Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Rupulsion > Nejak mi nesedi, ze davate dohromady srovnani tak zasadni veci jako jsou 2valce a 4valce. Rozdilne motory, rozdilne charakteristiky i moznosti motoru. V tomto porovnani neni mozne koukat zda nejaka Kawa nebo R1 ma 200 ci 180k oproti temto dvouvalcum. Samozrejme je to o materialech, tak pokud srovnavate podle vykonu a uvazite ze srovnatelny vykon ma leda 1098Rko ci DesmosediciRR, zjistite, ze tyto biky jsou za dvojnasobne penize nez ti japonci. takze bych to do jednoho pytle nestrkal. I ja musim rici klobouk dolu pred pany z KTM. Myslim, ze docela slusny vykon na KTM. Jen tak dal...
Interceptor: V poho . Já si ale nemyslím, že by šlápli vedle (miluju ji a není co řešit). Navíc Japonci na tohle odvahu nikdy nenajdou, takže tu kritiku nemáme jak ověřit.
Ale 1000 lidí, tisíc chutí. Tak je to správný!
to Marex, zelinář nejsem proto ta mýlka , tak řekněme oranžové víko krabice od bot..., nikde žádná linie, nic, přijít s tím japonci to by se tu našlo kritiků.
Tak nějak nevím... Zvláštní obsah, zvláštní až hezkej vzhled... Hezká váha... No ale jak to pojede, hrubě nebo jemně? Janom doufám, že úměrně ceně
Ty nastavitelny stupny i řidítka jsou ale supr
Repulsion: dvouvalec ma lepsi prubeh (zvlast tento ktery ma vetsi objem) vykonu/kroutaku, ctyrvalec ma tech 50 koni k dobru kdyz je ve spravnych otackach a ten vykon muze pouzit (napr. sprinty, rovinky, rychle zatacky), tam pak ujede, ve zbylych pripadech je bud nastejno nebo ma nevyhodu, zvlast v zatacce kvuli gyro momentu (z toho vyplyva rychlejsi prujezd dvouvalce, bez ohledu na vykon, tj i pozdejsi brzdeni) a trakci zadniho kola na vyjezdu (drivejsi akcelerace).
Ozz: ono jde o to, ze s nizsim casem znamena rozdil 2vteriny mnohem vic, nez rozdil 2 vteriny u horsich casu. Nekdo najezdi mraky kol na okruhu aby se zlepsil o 1 vterinu.
Jinak 160 a 200 koni je rozdil velkej a rozhodne poznatelnej. Kolem 150 koni ja osobne poznam rozdil 10Nm a rozdil vykonu kolem 8-10%, a taktez rozdil vahy 5kg. Je to overeno na stejne motorce, kterou clovek zna a kde ten motor nebo vaha je poznat prave proto. Kdyz sedne clovek na chvilku na jednu a pak hned na druhou motorku, tak tak maly rozdily imho nepozna, uz kvuli jinemu rozlozeni vahy, jinemu rozvoru atp.
Jinak stejny pazoury pojedou na ruznych motorkach taky ruzne. At profik, tak amater. Takze i amaterovi pomuze vetsi vykon k lepsim vykonum.
Repulsion> Podle me ty rozdily 160 - 200 koniku malokdo pozna, a dovolim si to tvrdit proto, ze kdyz honili na okruhu trapnou daytonu 675 oproti ducaty 1098 (dvojnasobnej obsah, kroutak a o 40 kobyl vic), a to byl Hockenhaim (takze celkem rychlej okruh kde jde cistej vykon celkem vyuzit) tak byl rozdil na kolo u profika cca 2 vteriny, a u amatera (mno uplnej zacatecnik to asi nebyl) dokonce jen jedna vterina, protoze amater co nahnal na dukne na rovine zase ztratil v zatackach, kde nedokazal prenest vykon a kroutak na silnici.
Zajimavejsi je, ze mezi amaterem a profikem bylo skoro 10 vterin :) Tzn ze je to presne o tom co rikam porad o pazourach, a az potom o masine. PS ten profik byl Jurgen Fuchs.
No jak je to u těch supersportů vlastně s tím výkonem? Tomu fakt moc nerozumím a nechce se mi nic pracně studovat. Ale když uvážíme novou Ninju s 200 a KTM si klidně přijde s pohými 150 (což má kupříkladu i takový litrový Fazer), přičemž za to chce o dost víc peněz než Kawa... je ten výkon nad 150 u motorky skutečně prakticky využitelný? Nebo je to jen takový marketingový tahák na zákazníky posedlé "touhou po větším výkonu"?
Tato KTM mě fakt zasáhla, jak desingově, tak motoricky. Jsem moc rád, že KTM preferuje dva válce, po tom co se proslýchá, že nástupce Aprilie RSV bude V-4 Moc se těším na první testy.asi jsem se zamiloval
Tak tohle je trefa rovnou do černýho (oranžovýho) !
Líbí se mě že desigenem nikoho ani náznakem nekopíruje a jde svou vlastní cestou... . Má opravdu stil, sice neni tak esteticky krásná jako vypiplaná Ducna 1098 ale přesto se podle mě stane ikonou jako třeba Ducati 916, Yamaha R1.
Ten výkon neni špatnej, ale neni nijak oslnivej. Ducati 1098 má v základu 160 koníků a 123 Nm a to má o 50 kubíků míň. eRko má neskutečnejch 180 hřebců...! Taky by mě zajímalo co bude KTM dělat s rezervou v objemu 50 ccm ? Vono se to v extrému může projevit a je možný že časem přibude verze R jako má Ducna anebo dojde na navíšení objemu...
Jinak musim dost pochválit vynikající dílenský zpracování a čistotu s jakou je provedená .
Je to další z bajků po kterejch toužim .
Rupulsion > Nejak mi nesedi, ze davate dohromady srovnani tak zasadni veci jako jsou 2valce a 4valce. Rozdilne motory, rozdilne charakteristiky i moznosti motoru. V tomto porovnani neni mozne koukat zda nejaka Kawa nebo R1 ma 200 ci 180k oproti temto dvouvalcum. Samozrejme je to o materialech, tak pokud srovnavate podle vykonu a uvazite ze srovnatelny vykon ma leda 1098Rko ci DesmosediciRR, zjistite, ze tyto biky jsou za dvojnasobne penize nez ti japonci. takze bych to do jednoho pytle nestrkal. I ja musim rici klobouk dolu pred pany z KTM. Myslim, ze docela slusny vykon na KTM. Jen tak dal...
Interceptor: V poho . Já si ale nemyslím, že by šlápli vedle (miluju ji a není co řešit). Navíc Japonci na tohle odvahu nikdy nenajdou, takže tu kritiku nemáme jak ověřit.
Ale 1000 lidí, tisíc chutí. Tak je to správný!
Nádherná ale čekal sem že bude o něco málo víc výkonější
to Marex, zelinář nejsem proto ta mýlka , tak řekněme oranžové víko krabice od bot..., nikde žádná linie, nic, přijít s tím japonci to by se tu našlo kritiků.
Interceptor: Tý jo. Ty jsi zelinář? Krabice od pomerančů víko nemá, takže to nechápu.
Mně se nelíbí, boční kapoty jakoby víka z krabice od pomerančů...
Tak nějak nevím... Zvláštní obsah, zvláštní až hezkej vzhled... Hezká váha... No ale jak to pojede, hrubě nebo jemně? Janom doufám, že úměrně ceně
Ty nastavitelny stupny i řidítka jsou ale supr
pěkný...jen jsem zvědavej kolik jich u nás na silnici potkám...
Nej bruska na zemi. Ale na duc mít dlouho nebude...jestli vůbec
?!
Opravdu krásná! Z počátku jsem jí moc nemohl přijít na chuť, ale je to opravdu bomba!
tak ne sry to byla asi ta "predbezna" aktualni dle Sette se 440 000 viz. //www.ktm.cz/cenik.php
400 000
Bubrak: Díky. Zase jsem o něco chytřejší
Hele, pánové, hlavně mi tam jednu skladem nechte, joooo
Tak tahle motorka je masakr! Jediná silnice, kterou bych si dokázal představit v garáži vedle Dyny! Už šetřim...
Repulsion: dvouvalec ma lepsi prubeh (zvlast tento ktery ma vetsi objem) vykonu/kroutaku, ctyrvalec ma tech 50 koni k dobru kdyz je ve spravnych otackach a ten vykon muze pouzit (napr. sprinty, rovinky, rychle zatacky), tam pak ujede, ve zbylych pripadech je bud nastejno nebo ma nevyhodu, zvlast v zatacce kvuli gyro momentu (z toho vyplyva rychlejsi prujezd dvouvalce, bez ohledu na vykon, tj i pozdejsi brzdeni) a trakci zadniho kola na vyjezdu (drivejsi akcelerace).
Ozz: ono jde o to, ze s nizsim casem znamena rozdil 2vteriny mnohem vic, nez rozdil 2 vteriny u horsich casu. Nekdo najezdi mraky kol na okruhu aby se zlepsil o 1 vterinu.
Jinak 160 a 200 koni je rozdil velkej a rozhodne poznatelnej. Kolem 150 koni ja osobne poznam rozdil 10Nm a rozdil vykonu kolem 8-10%, a taktez rozdil vahy 5kg. Je to overeno na stejne motorce, kterou clovek zna a kde ten motor nebo vaha je poznat prave proto. Kdyz sedne clovek na chvilku na jednu a pak hned na druhou motorku, tak tak maly rozdily imho nepozna, uz kvuli jinemu rozlozeni vahy, jinemu rozvoru atp.
Jinak stejny pazoury pojedou na ruznych motorkach taky ruzne. At profik, tak amater. Takze i amaterovi pomuze vetsi vykon k lepsim vykonum.
... když oni ty dvouválcový koníci jsou takový nějaký silnější
Repulsion> Podle me ty rozdily 160 - 200 koniku malokdo pozna, a dovolim si to tvrdit proto, ze kdyz honili na okruhu trapnou daytonu 675 oproti ducaty 1098 (dvojnasobnej obsah, kroutak a o 40 kobyl vic), a to byl Hockenhaim (takze celkem rychlej okruh kde jde cistej vykon celkem vyuzit) tak byl rozdil na kolo u profika cca 2 vteriny, a u amatera (mno uplnej zacatecnik to asi nebyl) dokonce jen jedna vterina, protoze amater co nahnal na dukne na rovine zase ztratil v zatackach, kde nedokazal prenest vykon a kroutak na silnici.
Zajimavejsi je, ze mezi amaterem a profikem bylo skoro 10 vterin :) Tzn ze je to presne o tom co rikam porad o pazourach, a az potom o masine. PS ten profik byl Jurgen Fuchs.
No jak je to u těch supersportů vlastně s tím výkonem? Tomu fakt moc nerozumím a nechce se mi nic pracně studovat. Ale když uvážíme novou Ninju s 200 a KTM si klidně přijde s pohými 150 (což má kupříkladu i takový litrový Fazer), přičemž za to chce o dost víc peněz než Kawa... je ten výkon nad 150 u motorky skutečně prakticky využitelný? Nebo je to jen takový marketingový tahák na zákazníky posedlé "touhou po větším výkonu"?
bude to pekny svezeni az vychytaj mouchy ..
Tato KTM mě fakt zasáhla, jak desingově, tak motoricky. Jsem moc rád, že KTM preferuje dva válce, po tom co se proslýchá, že nástupce Aprilie RSV bude V-4 Moc se těším na první testy.asi jsem se zamiloval
Tak tohle je trefa rovnou do černýho (oranžovýho) !
Líbí se mě že desigenem nikoho ani náznakem nekopíruje a jde svou vlastní cestou... . Má opravdu stil, sice neni tak esteticky krásná jako vypiplaná Ducna 1098 ale přesto se podle mě stane ikonou jako třeba Ducati 916, Yamaha R1.
Ten výkon neni špatnej, ale neni nijak oslnivej. Ducati 1098 má v základu 160 koníků a 123 Nm a to má o 50 kubíků míň. eRko má neskutečnejch 180 hřebců...! Taky by mě zajímalo co bude KTM dělat s rezervou v objemu 50 ccm ? Vono se to v extrému může projevit a je možný že časem přibude verze R jako má Ducna anebo dojde na navíšení objemu...
Jinak musim dost pochválit vynikající dílenský zpracování a čistotu s jakou je provedená .
Je to další z bajků po kterejch toužim .
Vypadá opravdu