globalmoto_duben_nolan




Motocykly Suzuki řady Bandit 1989 - 2015

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 16.09.2016 v 19:00

//www.moto.it/news/il-museo-suzuki-di-hamamatsu.html

NXram (68) napsal 27.01.2016 v 16:52

Myslím si, že Banďour byla a stále je velmi dobrá motorka, klasika vzduch olej
Pamatuji si, když jsem se svezl před cca 14 lety na 12N a měl flíček na trenkách, jak adolescent před prvním pichem Dneska už 100 PS nikoho neohromí, ale tenkrát to byl nářez, hlavně ten krouťák

ramirez43 (9) napsal 20.01.2016 v 11:54

GSF 650s (2014) - Bandit jak cyp ...nemá chybu!!! Dík za článek.

čočkin (2) napsal 16.01.2016 v 13:36+2

mám B12 Pičo a spokojenost už spoustu let

kremáč (3) napsal 16.01.2016 v 10:09

Mám bandasku 650 Nko a jsem naprosto spokojen. Jen by mohla být o něco lehčí- občas mám problémy při maipulaci na malém prostoru. Článek o Banditech je moc hezky napsán . Díky.

sidar (1) napsal 14.01.2016 v 13:45+1

Pekny clanek, uz se tesim, az toho svyho zase vytahnu

Tomixs (2) napsal 14.01.2016 v 07:57+2

Pěkný článek, je to legenda, sedlám 1200 stále .

GeorgePanek (18) napsal 14.01.2016 v 06:54

jo jo taky jsem ji mel ma prvni poradna velka motorka po nekolika jawickach...nesmrtelny stroj rad na ni vzpominam..

plejtvak (79) napsal 14.01.2016 v 02:23

Předloni jsem koupil Bandasku 650 rok 2007. Co říct? Max. spokojenost, skvělej stroj na poklidný vejletění. Přitom když potřebuju předjíždět, vemu za heft a krásně jede. Prostě bezva mašinka

Italofil (41) napsal 13.01.2016 v 22:32

V době, kdy spolužáci na střední chodili sázet a chlastat do heren, jsem u otce v dílně vypomáhal na zakázkách řezat, šroubovat a nýtovat. Výsledkem byla ojetá GSF 600 S zaparkovaná pár měsíců před maturitou u školy. Dodnes na ní v dobrém vzpomínám. Svezl jsem na ní i nejvíce bab

chooki (100) napsal 13.01.2016 v 22:26-2

bandit je priklad jak z kedysi brutalneho nahaca (obdoba dnesneho Super Dukea napriklad) dokazala suzuki spravit uplnu pic.vinu .
Ja som fanda gsxr 1100, mal som ich a mam niekolko... v 90tych rokoch bol bandit top ale v 2000 mali prist s dalsim top modelom a nie dusit povodny model. Nazorny priklad ked vo firme diktuju ucetni.

blondak39 (26) napsal 13.01.2016 v 21:43-1+1

rok 97 model N1200 jo to byl tahoun s vejfukem Scorpion plynem na dvojáka vymotal takovou wílísu až z toho policajtovi spadla čepice

Zedsdead (293) napsal 13.01.2016 v 21:00

1200 táhne od podlahy jak TDI-čko.
Ale ten motor není dokonalý - nechce se mu moc vytáčet a ve ausgerechnet cestovních 130 kmh nastupují vibrace.
Ostatní mínusy už tady zazněly.
Chtělo by to fakt solidního nástupce.

Dominie (3) napsal 13.01.2016 v 20:20

krásný článek, kloubouk dolů Je pravda, že je to tak trochu legenda.. ale to mtéčkový světlo si mohli odpustit

Brzi (14) napsal 13.01.2016 v 20:14-1











S těžkým srdcem jsem ho na podzim poslal o dům dál, měl jsem ho rád

olha (4) napsal 13.01.2016 v 19:57+2

Do roku 2005 pěkný, pak nic moc.

Lyer (18) napsal 13.01.2016 v 19:44

Taky jsem měl možnost si zajezdit s modelem N LE ročník 2004 - motor měl takový zvláštní projev něco jako šicí stroj - nenadchne ale taky neurazí, takový dělník...

Pjercak (48) napsal 13.01.2016 v 19:23

legenda nejen nočních měst a boží dyzajn jo bylo

dnes 650 jeden z nejhorsich zážitku posledni doby...

Bothrops (249) napsal 13.01.2016 v 18:55-1

Klasika, pracant bez odmlouvani.Ale, pro me symbol nudneho designu, neurazi nepotesi.

PetrAT (74) napsal 13.01.2016 v 18:46

Ten první byl nejhezčí
Pak už to šlo od devíti k pěti
V zájmu zvýšení tuhosti rámu z toho vznikal paskvil

shadow_7pade (25) napsal 13.01.2016 v 18:08

gut clanok,toto mozem

Rakosnicek. (14) napsal 13.01.2016 v 18:00

super článek... díky. Jinak ještě v dnešní době je nový Bandit za peníze jaké se prodává naprosto bezkonkurenční motorka v poměru cena / kvalita / užitná hodndota.

6573 (46) napsal 13.01.2016 v 17:45+2

bandit=nenáročnost,spolehlivost a relativně levný provoz Do r.v.2005 "N"vypadá jako motorka-kulaté chr.světlo,chr.budíky a hezký motor,který je vidět. -a né jako ty dnešní"naháče"!

Dráťa (61) napsal 13.01.2016 v 17:15

Jak já po něm na střední škole toužil, oproti tuzemský produkci to byla skoro kosmická loď. Taky tenkrát za cenu kosmický lodě. Před nedávnem jsem ji jednoho takovýho šestkovýho loupežníka ve stavu "otloukánek" za pár korun pořídil, abych věděl, o co jsem tenkrát přišel. No nepřišel jsem o moc, brzdy jak kdyby to bylo od Suzuki , rám se kroutil jako když mlátíte hada golfovou holí, nejelo to, hulilo to, žralo to, řvalo to, ale i bavilo.

PajaZR (5) napsal 13.01.2016 v 16:53

Bandit 1995-2001 asi co se týče vzhledu nejpovedenější,taky jsem po něm slintal,všude reklamy BANDIT WANTED !! Pamatujete?? Akční cena + reklamy dělaly své...No nakonec jak to tak bývá,po svezení na Banditovi jsem se pak svezl na Kawě ZRX a bylo rozhodnuto. ZRX je líp udělaná

dajos (123) napsal 13.01.2016 v 15:15

Pěkný článek, shodou okolností jsem si teď jednoho banďoura na lítačku opět pořídil. A důvod byl jednoduchý - za ty peníze co stál, nic lepšího koupit nejde...A 12-ka uveze 2 s prstem v nose a nemusím ani moc topit pod kotlem. Jinak souhlas, N- ka jsou hezčí než S-ka. Teda pokud se bavím o modelech s kulatým světlem a ne s tím kapkoidním šitem místo světla na posledních modelech...

JA-NE (767) napsal 13.01.2016 v 14:49

Poctive železo, neznicitelne motory

Míra (210) napsal 13.01.2016 v 13:23

Super stroj za rozumné peníze.
Když jsem začínal na velkých motorkách,tak jsem byl z Bandita 1200 nadšený.

Classic (33) napsal 13.01.2016 v 13:14

Polokapota je stále pěkná , ale potom, co nahradili kulatý světlo tou bramborou, tak u mě . A asi nejen u mě, když se již přestal vyrábět ...

BroncekŠvoncek (41) napsal 13.01.2016 v 12:34

Měl jsem S-ko, po par holubičkách na nádrží z něho bylo N-ko Mám na něj moc dobré vzpomínky...!

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist