mo-
toru AŽ na rozdíl v sání - s rozvodem písty u RG250 a rotač. šoupátky u RG500
a shodnými výfuky přední dvojice válců púllitra .
Kevin
Dobrý článek.
Díky za super článek! Dobrá práce .. Jen houšť a větší kapky
Super článek
Dobrá práce Stejně byly ty motorky dřív krásný, to nadšení z nových modelů v dnešní době už tak nějak postrádám
To byla krásna surova 2T doba
Teda na supersporty nejsem, ale jsou to krasne kousky z te doby vcetne tech motoru. A samozrejme tak jako o Katanach, tak i toto bomba clanek.
Mimochodem jednu krasnou RGV 250 si pomerne nedavno nekdo poridil //www.youngtimermoto.cz/suzuki-rgv-250-gamma/ a tohle taky neni spatne //www.youngtimermoto.cz/suzuki-gsx-750s-shark/
Až dojde IvanDvoutakťák, ještě to vše upřesní