Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
fedrunky je potřeba nastavovat na každou trať a zatáčku není to o penězích ani o univerzálním setapu pro hobyka nebo střelce je to o znalosti věci současné cross bajky
nejsou pro turistiku jsou od prvopočátku konstruované na rychlé tempo jízdy v kterém fungují nejlépe pokud se chcete kochat kupujte xrka a ttčka ušetříte a svezete se komfortně
celej tenhle byznys stoji na tom že jsou lidi líný a hlavně netušej ani jestli maj fedrunky tvrdý nebo měký přitom stačí
mrknout do manualu a ujasnit si co od motorky kdo chce vždy mse pobavím když se dočtu že showa nebo WP která stojí 100 000
v serii nefunguje bez zásahu nějakýho kutila
Dolph-cz, to mas naprostou pravdu, leckdy to tak byva... nicmene to nebyl pripad teto masiny. Zde byl naopak olej naproso v poradku, coz doklada obrazek c. 10. Mechanici si naopak pochvalovali, v jakem stavu vytekajici olej je a hned zive vylicili, s jakou "breckou" se obcas setkavaji...
no nic proti,ale je jasné,že tlumič,ze kterého neteče olej ale břečka(cituji:Je zajímavé sledovat vypouštění starého oleje, protože leckdy už ani nejde poznat, že ta páchnoucí a téměř nekapalná „břečka“ měla s olejem vůbec někdy něco do činění.) ,nebude fungovat nikdy a porovnávat takový tlumič-trerý je po smrti s tlumičem po GO bude vždy propastný rozdíl-teprve pak by mně zajímalo srovnání mezi tlumičem po GO a tlumičem po GO a ještě na míru naladěným...
vo fotogalerii je aj ten rozpis... 15.985,- Kc...
to podla mna nie je premrstena cena za podvozok na mieru...
osobne som cakal ze to bude aspon o 10K ceskych viac...
u mna
fedrunky je potřeba nastavovat na každou trať a zatáčku není to o penězích ani o univerzálním setapu pro hobyka nebo střelce je to o znalosti věci současné cross bajky
nejsou pro turistiku jsou od prvopočátku konstruované na rychlé tempo jízdy v kterém fungují nejlépe pokud se chcete kochat kupujte xrka a ttčka ušetříte a svezete se komfortně
...pérování na míru vám udělá každý slušný tlumičář a myslím, že ještě líp, než rybízci od K-techu podle tabulek:)
celej tenhle byznys stoji na tom že jsou lidi líný a hlavně netušej ani jestli maj fedrunky tvrdý nebo měký přitom stačí
mrknout do manualu a ujasnit si co od motorky kdo chce vždy mse pobavím když se dočtu že showa nebo WP která stojí 100 000
v serii nefunguje bez zásahu nějakýho kutila
Dolph-cz, to mas naprostou pravdu, leckdy to tak byva... nicmene to nebyl pripad teto masiny. Zde byl naopak olej naproso v poradku, coz doklada obrazek c. 10. Mechanici si naopak pochvalovali, v jakem stavu vytekajici olej je a hned zive vylicili, s jakou "breckou" se obcas setkavaji...
no nic proti,ale je jasné,že tlumič,ze kterého neteče olej ale břečka(cituji:Je zajímavé sledovat vypouštění starého oleje, protože leckdy už ani nejde poznat, že ta páchnoucí a téměř nekapalná „břečka“ měla s olejem vůbec někdy něco do činění.) ,nebude fungovat nikdy a porovnávat takový tlumič-trerý je po smrti s tlumičem po GO bude vždy propastný rozdíl-teprve pak by mně zajímalo srovnání mezi tlumičem po GO a tlumičem po GO a ještě na míru naladěným...
vo fotogalerii je aj ten rozpis... 15.985,- Kc...
to podla mna nie je premrstena cena za podvozok na mieru...
osobne som cakal ze to bude aspon o 10K ceskych viac...
u mna
Když se podíváš na fotky, tak to tam máš. Necelých 16 tisíc.
... a na kolik to pérování na míru přijde, pro hobíka asi taky důležitá věc.