Jak by to mohlo vypadat, kdyby Vespa vyráběla motorky

Italská Vespa je sice značka oddaná jen a pouze skútrům, ovšem fantazii se meze nekladou a tak si za pomoci Photoshopu můžeme vcelku snadno představit, jak by to mohlo vypadat, kdyby se skútrová manufaktura pustila do opravdových motorek. Samozřejmě s vysokou dávkou nadsázky.

Jak by to mohlo vypadat, kdyby Vespa vyráběla motorky

Za obrázky stojí paradoxně dealer Jennings Harley-Davidson, zabývající se prodejem amerických strojů. Někdo ve firmě se ale patrně nudil a tak vzniklo následujících šest strojů, představujících Vespy coby motorky nejrůznějších kategorií. Vždy ovšem jen tak, aby zůstal duch Vespy – a také její ikonický tvar, zachován.
Vespa Chopper:Jelikož u Jennings prodávají hlavně choppery a cruisery, je Vespa s vysokými řídítky a předkopnutým předním kolem hned první na řadě. Nechybí patřičně kýčovité zbarvení s plameny, kožené brašny a samozřejmě ani naprosto parádní otevřený primární převod. A ještě zbylo pod sedlem očko na tašku.


Vespa Supersport:Zasedněte na jednomístné sedlo, nastartujte řadový čtyřválec těsně před zadním kolem a ve vysoké rychlosti zalehněte za větrný štítek. Kdyby měla Vespa milostný poměr s Hayabusou, tohle by byl jeho pozoruhodný výsledek. Možná dobře, že na takový poměr nedošlo.


Vespa Touring:Kdo říká, že pole působnosti skútru musí končit cedulí oznamující konec obce. S obrovským gaučem pro dva, výkonným audiosystémem, hromadou úložného prostoru a pořádným větrným štítem, stává se z Vespy ideální cestovní náčiní na transkontinentální výlety.


Vespa Cross:U normální Vespy budete mít jen těžko problém s tím, že nedosáhnete na zem. U motokrosového modelu italské značky je to ovšem docela jiná písnička. Kvůli průchodnosti terénem dostala Vespa vysoké zdvihy zavěšení a velká vyplétaná kola, obutá do motokrosových drapáků. Na trať či do lesa ideální.


Vespa Café Racer:Café racery hýbou světem motorek a jelikož se u Vespy prakticky všechno točí okolo retra, byla by škoda si jeden takový kafáč nevyrobit. Jak je na první pohled patrné, pohonné ústrojí dodalo v rámci přátelské spolupráce BMW a prakticky nic jiného než velký dvouválcový boxer už se do motorky nevešlo.


Vespa Future Vision Concept:Minulost je sice pěkná, ovšem Vespa musí mít coby pokroková značka hledící do budoucnosti jasno i v tom, co bude za několik let. Až budeme jezdit na elektřinu za svistu elektromotorů (což se asi nestane), bude takový „Vespatron“ na místě. Podobnost s filmem Tron je mimochodem čistě náhodná.

Více informací na stránce: http://www.jenningsharley-davidson.com/harley_davidson/news/vespas-redesigned-as-6-types-of-motorcycles.htm

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 2.33
Známkováno: 12x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist