yamaha_demo_tour




NE bezohlednosti na silnicích!

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
MARIO_GERMANY (0) napsal 27.07.2018 v 17:39

KaZaa (0) napsal 27.03.2010 v 22:17

ahojte velmi dobry clanok vela ludi by si s toho mali brat priklady kazdy bod stoji za 100 percentnu pozornost kazdeho motorkara dier je cim dalej viac a viac to je tiez dobre napisane ze by mali davat znacky tam kde ich treba ... strk ani nehovoriac mali by sa zamysliet a robit s tym nieco.Tento prispevok by si mali precitat nie len motorkari ale aj autari ktorym je to jedno az na vynimky

bodysatva (0) napsal 19.08.2009 v 15:26

Karllie nesouhlasim s tebou DEFINUJ NEBEZPECNOU JIZDU??podsle me to je kdyz nekoho omezim nebo ohrozim nic vic nic min .Takze kdyz jedu v naklonu zatacku tak proste proto , ze na sportovni motorce to moc jinak nejde , potiz je v tom ze spousta lidi vidi nebzpocnost už v podstate a tou je motorka at na ni delas cokoli,Navic zprumeruj nehodovost aut a motorek a myslim ze se nemame o cem bavit.Jezdim na motorce kazdy den do prace a to v Brne a co delaji autari je hnus bez blinkru , plny pruh nevadi telefonuji. Atd moje rada autarum je prestante behem jizdy jist , cist noviny , telefonovat, lakovat si nechty to jsem fakt videl,malovat se a dloubat se snad vsude kde to jde a mozna ze toho motorkare uvidite vcas.

bodysatva (0) napsal 19.08.2009 v 15:16

ahoj to co se deje na silnicich vime vsichni a chyby delaji i autari i my motorkari.ALE reflex.vesta podle me jen polovicni reseni , spousta autaru ti rekne na te v dalce nevidel jenze kdyz jedes trosku rychleji oni se neumi zamyslet pozor nejede nahodou az moc rychle ???Autari neumi premyslet .Nechapu jedno i F1 pouzivaji zadni cervene vystarzne blikajici svetlo to je podle me reseni ostre blikajici sletlo ve velke frekvenci aby i ti duchodci si rekli pozor tam se neco deje a ja to VIDIM chce to jen premyslet a domyslet.To je muj nazor

megacruiser (38) napsal 12.08.2009 v 11:36

Důležitá je ohleduplnost, kterou bohužel většina lidí ztratí jakmile si koupí drahou silnou mašinu. Potom už je to postoj ve stylu "teď jedu já a ty se mi kliď z cesty".
Reflexní vesta: to bych vůbec nedoporučoval, nebo nějakou skopovou úřednickou hlavu napadne to dat do zákona a budeme jezdit všichni s vestami jak trotlové. Navíc to má na některé "uživatele" špatný vliv - mám vestu, jsem dobře vidět, můžu jet jako hovado...
Laďáky: pokud se jejich hlučnost drží v mezích a mají homologaci, ok. Jinak ale je to svinstvo. Jeden takovej chytrák je má na Ducati a má ve zvyku s nimi přijíždět kolem půl druhé v noci. Že vzbudí všechny co spí v panelácích okolo a v domech kolem cesty kterou přijíždí mu vůbec nevadí.
Dálková světla, nelegální xenony: motorka je sice možná líp vidět, ale je to hnusná neohleduplnost. Pálit někomu do očí dálkovými světly není jen nepříjemné, ale i zakázané, takto oslněný řidič potom může přehlédnout třeba chodce na krajnici nebo v případě snížené viditelnosti úplně ztratit orientaci a třeba i sjet do příkopu nebo čelně sejmout takto obtěžující motorku.
Předjíždění: dojet těsně za auto, pustit dálky do zrcátek, začít troubit, předjet na horizontu, nepovolenou rychlostí zmizet a ještě ukázat fakáče, takové chování nám taky kredit u autařů moc nezvedne a bohužel jsem už toho byl svědkem...
Osobně vítám každý příspěvek k bezpečnosti na silnici. Stačilo by ale jen jedno: začít u sebe, chovat se podle pravidel a hlavně ohleduplně ke všem ostatním na silnici i kolem ní. To ale bude vždy pro některé motorkáře problém a vzhledem tomu že právě tato skupina je nejvíc vidět, asi se nálepky nebezpečných gaunerů jen tak nezbavíme...

jelimanek.cz (0) napsal 11.08.2009 v 01:04

Zdravím vespolek Názoru sem si tady početl dost a svím zpusobem se da souhlasit ze všema.Toto je výborná myšlenka a pokud bude zdárně dotažena do konce,myslim si,že to je ta dobrá první pořadná vlaštovka. Dost se tady řešilo otazek a názoru že ladaky jsou ne-adekvatní ochranou spolu z refl.vestou atd.Na silnici travím převažnou čast života.At za obživou (řídim kamion),tak učelově (rád jezdím autem),tak i na moto (po rodině moje druha láska).Tato akce je zaměřena čistě jako osvěta a informovaní že je tady něco špatně a dá se to snadno napravit.Jen kdybysme jako lidi bez rozdílu nebyli lhostejní jeden k druhému.Velká škoda je že jakmile někdo sedne za řidítka motorky tak se v podvědomí veřejnosti automaticky stavá motorkařem (i když to v hlavě a srdci nemá) a ne motocyklistou.Ja osobně mám ladák,na svoji ryflovou vestu našité reflexní pruhy ale stále by mi to nebylo nic platné kdybych si sebou na vyjíždku nebral rozum a předvídavost.co se tyče té bezpečné rychlé jízdy plně souhlasím z tim,co tady psal pajapaja.Z rozumem v hrsti se to da.Spousta kluku bere a vyžaduje uhybání aut na kraj jako samozřejmost a chovají se tak vuči ostatním arogantně a povýšeně.Pak se mužeme rozčilovat že nám nikdo neuhne i když muže,když řada znas neumí ani jednoduše poděkovat.Základ slušného chovaní.Pokud přilítne frajer na mašině za auto jako velká voda i z tim řevem,človek v autě ho zpozoruje a uhne mu (ač nemusí) nakraj a ten řvoun ve vestě předjede a ani nepoděkuje a letí si dal jak šlak tak ten dotyční v osobaku dá zapravdu medialní masaži o nás motorkařích a co myslíte,uhne příště??Myslím že ne. Proto jak jsem pochopil tuto akci,začněme u sebe a obrňme se trpělivostí a slušností,než si na nás lidé pořadně zvyknou a naučí se nás i respektovat.Na silnici neseme život na trh MY.A je jen na nas jak si ho uhlidame bez uhony,na nikom jinem. At se vracíme domu k rodinam všici zdraví a v pořadku.Není to veselí pohled na plačící rodiny u hrobečku na cestach. Majte se paradně a sory za pravopis Zdraví Martin(Venda)

Schimi (5) napsal 11.08.2009 v 00:04

Ještě přidám něco z pohledu cyklisty, tam nejvíc sleduju jak řidiči nepředvídají. Nejezdím úplně pomalu a chápu že jsem brzda, ale řidiči fakt předjíždí všude zatáčka horizont no děs, už jsem se naučil že musím jezdit aspoň metr od kraje pak mě objíždí i větší rezervou, čím více ke kraji tím těsněji proletí zrcátko. V německu jsem vjel do vsi a jel celou dobu tak 25km/h plná čára a auta ve štrudlu za mnou, skončila vesnice a plná a vesele jeli dál
prostě u nás je problém přibrzdit natož jet za někým pomalu (kolo, traktor, náklaďák)

Jinak souhlas pajapaja

TeKilla (0) napsal 10.08.2009 v 22:55

Myšlenka je to zajímavá, ale je postavená úplně stejně jako "Nemyslíš-Zaplatíš" - je orientovaná víceméně dovnitř na komunitu motorkářů a nikoli také na ostatní účastníky provozu. Navíc se mi zdá, že útočí spíše na vlastní motorkářskou komunitu a chování okolí je spíše podřadný problém. Problém ovšem je, že za plamennými slovy proti rychlé jízdě (+10 bodů za populismus) a brekotem o bezohlednosti okolí chybí jakákoli argumentace, nad kterou by se člověk měl zamyslet - proč tomu tak je: Je snad stav silnic dán mizivými investicemi státu do infrastruktury? Je to problém globální ekonomiky, který se promítá do psychiky lidí, kteří mají potřebu škodit a závidět skupině, která je něčím výjimečná? Máme se na silnici zviditelnit reflexními doplňky? OK, leták to podává velmi sugestivně - je to naše vina, že nejsme vidět. Zkrátka - nechápu, koho má ta akce oslovit.

Anti (391) napsal 10.08.2009 v 21:05

Tohle sem zažil včera.Bublám si to se ženou osmdesát a najednou vráúúm,jeden dvouvál a jeden čtyřvál.Rozdíl rychlosti byl jako kdybych stál.Lekl jsem se tak,že sem málem spadl z motorky...
Máš v podstatě pravdu,ale já sem na to moc opatrný.V našem kraji není problém potkat na silnic srnky nebo zemědělskou techniku co ti do cesty vyjede z pole a jiné "srandičky".Takže opravdu za bezpečnou rychlost považuju max. tech stodvacet.Vždy si představím,kolik máš času a místa reagovat ve vyšších rychlostech.Může stát cokoliv.Prostě,nemám vysoké rychlosti rád.

-LOTR- (2) napsal 10.08.2009 v 21:04

taky se podepíšu pod pajapaja

XTeZeto (80) napsal 10.08.2009 v 20:10

Aj já se pod to podepíšu.Ještě co se týče teho šíření letáků.Když jsem byl na WSBK v Brně bohužel autem,našel jsem za stěračem každej den vizitku do bordelu.Tak si říkám jestli neudělat něco podobnýho.V menším měřítku se ušetří papír a spousta lidí si toho všimne.

ZZR1200 (127) napsal 10.08.2009 v 18:22

pajapaja: tak pod to se klidně podepíšu...

pajapaja (37) napsal 10.08.2009 v 17:21

anti-kdysi nás na stopa bral jakejsi rakušák s mrckem ,poloprázdná dálnice jeho rychlost když nebyl nikdo v dohledu byla cca 180-ale i když před náma nikdo nejel a v dálce byla zatáčka za kterou neviděl tak sundal nohu z plynu a zpomalil tak,aby ho nic nepřekvapilo a až viděl za ,tak zase jel.Pokud někoho dojížděl,zpomalil tak,aby jel cca o 30víc než ten před náma,a až ho předjel,tak zase jel.To mě dalo do života víc,než všechny poučky.Jel rychle a bezpečně.
jde o to,že pokud někoho předjíždím velkým rozdílem rychlostí,tak ten předjížděnej nemá čas si tě ani všimnout.Známe to,že na okrsce plné zatáček co chvíle mrknu do zrcátka ale pokud tam někdo hrne 150 a já 80,tak je za tebou aniž bych si všiml.Zkrátka dojet zpomalit najít si bezpečnej úsek,předjet a pak zase dle libosti.Tím nikoho nenakrknu a v rámci možností jedu bezpečně.

Anti (391) napsal 10.08.2009 v 16:22

pajapaja:Co je to rychle a bezpečně?Rychlost na motorce není nikdy bezpečná.Nad stodvacet jezdím vyjímečně,vždy si představím jak by vypadal pád,a jak bych po tom pádu vypadal já.S tvým výrokem nemohu souhlasit.Můžu pouze konstatovat že i rychlá jízda se dá přežít.

acALIEN (-4) napsal 10.08.2009 v 15:01

Jeste to dorucit siroke verejnosti.

acALIEN (-4) napsal 10.08.2009 v 15:01

PARADA

pajapaja (37) napsal 10.08.2009 v 14:01

Jo a ještě k těm rychlostem,Dá se jezdit rychle ,bezpečně a nikoho tím neprudit a dá se jet relativně pomalu a při tom hodit pár myšek a nakrknout půl ohresu.Jde o tu ohleduplnost

pajapaja (37) napsal 10.08.2009 v 13:58

karlie to s tím laďákam napsala a popsala dobře.Holt to někdo nechce pochopit.Jasně krásnej zvuk je fajn ale každej by měl respektovat nějakou mez a to ve všem,jinak se nikdy nic nezmění.
O předjíždění v koloně-myslím,že tohle autaři "celkem" chápou.
Jo a pro mfrenc-možná ti nejsem soupeř,to ale neznamená,že si nechám srát na hlavu.věř mi.A pokud má někdo problém pochopit že on je ten,kterej prudí/někomu stačí říct a je po problému/ a otravoval by tebe/třeba zrovna tím laďákem/tak bys to řešil zase tím "popovídáním?

-LOTR- (2) napsal 10.08.2009 v 12:50

FRAG, zajeď si do ciziny, tam poznáš že objíždění aut v koloně berou všichni ohleduplně, rádi Tě pustí, počítají s Tebou, tady nejde o to, že je to přestupek...

FRAG (0) napsal 10.08.2009 v 09:44

to A.F.I.- rikam, ze to delam taky (i kdyz to je asi uplne to nejmensi), ale pak se nemuzeme divit, ze nazor verejnosti je takovy jaky je.

A.F.I. (0) napsal 10.08.2009 v 09:00

K tomu kličkování v koloně - dělám to nerada, ale je nereálný s motorkou stát jak pecka v nějaký koloně a posouvat se s autama po pár metrech, to prostě nejde, dyť by tu motorku člověk uvařil ...

FRAG (0) napsal 10.08.2009 v 08:02

Chvalim clanek!
Bohuzel nechvalim prizpevky
Sam jako ucasnik provozu a to jak autem,moto,kolo ci pesmo musim se zdravou hlavou uznat, ze 80 procent motorkaru jezdi jak dobytci.
Ted me nejspis ukamenujete, ale vzpomente si na sebe, kdy jste heft otocili nadoraz?
Napriklad klasicke klickovani v kolone je samo o sobe prestupek i ja ho bohuzel bezne praktikuji. Kdo z vas jezdi v obci 50 a to porad bez vyjimek? atd atd
Takze opravdu by mel kazdy zacit zejmena a predevsim u sebe.

-LOTR- (2) napsal 10.08.2009 v 01:46

Karlie> raději si pronajmu metací vůz a budu jim tu jejich drcenou směs zpětně prodávat

Ty značky už se vyskytují i dnes, akorát zatím v obcích a většinou je na nich nápis 30 a člověk s lopatou, můžeš leckdy projet celou vsí, ale na pána s lopatou nenarazíš, netvrdím, že to platí vždy

-LOTR- (2) napsal 10.08.2009 v 01:23

Karlie> jsi bezva, víš to

cituji z odkazu: "Narazili jste na štěrk, díry, neoznačené frézování nebo jinou perličku na našich silnicích? Pošlete nám foto s názvem místa a datem průjezdu!"

Toto jsi myslela pomocí? Proti ní asi nikdo nenamítne, jen to zastavování a focení .

Správa a údržba silnic by každoročně dle mě zásadně ušetřila dost financí, kdyby po zimě či momentálních opravách zatryskáváním štěrku ("pašmatykem")opětovně recyklovala obecně nazvaný sypký materiál. PS: když se za 5let "pačmytyk" nebude používat v ČR, budu to považovat za velké vítěžství...

sharkis (6) napsal 10.08.2009 v 01:11

SiSpo: aby to nedopadlo jako ta poslední - ta skončila tušim ve zprávách na Nově

A.F.I. (0) napsal 10.08.2009 v 00:36

Jó, můžu šéfíkovi trošku protáhnout barevnou tiskárnu a maličko to upravit na nálepky třeba. Spíš přemejšlim, jak na ty ... jak to nazvat ... blbce za volantem. A nevychází mi z toho nic jinýho než na ně jít po dobrým, vidim to jak u nás v práci, na ty nejprudérnější zákazníky se stačí spíš usmát než jít do opozice a držkovat a hned jsou přístupnější. Chjo.

A.F.I. (0) napsal 10.08.2009 v 00:09

No tak jde o to, kdo má být cílovou skupinou. Mlaďasové s horkýma řidičákama (nejspíš by pak mělo smysl lupnout to do autoškol) nebo vyloženě jenom lidi, co se s motorkama setkávají v provozu a představy o "motorkářích" mají dokreslený "objektivním" zpravodajstvím a´la n@va, blesk, novinky?

-LOTR- (2) napsal 09.08.2009 v 23:56

Jinak jestli jsou to "jen" letáky tak je to boj s větrnými mlýny - ukončeme letošní sezónu 2009 hromadnou protestací před nějakým tím ministerstvem, jinak se na nás všichni vybodnou

motto: všichni za jednoho, jeden za všechny

-LOTR- (2) napsal 09.08.2009 v 22:27

"CESTA DO PEKEL"

souhlas, souhlas je to tak CZECH REPUBLIC katastrofa

- dnes u Mníšku pod Brdy, oprava silnice "pačmatykem" v jedné zákrutě vrstva štěrku, zadní brzda klouz, přední klouz, zase jsem je povolil a zabrzdil až u krajnice...

Dany1788 (-1) napsal 09.08.2009 v 22:11

Klobouk dolů...konečně něco,co by mohlo aspoň trošku pomoct! Bohužel je to vážně třeba. Co můžu udělat pro to,aby se tyhle plakáty dostaly na každý sloup a každému řidiči do rukou?

Předchozí
1 2 3 4 5
Následující



TOPlist