husqvarna_svartpilen_801_2




VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
shadow_7pade (25) napsal 27.12.2012 v 13:43

tak som si konecne kupil schuberth c3,mozem zodpovedne vyhlasit ze to co som mal za 20 rokov na hlave bola prinajmensom slabota,lepsi blembak ako tento som v rukach nemal ,som rad ze som si priplatil a kvapky do oci mozem zahodit

jetam (3) napsal 21.12.2012 v 21:51

když sem se rozhodl po vyklapěčku C3 byla jasná ale neseděla mi :( takže sem vyzkoušel kde co a nakonec koupil systém 6 od BMW což je schubert ale trošku jinak udělanej, mám k ní jednu výtku a to umístěni zapínání trošku mě občas tlačí na krk ale to je spíš moji hlavou/krkem jinak tichoučká pohodlná kurva dobře větrající. nevím co máte s cenou, že je drahá :) já jí koupil fungl novou u BMW za necelejch 11 a to mi nepřijde za takovou helmu moc ;)

zmulin (371) napsal 20.12.2012 v 10:40

Já S2 na hlavě měl i jsem v ní jel a proto jsem si koupil M4R Carb. od Bellu...
Prohlíd jsem si důkladně i vyklápěčky a kámoš má C2 či co to je od BMW.Ještě se v ní opravdu nezabil,ale to většinou člověk pozná,až se vyfláká.Od toho jsou právě crashtesty,který v motorradonline ale nedělali

650ccm (88) napsal 20.12.2012 v 09:55+1

Na fotce vypadají všechny helmy podobně. Ale rozdíl mezi C3 a zbytkem světa člověk pozná hned, když ji vezme do ruky, otevře, zavře, ... Taky je malinká (z venku). Trošku přehnané je polstrování u podmodelu Lady.
Plexi měnili i s Pinlockem - prý by starý Pinnlock na novém plexi neseděl dobře. Nevím, ale cena za výměnu plexi tak vylezla na cenu nové lowendové vyklápěčky.
Kupovali jsme na podzim novou helmu pro manželku. Vyzkoušela kde co a já s ní (ze zvědavosti). Nakonec z to byla druhá C3 do rodiny. Prostě turistická vyklápěčka, když neřešíš každou korunu, má zatím jediné řešení.

Romanko (1205) napsal 19.12.2012 v 17:06+1

Taktéž vlastním S1 Pro a mladá má S1. Oba jsme spokojení. Já mám jen výhrady k pinlocku, resp. jeho umístění. Na ZX12-ce trochu skloněný jsem se díval přímo přes hranu pinlocku a vidění se rozostřilo. Pravda, co mám Street Tripla tento problém odpadá. Na víc raději používám jeden vynikající antifogg (předtím jsem jich vyzkoušel dobře půl tuctu, ne-li víc) a je po problému. Schubertha jsem jezdil už na začátku ´90 let (Aero) a to bylo něco, to ticho. Pak jsem měl pocit, že musí skusit něco jiného (Levior, Shoi atd), ale jsem se vrátil k Schuberthu. Nejdřív C(1), pak C2 jsem nekoupil, protože mi nesedla. Nechal jsem si C a pak, když se objevila C3 jsem ji zkoušel, ale nakonec se rozhodl pro S1 Pro.
Co se testů týče, doporučil bych skeptikům testy v Motorradu. Němci jsou opravdu precizní. Např. klapky v č. 8/2012: //www.motorradonline.de/helme/motorradklapphelme-im-test/406905
nebo sportovní přilby v č.21/2012: //www.motorradonline.de/helme/produkttest-sportliche-integralhelme/429650
Ale hlavně jde o to, že Schuberth se dělá v Německu a ne v PRC, Pakistanu a jiných montovnách. Já si za to rád připlatím.

deep-sk (474) napsal 19.12.2012 v 16:50+2

presne tak... ja som tiez bral Schuberth C3 ako predrazenu helmu snobov ktoru si kupuju ti co chcu frajerovat... sak sa staci kuknut na webe kolko je prilieb co maju rovnake, ak nie lepsie parametre, su lacnejsie a neviem co este...
az kym som ju prvy krat nevyskusal na vlastnej gebuli
Od vtedy som mal moznost uz vyskusat vselico, ale C3 je C3 a osobne by som ju nevymenil za nic co som zatial mal moznost vyskusat...
za C3 Pro asi menit nebudem, neviem ci je o tolko lepsia aby sa to oplatilo, kazdopadne som VELMI zvedavy ako bude vyzerat nastupca C3...

titus (42) napsal 19.12.2012 v 16:43+3

C3 bych už za jinou nevyměnil

Kabriolin (37) napsal 19.12.2012 v 16:09+3

Naštěstí mohu přispět díky tomu, že ji vlastním a né na ni koukám jen z obrázku a sleduji vášnivé diskuze lidí co na ně taky hlavně koukají z obrázku a maj známého co má známého co ji měl a totálně se v ní zabil... Helma je zpracována velice kvalitně, váhově průměr a tišší škopek jsem na hlavě nikdy neměl (mám S1 pro) a díky nové řadě se tahle kráska dala sehnat kolem 7tis! Za mě schuberth z vlastních zkušenosti za 1

zmulin (371) napsal 19.12.2012 v 14:46

AGV Longway +0,1kg +1hvězda -250Eur,Cabeg Duke váha stejná +2 hvězdy -250Eur,Bell M10 váha stejná počet hvězd taky a -150Eur,Laser Monaco -0,2kg +1hvězda -100Eur.Jestli jsem se někde o kousek sek u ceny,tak sorry.Každopádně by se dalo hledat dál a přicházet na to,že ta špička je opravdu široká a výjimečnost Schuberthu v ní opravdu moc nevidim.V bezpečnosti a ceně určitě ne,tak jedině možná v akustickym komfortu,ale u toho opravdu nebude nad osobní zkušenost

crxjet (258) napsal 19.12.2012 v 14:16

zmulin - proč mám dojem, že je to článek o upgradu C3, což je jedna z nej přileb v kategorii na trhu, včetně váhy

zmulin (371) napsal 19.12.2012 v 13:58

OndraCB:Když srovnam S2 s třeba Bell M4R carbon,tak při srovnatelný ceně váží Bell o půl kila míň,což jenom sluneční clona navíc u Schubertky neudělá.Sharp nebereš protože se ti nezdá dostatečně nezávislej,nebo že v něm Schuberth neni moc úspěšnej... Konkrétně S2 jen 3hvězdy...

OndraCB (101) napsal 19.12.2012 v 13:24+2

Zmulin: Tak např. C3 je nejlehčí v kategorii (1,5kg), dá se sehnat o cca 4-5 tisíc levněji než Neotec a žádný nezávislý test bezpečnosti nikdy neabsolvovala, takže to nemůžeš tvrdit. Jestli myslíš sharp, tak to potěš...

zmulin (371) napsal 19.12.2012 v 11:32-4+1

Jsou těžký,povětšinou ne moc hezký a předražený.V testech bezpečnosti nevynikaj

shadow_7pade (25) napsal 19.12.2012 v 10:58

deep-sk.dikes za radu,teraz je C3-ka v akcii za 375 evri na dmoto.sk,mozno ze tlacia C3PRO a stare modely C3 vypredavaju.Mam nolan N43air,dobra ale okolo -3 a menej do nej zospodu fici a mrzne mi xicht aj s dvoma kuklami.kazdopadne dikes este raz za radu.

deep-sk (474) napsal 19.12.2012 v 10:35

shadow_7pade: mam C3 uz vyse 3 roky a mozem iba odporucit...
co sa tyka jazdy s otvorenou helmou, da sa to, do cca 70 km/h nemas problem (zavisi to ale samozrejme aj od motorky, ci ma plexi stit, deflektor a tak... videl som typka v C3 na dialnici v cca 150 km/h s otvorenou helmou a cigaretou v papuli ale ten mal turisticky stit pred sebou )
Ja zvyknem jazdit s otvorenou helmou v lete cez dediny... ako nahle ale vychadzam mimo dedinu, helmu zatvaram... z velmi jednoducheho dovodu - nenavidim ked mam plnu papulu much a chytit uz v 100vke cmeliaka do ciferniku nie nic co by mi chybalo...

z vlastnej skusenosti zatial C3jke nemozem vytknut snad nic.. leda ak cenu prislusenstva... lebo 60 ewri za nove plexi je na moj vkus dost drsna cena... (+30ewri pinlock)

B2HC4 (3) napsal 19.12.2012 v 10:34

chybí údaje o váze jednotlivých modelů,přijde mi že ač používají karbon atd.,tak ta váha není zázrak ani u J1..

shadow_7pade (25) napsal 19.12.2012 v 09:58

sevas chlapi!mozno od veci dotaz ,ale uvazujem o C3-ke,da sa s tym jazdit ked je otvorena? mate s tym niekto skusenosti? dikes

gsivo (44) napsal 19.12.2012 v 09:33

Pokud jsem to dobře pochopil a slyšel ,tak "vyhledávací" systém bude spuštěn automaticky pouze v případě nehody v souvislosti s náklonem motorky ,rychlosti atd.Navíc by to mohl jezdec i sám deaktivovat.Tak nějak by to mělo být.
Původně jsem se totiž lekl ,že by manželka mohla doma sledovat kam jezdíš.

seikos (975) napsal 19.12.2012 v 09:32

E-Ryc: pokud nemáš možnost si koupit mašinu bez ABS proto, že ABS bude povinné, potom nemáš žádnou jinou možnost. A argument že si máš koupit starou motorku bez ABS moc neobstojí.

E-Ryc (20) napsal 19.12.2012 v 09:16

A neni pak trochu schiza koupit si masinu s ABS a kontrolou trakce a tim Brusel utvrdit v tom, ze "to je dobre"? Nebo tim , ze danou technologii mas, se zazracne zmenila na dobrou? Konec OT.

seikos (975) napsal 19.12.2012 v 08:14-1+3

E-ryc: Vždy přijde výrobce s nějakou tech fičurou, která se po pár letech zdá Bruselu natolik výhodná, že ji ustanoví jako povinnou. Dnes už máme povinné ABS, schválené je EPS, schválený je e-Call pro auta. Nyní připravuje Schuberth cestu pro e-Call i pro motorky.

Ta tvoje argumentace je jak vystřižená z evropského parlamentu. Jako když se na podzim hlasoval v Bruselu zákon o zákazu výroby jakéhokoliv motopříslušenství nefabrické výroby (výfuky, zrcátka, blinkry, řídítka apod). Predkladatelé argumentovali že neoriginální příslušenství zvyšuje nehodovost motorkářů. Přitom nehod způsobených tech stavem motorky je směšných 0,2%
Prostě to je celé nesmysl. Sice to neprošlo, ale už se bohužel v přípravě novelizovaná verze, která má jít na hlasování v létě

Pokud to bude stát na dobrovolnosti, tak ok. Ale soudě podle zkušeností s EU, jakmile bude technologie hotová, je jen otázkou času kdy ti ji Brusel povinně nařídí.

Takže za mě

E-Ryc (20) napsal 19.12.2012 v 07:47+1

seikos: jojo, prijde sef Schuberthu osobne a nastrelovacim hrebem ti sledovaci zarizeni pridela k lebce...

Tahle tva onanie by mela smysl, kdyby to bylo povinne, ale predstav si, nekdo pro to muze mit vyuziti, treba v oblastech, kde to je (narozdil od vetsiny Evropy) do nejblizsi vesnice dal nez 2-3 kilometry a kde projede jedno auto za den.

PetrAT (74) napsal 19.12.2012 v 07:22-1+1

Schází jim v nabídce turistická enduro helma, tam těžce zaspali
Kvalita není právě tak vysoká, jak se píše . Naštestí u nich funguje reklamační řízení spolehlivě

seikos (975) napsal 19.12.2012 v 06:55-2+3

Jojo. Jsem si říkal, že když se sledovací/vyhledávací/bonzovací systém lidem patřičně podá, ještě za něj budou ty ovce tleskat.
Napříště budou tleskat za funkci "automatické reportováni rychlosti na nejbližší policejní stanici"




TOPlist