husqvarna_svartpilen_801_2




Suzuki řady RG a RGV 1983 - 1998

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 16.09.2016 v 19:04

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

IvanDvoutakťák (5069) napsal 23.03.2015 v 11:55

Dyk´ já bych na tom ani neuměl jet, Marexi,
´dyby mně "tam někdo" přidal nějaký ty další ventyly ...

Petrcx (3) napsal 22.03.2015 v 19:51

super článek Ta doba měla něco do sebe. hlavně ta nabídka různých barevných provedení. dali na to dokonce i polepy.Dneska to berou jednou barvou jako okapy.Hold -z lásky k kšeftu.

Marex (2570) napsal 22.03.2015 v 00:20

Jsem si říkal, že juknu do diskuze, jesti Ivan registroval tohle téma... a registroval.
To je něco pro tebe, ty draku jeden dvoutakťácká.

IvanDvoutakťák (5069) napsal 21.03.2015 v 20:52+1

Podle mého názoru, Yamaharidere, má RGV těch "trablů" minimum, pokud
si zkontroluješ a zajistíš její nožové(!) přívěry tak, aby se nemohly za žádných
okolností dostat do kontaktu s písty . Nebyl bys totiž první, komu by se toto stalo
a škoda bývá "nemalá" ...
U předchozích modelů GAMMA jsou válcové(!) přívěry prakticky mimo proud výfu-
kových plynů do kolen výfuků, o možnosti "kontaktu" s písty ani nemluvě
(Jak zobrazeno v mém včerejším příspěvku)

muchus (6) napsal 21.03.2015 v 14:46

Krása. Myslel jsem, že nejdřív byla elektronická přívěra na cesťákách, pak nějaké pokusy na kroskách. Pak sériově až na dvěpade hondách po 2002 - pak u většiny značek 2T smrt :(

Romanko (1206) napsal 21.03.2015 v 10:08

Porovnání se šestistovkou je tak trochu ošidné. Dvěpade měly poloviční výkon, ale byly ca. o 40 kg lehčí. A hl. vývoj skončil před 15 nebo spíše před 20 lety... Jinak Aprilka používala ve své závodní replice, jak známo, právě motor RGV.

gsx-goes-to-cbr (1) napsal 21.03.2015 v 08:39

Má tady dneska někdo reálné porovnání jak jede 250 (aprilia, NSR, RGV) z devadesátých let proti nové dnešní motorce, nejlépe asi šestistovce?

yamaharider (27) napsal 21.03.2015 v 07:27

Nemám co dodat :) 250 je pekna mrcha co stoji uplne za vsecky trable :) Tečka :)

marafzs600 (98) napsal 21.03.2015 v 06:01

Jo dřív se ,,slintalo" nad každým čtyřtaktem a dneska je to všechno jinak, takovýhle dvoutaktní krásky byly téměř vyhubeny.

funes222 (58) napsal 20.03.2015 v 21:41

Nádherné stroje. To si Ivan početl co?

IvanDvoutakťák (5069) napsal 20.03.2015 v 21:33

Omlouvám se, že toto je pouze pro angličtináře,
ale "výživnej" článek se vzácnýma fotkama
//www.pistonheads.com/features/ph-ph2/makoto-big-mac-suzuki-ph2-meets/31837

IvanDvoutakťák (5069) napsal 20.03.2015 v 21:19

//www.kijiji.ca/v-motorcycle-parts-accessories/windsor-area-on/suzuki-rg500-86-gamma-walter-wolf-limited-edition-parting-out/1052247566?enableSearchNavigationFlag=true

dewwil (50) napsal 20.03.2015 v 19:50

Jojo to byly "voňavý doby", hned bych jednu bral

PremdaHonda (108) napsal 20.03.2015 v 15:18

Konečně zase nějaký zajímavý hodnotný článek Je úžasné kolik objemových variant a různých "faceliftů" RG/RGV bylo během let v nabídce,to dnes nehrozí
..a ty modely z devadesátých let byly opravdu nádherné..

aprilia256 (6) napsal 20.03.2015 v 14:07

joo 250 to byl motor jen trošku dražší na provoz

DOMINATOR (1260) napsal 20.03.2015 v 14:06

Určitě jsou oceleve respektive je to lehoučka slitina.

TwoWheels (31) napsal 20.03.2015 v 13:59+4

Za všechno můžou EKOTERORISTI

IvanDvoutakťák (5069) napsal 20.03.2015 v 12:59

Kevin Schwantz a Ron Haslam při GP ČSSR 1989




















AKRO (-498) napsal 20.03.2015 v 12:42

Big.One (2) napsal 20.03.2015 v 12:17

Opravdu ty emise byly tak zásadní? Stojí ten pokles měrných výkonů za to? Mohla by se dnešní sportovní dvěstěpadesátka postavit té z osmdesátých let?

IvanDvoutakťák (5069) napsal 20.03.2015 v 11:44-1

Nemám, ST-M, encyklopedické znalosti a tak jen dva detaily, které nemusely být
z článku p.Kubáta úplně zřejmé : v sériové výrobě byla rotační šoupátka ocelová
a karbonová až při ladění s použitím aftermarket dílů . Přívěry zavírala jednoduchá
elektronika "krokem" (cca během jedné sekundy) při dosažení 8 - 8,5 tis. ot / min.
a touto "Suzuki fíčurou" 2.poloviny 80.let byly vybaveny ještě a JEDINĚ modely
RG250 s přídomkem GAMMA . Tyto měly koncepci motoru stejnou jako RG500
Gamma a byla to vlastně jedna polovina RG500, t.j. shodný "vršek i spodek" mo-
toru AŽ na rozdíl v sání - s rozvodem písty u RG250 a rotač. šoupátky u RG500
a shodnými výfuky přední dvojice válců púllitra .




Jedi.... (169) napsal 20.03.2015 v 11:33-1

Kevin

Krata-xxx (60) napsal 20.03.2015 v 10:30

Dobrý článek.

Joshua.VFR (2) napsal 20.03.2015 v 08:39

Díky za super článek! Dobrá práce .. Jen houšť a větší kapky

Maho (33) napsal 20.03.2015 v 08:35

Super článek

strakon (542) napsal 20.03.2015 v 08:29

Dobrá práce Stejně byly ty motorky dřív krásný, to nadšení z nových modelů v dnešní době už tak nějak postrádám

DOMINATOR (1260) napsal 20.03.2015 v 08:29

To byla krásna surova 2T doba

puffybodie (390) napsal 20.03.2015 v 08:16+1

Teda na supersporty nejsem, ale jsou to krasne kousky z te doby vcetne tech motoru. A samozrejme tak jako o Katanach, tak i toto bomba clanek.

Mimochodem jednu krasnou RGV 250 si pomerne nedavno nekdo poridil //www.youngtimermoto.cz/suzuki-rgv-250-gamma/ a tohle taky neni spatne //www.youngtimermoto.cz/suzuki-gsx-750s-shark/

ST-M (43) napsal 20.03.2015 v 07:59+6

Až dojde IvanDvoutakťák, ještě to vše upřesní

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist