husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Lukáš-lk (0) napsal 25.01.2007 v 16:28

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 25.01.2007 v 14:51

Vy ste ale zdimaci, jasne ze kazdej dokaze vyzdimat novou R1, staci ji vzit na sprint nebo testnout nekde maximalku apod. To jsou zase kecy. Stejne tak na okruhu se urcite nekomu povedlo aby mu oklouzlo kolo v zatacce a tim se dostal na maximum ty ktery motorky, zvlast i za maximum, kdyz to pri tom pak slozil. Na to maximum se proste cas od casu clovek dostane asi kazdej. Priste spis piste - "zdimat ji na hrane treba hodinu v kuse" - pak vam budu rozumet.

Prackarrr (0) napsal 23.01.2007 v 12:51

Intelektuální dravec.... <br />

Pepek-Tuono-1000R (0) napsal 23.01.2007 v 08:57

novR1: Čeče, ty budeš intelektuální dravec, ne? Naštěstí s Tvejma názorama nesouhlasím... Dlouho byl etalon týhle třídy Fároš, pak R1 a teď už nějakou dobu GSX-R. Osobně si myslím, že 95% z nás nemá na to aby vyždímalo maximum ani z jedný týhle motorky. A karty se můžou zase kdykoliv zamíchat.<br />
<br />
O tom že by Yamaha byla samej patent teda nevím. Například prodlužování kyvky je při rostoucím výkonu jen logickej krok. Jen to nepřeháněj.

Pepek-Tuono-1000R (0) napsal 23.01.2007 v 08:22

Tak já byl pozvanej ale byl sjem na horách a ani jsem o tom nevěděl... Sakra, docela mně to mrzí...

KARLOSS-B.A.T. (1) napsal 22.01.2007 v 13:39

to Tom:

smazany34246 (0) napsal 22.01.2007 v 11:00

Tyhle prestrelky mezi priznivci ruznych znacek jsou vzdycky zabavne... prispevky typu jedine ta nebo ta a zadna jina, krome te nebo te zadny jiny litrovy supersport nejede ani nezataci, R1 zere vic oleje nez benzinu, vsichni &quot;strelci&quot; by kupovali Whiskas... atp., to je vazne k smichu Mno, holt to patri k tomu &quot;motorkarskemu&quot; folkloru, stejne tak jako neuveritelne pribehy tisicu a jedne strelby Baronuu Prasiluu s tajemnymi cisly 46 na svych strojich...

KARLOSS-B.A.T. (1) napsal 22.01.2007 v 09:50

To je v pr..li, tak jsem zjistil, že moje YAMAHA FZR 1000 žere nejen olej, ale dokonce i benzin. Mám to ale smůlu, nevíte někdo co s tím???

malejmisa (-1) napsal 22.01.2007 v 00:34

shrnutí této diskuze-nikdo si nekupujte yamahu r1 páč žere OLEJ!!!! a to je přeci škoda ne...vemte si kolik ste si mohli na tom zbytečně projetém oleji usmažit řízků

lynx (98) napsal 21.01.2007 v 18:59

Teda tady jsou komentáře jak na idnes [] . Každý má asi svého favorita (já taky), ale to není přeci důvod k trapnému pomlouvání konkurence. Viz ten olej. Každému výrobci motorů se někdy stalo, že se jim trošičku některý typ ohledně spotřeby nepovedl. Vždy to šlo (pokud to mělo vůbec smysl kvuli nepatrné spotřebě) předělat, upravit. Kategorický pomlouvači zapoměli na jednu důležitou součástku ovlivňující spotřebu oleje - totiž vlastní pazoury. Jak možná někteří nevědí, dá se jet ostře a při tom nehuntovat motor. Mám mašinu z úplně jiného soudku než je R1, věkem na hranici veteránů a olej nedolévám vůbec. <br />
A k té R1. Je to v současné době mašina, která je technologicky nejvýš. Netvrdím, že je nejlepší ve všech ukazatelích, ale co se týče použití nejnovějších technologií, tak teď konkurenci nemá.

Vlastimil (0) napsal 21.01.2007 v 18:37

Karloss-mám jednu v garáži a mám tam i dvě yamaha.Onehdy to zveřejňovala nějaká organizace točící se okolo motorek.Sloupec &quot;patentu&quot; Hondy byl delší než sloupce všech ostatních dohromady.Pokud chceš,zkusím to vyhledat a dám ti to na net. Je to prostě tak. Jinak nová R1 se mi osobně moc líbí.

s4r (52) napsal 21.01.2007 v 17:38

Nic proti, ale trošku moc humbuku pro nic! Bylo to i v Blesku oznacovane jako hrozna senzace, ale nejak tu senzaci nevidim... Vypada porad stejne - stejne divne a je to jen dalsi novinka v rade... Kdyby se to melo delat u vseho, tak clovek nikde nevidi nic jineho... <br />
Chapu, ze R1 je pro Yamahu kralovna, ale ten silene komercni pristup je k smichu! <br />
<br />
A hura do me...

