globalmoto_duben_nolan




Suzuki řady GS a GSX 1977 - 2015

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5070) napsal 16.09.2016 v 19:02

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

IvanDvoutakťák (5070) napsal 06.08.2015 v 14:28







Žeby se Kevin otáčel, kde jsou soupeři ... ((-:

IvanDvoutakťák (5070) napsal 06.08.2015 v 14:26

Když tady máme to "pěkný číslo 34" (pořadí komentáře, v nicku autora článku
autora článku a Kevina Schwantze), nedá mně to, abych sem nedal
(ač mizernou) fotku Kevina v jeho "čtyřtaktních začátcích"

KevinS34 (15) napsal 06.08.2015 v 11:49

To 1100Virago: Jsem skoro 100% přesvědčený, že se tento typ v tomto barevném provedení nevyráběl. Určitě je upravená kapotáž (dole trochu zkrácená). A když někdo upravil kapotáž, tak si myslím, že i nově nalakoval motorku a vyměnil výfuky. Ale, jak se říká - nikdy neříkej nikdy. Mohu se samozřejmě mýlit. Stále objevuji nové věci, jako nedávno ten předělaný typ, který se prodával jako GSX 600 ES v roce 1989 v Itálii. Mám ten výrobní program doma už několik let a teprve při psaní článku jsem si toho všiml. Nicméně sem vložím dvě fotky. Na jedné jsou modely GSX 5500 E/ES/EF z roku 1986. Tam černě lakovaný typ je, ale lakování neodpovídá a na druhé fotce je již zmiňovaný typ z Itálie.








gsivo (44) napsal 06.08.2015 v 11:09

No co říct , stejně jako předchozí články , super práce.

1100Virago (3052) napsal 06.08.2015 v 10:17

KevinS34: Vidím, že informace o těchhle modelech máš v malíku Měl bych dotaz k tomuhle staršímu tématu z fóra:
//www.motorkari.cz/tema/?t=143672
Nevíš, jestli to je předělávka nebo originál? Prodávala se někde taková verze?

IvanDvoutakťák (5070) napsal 06.08.2015 v 08:50

Steve-CZ zmínil natolik závažná fakta, že si dovolím (jediný!) vstup mimo téma
i když se jedná o moji milovanou značku, na jejichž výrobcích jezdím od r.1976 :
nejen "hitler v sukni" a "velký bratr v Bruselu", Steve, ale i jejich hnědohlaví při-
sluhovači, všichni ti nefachčenci v členských státech přivedli občany ""svých""
zemí do stávající situace, která se ale bude ještě zhoršovat.
Tak jak říkali před 2.svět. válkou všichni ti sladkým životem žijící evropští politici
že "pan Hitlerje přece politik" a že válka nebude, jak čeští legislativní nefachčenci
nedávno ""nezvládli"" fotovoltaiku, tak přesně stejným způsobem "zaspala" EU
nástup současné imigrační vlny, protože TYTO, pro evropskou civilizaci životune-
bezpečné problémy ""řeší"" např. na jihu Francie už dlouhá léta a přesto si teď
neví rady v Calais ...

Darmah (222) napsal 06.08.2015 v 07:49

Díky Kevine za další krásný článek. Jsem rád, že mi jedna z těch 1100 stojí v garáži a už tam zůstane

KevinS34 (15) napsal 06.08.2015 v 07:44+1

To Italofil: fyzikální veličiny objem a obsah jsou hodně podobné. Já jsem zvyklí používat obsam motoru. Možná by bylo lepší používat termín zdvihový objem motoru. V příštím článku to opravím. Nicméně si myslím, že to až tak velký problém není a všichni víme, o čem je řeč. Jinak jsem rád, že se Vám článek líbil.

jean192 (153) napsal 06.08.2015 v 06:01

Italofil, výkon sa udáva ako objem? Vážne?

Steve-CZ (259) napsal 06.08.2015 v 00:12+1

Úžasný článek o překrásné době, kdy se ještě vyráběly poctivé a nádherné věci. Z dnešních výrobků je mi spíše na blití. Ale může být hůř, třeba až Velký Bratr z Bruselu a Hitler v sukni zakážou lidem i vzpomínat na hezké časy. A pokud si někdo myslí, že jsem skeptik, tak ať laskavě konečně otevře oči. Je nejvyšší čas !

