Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Nevím,ale pohled od nádrže k budíkům a člověk si připadá,že by seděl v kosmické lodi...A přitom máš občas obrovský problém s reakcí jen na brzdy,natož mít kolem sebe 300 dalších tlačítek...
Je to trochu OT, ale kdyby to někoho zajímalo: //www.visordown.com/features/electronically-speaking-ducati-1199-panigale/20069.html Kdyby náhodou měl někdo pocit, že je té elektroniky málo:)
Jako samozřejmě hustokrutý borci to nepotřebujou, ty chtějí pořádnou odezvu od podvozku. Ale já si stavitelnej podvozek na K1300R nemůžu vynachválit, na těch našich silnicích to člověka ukrutně zrychlí...
... to si za chvíli sednem před monitor se simulátorem jízdy a pustíme na sebe ventilátor, nastavíme správnou teplotu a vyrazíme s kámošema online. To bude pohodlíčko, to bude bezpečí a jak ušetříme! A budeme si navzájem posílat různé trasy mejlem a budou verze do ájfonu ... pokrok nezastavíš :)
Jelikož toto odpružení má táta ve svým voze, a reklamoval to už nejmíň 6x v ofiko servise (kdy si s ním nikdy nevěděli rady), že jo, už ví, čím to bylo a tak furt dokola a přitom se závada vyskytla opět po několika týdnech/dnech, tak jsem zásadně proti tomuto systému a elektronice obecně (pouze ABS u aut).
Panigale S má oproti standardní verzi navíc jenom "obyčejný" elektronický podvozek Öhlins, ale ne semi-aktivní. Plus kola Marchesini, karbonový přední blatník a spoustu dalších prvků.
No u ty Multisrandy to je asi docela pochopitelny, ale u sportovnich motorek by asi mel mit podvozek konstantni odezvu aby jezdec vedel co muze cekat a umel spravne cist informace z podvozku nebo ne?
Jako člověku, který s tím nemá sebemenší zkušenost se mi to libí. Nemám 4 motorky, s jednou jezdím po městě, cestuju, občas chytím slinu a v zatáčkách ji protáhnu a na polní cestu se taky dostanu.
podobnou věc, sice jednodušší jsme měli na Nissanu Bluebird z roku 94. Tlumiče se daly elektronicky nastavit přepínačem vedle ruční brzdy a rozdíl byl opravdu hodně znát
Zajímavý, za chvíli budeme mít i chytrou krabičku co za nás bude řídit a my se budeme dloubat v nose a telefonovat za jízdy ve 300km/h a ještě je to další žrout voltíků navíc Ale vychytávka to je o tom žádná...
Tady je to samé střelec co chce cítit odezvu od podvozku koukám Ať sem píšou lidi co to vyzkoušeli
Nevím,ale pohled od nádrže k budíkům a člověk si připadá,že by seděl v kosmické lodi...A přitom máš občas obrovský problém s reakcí jen na brzdy,natož mít kolem sebe 300 dalších tlačítek...
Je to trochu OT, ale kdyby to někoho zajímalo: //www.visordown.com/features/electronically-speaking-ducati-1199-panigale/20069.html Kdyby náhodou měl někdo pocit, že je té elektroniky málo:)
Jako samozřejmě hustokrutý borci to nepotřebujou, ty chtějí pořádnou odezvu od podvozku. Ale já si stavitelnej podvozek na K1300R nemůžu vynachválit, na těch našich silnicích to člověka ukrutně zrychlí...
Tak u BMW mě to nepřekvapuje - jejich poslední moto i auto produkce vychází spíš z IT oddělení než z motorárny
... to si za chvíli sednem před monitor se simulátorem jízdy a pustíme na sebe ventilátor, nastavíme správnou teplotu a vyrazíme s kámošema online. To bude pohodlíčko, to bude bezpečí a jak ušetříme! A budeme si navzájem posílat různé trasy mejlem a budou verze do ájfonu ... pokrok nezastavíš :)
Jelikož toto odpružení má táta ve svým voze, a reklamoval to už nejmíň 6x v ofiko servise (kdy si s ním nikdy nevěděli rady), že jo, už ví, čím to bylo a tak furt dokola a přitom se závada vyskytla opět po několika týdnech/dnech, tak jsem zásadně proti tomuto systému a elektronice obecně (pouze ABS u aut).
Panigale S má oproti standardní verzi navíc jenom "obyčejný" elektronický podvozek Öhlins, ale ne semi-aktivní. Plus kola Marchesini, karbonový přední blatník a spoustu dalších prvků.
Na Panigale S je to taky, ne?
Hezky ale nejsem zastance elektroniky... Za chvili nam storje budou vytirat i zadek...
No u ty Multisrandy to je asi docela pochopitelny, ale u sportovnich motorek by asi mel mit podvozek konstantni odezvu aby jezdec vedel co muze cekat a umel spravne cist informace z podvozku nebo ne?
Jako člověku, který s tím nemá sebemenší zkušenost se mi to libí. Nemám 4 motorky, s jednou jezdím po městě, cestuju, občas chytím slinu a v zatáčkách ji protáhnu a na polní cestu se taky dostanu.
podobnou věc, sice jednodušší jsme měli na Nissanu Bluebird z roku 94. Tlumiče se daly elektronicky nastavit přepínačem vedle ruční brzdy a rozdíl byl opravdu hodně znát
Hnus
Super...další věc, co se může posrat, jen tak dál
Zajímavý, za chvíli budeme mít i chytrou krabičku co za nás bude řídit a my se budeme dloubat v nose a telefonovat za jízdy ve 300km/h a ještě je to další žrout voltíků navíc Ale vychytávka to je o tom žádná...