Prackarrr (0) napsal 21.01.2007 v 13:18

novR1 - zkreslené představy o R1 máš spíše ty... Stačí se začíst do tvých příspěvků....<br />

Georgebr (0) napsal 21.01.2007 v 13:12

To diewithme: tak to jsme s MartinemR aspoň dva. Taky nemusím dolejvat a jezdím i na okruhu.

Vlastimil (0) napsal 21.01.2007 v 10:08

novR1- nových hi-tech technologií- tyto tebou popisované technologie ze 70% vyvijí honda,ta má těchto patentů dokonce více,než ostatní japonci (Suzuki,Kawa,Yam)dohromady.Projevuje se tu to,že každá liška chválí svůj ocas.Chlapeček má starého exupa,touží po R1 ,tak je R1 nejlepší motorka na světě.O R6 radši moc nepiš,co se týče životnosti motoru,to jsi si pěkně naběhl.Druhý ocas,co navíc neumí ani česky má ty samé emoce vůči Suzuce,a tak je u něj R1 plečka,co nejede,nezatáčí a chová se nervózně... Čekám ještě na další dva blbečky,co to samé napíší o Kawasaki a o Hondě.

MartinR (0) napsal 21.01.2007 v 08:49

To diewithme : chlape já teda rozhodně sekundy na okruhu neoklamu , ale oleje mezi výměnou nedolévám ani deci.

bohdal (0) napsal 20.01.2007 v 15:38

koukam Pepe, ze se s tim moc nepares .. v srpnu ti ukradnou gsxr 1000 k6 a ty jdes a koupis R1 k6 ... jen aby ty motky nebyly imaginarni

kaczer (0) napsal 20.01.2007 v 12:00

Pepe.... ty si na new R1 jezdil? možná by to chtělo projet i gramatiku))<br />
<br />

Hawk (7) napsal 19.01.2007 v 23:19

Jo aha...<br />
No já myslel, že to myslíš v závislosti na R1ci, protože tam se měnil kvůli tomu aby se mohlo využít právě tý technologie YCC-T, protoj sem o tom napsal

Prackarrr (0) napsal 19.01.2007 v 23:14

Hawk- to co popisuješ,dělá el. vstřikování.T o umí každá moderní motorka.Elektronický plyn je,že to nemá běžné lanko...(rozdíl jako mezi elektronickým a mechanickým teploměrem).

Hawk (7) napsal 19.01.2007 v 22:21

Sytém elektronickýho plynu YCC-T (Yamaha Chip Controlled - Thorttle &quot;YCC-T&quot;&gt; lepší směs plnící motor....počítač každou desetinu sekundy(tuším), vyhodnocuje údaju z několika čidel (lamda, proud vzduchu...) a podle toho nastavuje šrkrtící klapky v hrdlech sání, což má ve výsledku za následek perfektní rekaci na plyn. PC to vše spočítá, tak aby za jaké koli situace motor v danm spektru toček podal nejlepší výkon, který v ňom je

Prackarrr (0) napsal 19.01.2007 v 22:08

Pěkná motorka,moc se mi líbí,ale nějak mi uniká smysl elektronického plynu.Radši bych tam viděl tlumič alá fireblade. Ale jinak,jak jsem psal,moc pěkná machna....

kaczer (0) napsal 19.01.2007 v 15:19

to Petr...proč myslíš že jezdim ke Kabourkovi do písku.. od prvního kontaktu vštřícnej a pohodovej přístup, servisky na počkání atd....

kaczer (0) napsal 19.01.2007 v 15:17

JJ byl sem se na předváděčce podívat v Písku u Kabourka a musim říct že show a představení bylo zvládnutý moc dobře.... Dáda Gondík, Ťulda Brousek, Mára Matoušek, Pepa Sršeň, Trial Exhibice Mirka Lysého ... a dokonce i první majitel nový R1 v čechách)))<br />
<br />
usměvný bylo i to že sem potkal ve 12 v noci na benzině v nuslích kámoše a on se ptal co sem kde sem byl, tak sem spustil o R1 v Písku a náhle se otočil chlápek co zrovna platil u pokladny a řikal jak byl na tom představení ve Vrbovce.... jo jo YAMAHAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

Fafluch (0) napsal 19.01.2007 v 14:14

Krásná mašina

MARW (0) napsal 19.01.2007 v 14:03

Akce to byla velmi povedena .<br />
Tenle novej model R1 vypada fakt libove .

bledemes (0) napsal 19.01.2007 v 14:02

Z boku s tím předním světlem vypadá jako žralok. To je hrozný ten pokrok a nové technologie. Za chvíli budou umět v autorizovaných servisech vyměnit pouze celý motor za nový.<br />
Taky se mi zdá, že to už výrobci přehánějí s tím odlehčováním. Sem zvědavý, jestli tyto nové litry vydrží naject to co litry třeba z roku 98.<br />

smazany6565 (0) napsal 19.01.2007 v 13:58

Slint Na zabití dobrý.. ale na okruhu bych si dal říct




TOPlist