Italofil (41) napsal 06.08.2015 v 00:09

Už na to upozorňuji ve třetím článku. Nevím jestli jde stále o téhož autora, ale výkon se kdekoliv neuvádí jako obsah, ale jako OBJEM!!! 549cm3 není obsah, ale OBJEM motoru!! Trojka na konci vždy značí OBJEM!! Když jsem to zde napsal 3x, tak si to snad někdo z Vás už v redakci zapamatuje!! Článek jinak super

osiris (55) napsal 05.08.2015 v 22:28+2

...gsx 1400, 6 ne 5 kvaltů

PepaBobr (11) napsal 05.08.2015 v 21:08

to KevinS34: tomuhle rikas skromne "prehled"? Ja bych to nazval studijnim materialem nebo seminarni praci! Klobouk dolu!

Classic (33) napsal 05.08.2015 v 21:05

Jo, to se ještě dělaly krásné stroje.

KevinS34 (15) napsal 05.08.2015 v 19:29

To shaollin46: O řadě Katana jsem uveřejnil samostatný přehled někdy na jaře. Je na něj odkaz na konci tohoto článku.

shaolin46 (0) napsal 05.08.2015 v 19:11

Kde jsou katany? To byl celkem zlomový model.

IvanDvoutakťák (5070) napsal 05.08.2015 v 17:42

Má "to"moc taktů a ventilů ,
přesto uchovávám tento obrázek ...




IvanDvoutakťák (5070) napsal 05.08.2015 v 17:24

"Mrška" GSX1100EF, posledního r.v.1987,
má uveden i maximální výkon na zadním kole :
Max Power 124 hp / 92.4 kW@ 8500 rpm ,
Max Power Rear Tyre 119 hp / 88.7 kW @ 8500 rpm .

Takže je možné přibližně si vypočítat výkon
na zadním kole i pro model 1985
(114 hp / 85 kW @ 8.700 rpm) .

IvanDvoutakťák (5070) napsal 05.08.2015 v 17:11

Pro "nebeského Péťu" ((-: ( 114 HP / 85 kW ) :

//www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_gsx1100ef%2085.htm

Kniha (31) napsal 05.08.2015 v 13:43

Dost detailní historie.
A našel jsem tam jednu ze svých bývalých... čtyřválcovou GS 500 E. Byl to takový těžký koráb se 6ti kvaltama. Měla boční brašny, myslím z babety, ale vypadaly dobře :o) Sedlo jako kráva. Vlnila se, kroutila se. Po dvou letech šla do světa. Ani fotku nemám... :o(

ST-M (43) napsal 05.08.2015 v 13:11

to Petaheaven: 99kW je cca 133 HP , tak si vyber... ále to je fuk, hlavně, aby ti to dlouho bez poruchy jezdilo...

Kuzmik (0) napsal 05.08.2015 v 13:08

Super Myslím, že to vše byly skvělé stroje, sám intenzivně používám GS 850 G.

melman (10) napsal 05.08.2015 v 12:40+1

Pěkně sepsané

Petaheaven (51) napsal 05.08.2015 v 12:17

No je tam 99 kW při 8500 tis.ot. Když se dívám v článku je taky údaj 124k při 8500 tis...to by těm 99 odpovídalo ne?

onderfaus (24) napsal 05.08.2015 v 11:49

Pěkně shrnutá historie, líbí se mi tyto články, spíše fakta, než omáčka kolem.

DOMINATOR (1260) napsal 05.08.2015 v 10:40

článek motorky

ST-M (43) napsal 05.08.2015 v 10:24

to Petaheaven: není tam náhodou renonc v přepočtu? Pokud se nemýlím, tak 73kW skoro odpovídá 99 HP...

Petaheaven (51) napsal 05.08.2015 v 10:05

Jen bych se ještě zeptal,mám v techničáku u GSX 1100 EF 85r. napsané kilowaty 99,ale tady na motorkářích je myslím uvedeno v tabulce 73 kW ...kde je chyba?

Petaheaven (51) napsal 05.08.2015 v 10:01

Hezký článek,krásné vzpomínky...a jsem rád že ta moje mrška GSX 1100 Ef je v článku tak vychválena

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist