globalmoto_duben_nolan




Italská symfonie: Ducati Panigale V4

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
IvanDvoutakťák (5069) napsal 23.02.2018 v 11:46

Souhlas s Deluxou, že po MV Agustě "kdysi" a ČZ 350 V4 ,
už jen VFR rozvod soustavou ozubených kol . . .
Nebo ještě někde ??

makyno695 (61) napsal 23.02.2018 v 11:26

Deluxa: nabehni do boxu ducati a pories im to tam

deluxa (347) napsal 23.02.2018 v 07:51

SuperSic58 > hej bol "kousek" a to z dovodu ze Yamaha je uplne mimo a Mrkvez postracal plno bodov valanim sa v strku. To je presne dovod preco sa Dovi dostal tak zazracne na top priecky. Ja tvrdim cely cas ze maju zle postavene sasi a mali ho od uplneho zaciatku, za cely cas s tym nevedia nic urobit. Preto tie kridelka , cirkus a hluposti, preto vyhry len na tratiach brzda-plyn...to nestaci na celkovu vyhru ani nahodou a tato dalsia sezona nebude o nic viac ina...

zmulin >VFR 750 mala ozubeny rozvod, tz bezudrzbovy pocas celej zivotnosti. Nahodou sme mali s bratom 2 kusy jedna 70tis. km, a druha 120tis nikto tam s rozvodom nikdy nic nerobil. Niektori pisu 300tis bez generalky. Prv nez napises nejaku sprostost alebo sa zacnes vyjadrovat k teme o ktorej nemas sajn skus si nieco precitat a postudovat...

SuperSic58 (1307) napsal 23.02.2018 v 00:18

deluxa> asi MotoGP moc nesleduješ Loni byli od titulu už kousek, druhý místo celkově. A několikrát Dovi pokořil i toho přiblblýho markéze

zmulin (371) napsal 22.02.2018 v 11:59+1

deluxa:
Asi bych se zamyslel PROČ Honda upustila od V5...
A že na VFR vydržely rozvody po celou životnost motoru je uplná blbost.Leda,že by to bylo na novej motor jako u kámošovo,kde se mu vysypaly někde kol 30kkm..

Hlášky jako revoluční atd. vztahuje Ducati na sebe a ne,že sou první ve všem.Každopádně je ten motor v současný produkci docela ojedinělej ne?Nebo ještě někdo dělá desmo V4???

Marinho (37) napsal 22.02.2018 v 10:13

To Ferenc300: V Brně na Motosalonu bude k vidění. D Moto ji tam přiveze. V4 a V4S. Pavilon P, stánek č. 17

blackblues (1507) napsal 22.02.2018 v 02:25+1

No tomu se rika vyvoj a udrzeni konkurence schopnosti...
U ducati nemuzou vyrabet vzduch,prihradovej ram,suchou spojku atp. u vrcholneho stihaciho modelu,protoze by na poli motocyklu neobstali s konkurenci a pokud z toho nekdo chce udelat pametni znacku jakou je jawa a delat koncepcne zastaralej road topbike, kterej nikdo z nove generace nechce a prodejne netahne,jen protoze skalnim fanouskum to neni po chuti???
Je dulezite tedy nabidnout i tradicni techniku do jiste doby separatne od Panigale, pro vyradeni se tradicnich uzivatelu s jistou univerzalnosti zajistujici vetsi pocet potencialnich uzivatelu.
Panigale se osvedcila jako top bike,povedla se,tohle je verze 2.0 ,tak se da predpokladat,ze marna nebude.
A jako fanousek jine znacky a nemajitel ji fakt preju velky uspech,normalne rudej tryskac.

Gonzo (60) napsal 21.02.2018 v 20:21+1

rado- to je zase luxusni blitka ten tvuj referat. a ted si predstav, jak straslive rozhorcene tehdy asi reagovali fanousci ducati, kdyz v padesatym roce ve fabrice krome radii zacali montovat i ty ohavne motocykly

JiříII. (13) napsal 21.02.2018 v 18:02

Už jsem o tom četl,že jim pří vývoji a stavbě nepomáhalo záv odd.MotoGP.Že je v tom nechalo vymáchat,jen to vrtání je stejné.Zvláštní,asi nechtěj aby jim někdo vlastně okouk Doviho techniku.A je škoda,že ji letos ještě nebudou mít Chaz a Marko v SBK.Vím,vždyť to sotva postavili.

blackblues (1507) napsal 21.02.2018 v 16:02

Tak historie dokazala,ze vyhrat motogp ducati umela s nadprumernym top jezdcem,nikde neni psano,ze se to nemuze opakovat.
Dalsi pravdou je,ze samozrejme prim hraje motogp a tak to ma byt a preci bude,ale ze by nikoho nezajimala trida wsbk?
Porad to jsou zavody,tam je to spise o zpusobu vedeni souteze a negativnich zmenach pravidel,ale wsbk vzdy bude umele udrzovana dole.
Jinak v5 bych rekl,ze neni uplne potreba a zbytecne moc...verim ze v4 nebo radaky 4valce maji stale kam posouvat a jedou dostatecne a v5 neni uplne tak treba
Nikdo vsak netvrdi,ze ta budoucnost nenastane.
Jinak tohle je proste originalni stroj...zvuk je opravdu zajimavej a hodne racing,bude to dobre svezeni

deluxa (347) napsal 21.02.2018 v 14:28

V tom ze niekto zacne vyrabat seriovo V4 nevidim ziadnu revoluciu ani pokrok a tie "senzacne" pr clanky od Ducati su uz unavujuce...VFR mala rozvod cez ozubene kolesa pokial si pametam (tam ste ste sa co sa tyka servisu nemuseli o rozvod vobec zaujimat pocas celej zivotnosti motoru) a to bolo 40 rokov dozadu :D Mame tu Vmax, Hondy alebo Aprilie, da sa vybrat zo vsetkych kategorii. Mohlo by sa zdat ze pre Ducati je to taky "krok do nezmama" a nieco nove ale tie V4 su uz odskusane na 100 sposobov aj cez motoGP. Dovody seriovej produkcie su snad kazdemu jasne, ziskat tituly kde sa da. Desmosedici RR a Honda RC213V-S su tu tiez uz nejaky piatok, nie je problem si ich kupit, kto na to ma (tiez v4ky). Pre mna osobne najvacsia skoda bola ked sa upustilo od koncepcie V5, pretoze dnes by sme sa mozno dockali serioveho V5 supersportu a to by bola pani motorka z inej planety, ktora by valcovala vsetkych a vsetko. Kto sa zviezol na V4 vie o com to je a nepochybujem ze tato nova zvlacuje povodnu V2 vo vsetkom. Takze pokrok tu je ale osobne si myslim ze na titul v motoGP proste Taliani nemaju ani tak skoro mat nebudu a to nie z dovodu ze by nevedeli postavit dobry motor. WSBK uz nikoho nezaujima a prestiz je proste motoGP. Aj ked priznavam ze Aprilii tie tituly vo wsbk naramne pomohli. Najdolezitejsou otazko ostava ako tu "revoluciu" prijmu ducatisti pretoze ten zivot fabriky zavisi od toho ako sa budu predavat jej produkty.

Rado_ (555) napsal 21.02.2018 v 12:58

samozřejmě je možné že 2V koncepce bude žít paralelně i nadále...

z.a.j.o.c.h (80) napsal 21.02.2018 v 11:42

CB600> fotky pocházejí od továrny a je to, jako vždycky, uvedené v záhlaví článku

krizik1> Je to tak, pálí při 0°, 90°, 290° a 380°...

JA-NE (767) napsal 21.02.2018 v 10:28

absolutny TOP!!!

Krakatau (45) napsal 21.02.2018 v 10:21

Rado_ : Ak Ducati nebola nikdy o dizajne, tak už neviem, kto iný by bol...

Keby si chcel V4, tak si kúpiš Aprilku a keď V2, tak si môžeš kúpiť Harleya, ten je dokonca stále chladený čiastočne aj vzduchom.

Osobne si nikdy nedovolím odsudzovať motorky, na ktorých som sa nemal možnosť previezť, ale každý sme iný.

A bez pokroku by sme dnes neboli tam, kde sme, takže sa to logicky musí odraziť aj v motocyklovej produkcii a ak Ducati chce získať titul vo WSBK, tak pre to spravia všetko...aj Panigale V4.

zmulin (371) napsal 21.02.2018 v 09:49

blooma: VFR byla V4 s desmem jo?

Rado: Charisma je samozřejmě věc vkusu,ale myslim,že okruhovejm nadšencům dá tohle emocí až dost

CB600: S Hondou můžeš nastoupit rovnou do závodu.U Ducati budeš muset počkat na litrový eRko a tam ta cena bude trochu jinde

Rado_ (555) napsal 21.02.2018 v 04:40-3+3

Tohle už není Ducati, která vděčí svému věhlasu atributům které milují její fanoušci. Nejdříve zabili vzduchové chlazení (to jako jediné chápu), potom trubkový rám, suchou spojku, řemenový rozvod a nyní to už není ani dvouválec. Pokud budu chtít čtyřválec do V, koupím si Aprilia RSV4 která má mnohem větší charisma než tahle zplácanina. A na design to u mě nikdo neuhraje, Ducati byla především o emocích za řídítky, ne o honění péra nad krásným xichtem

Blooma (203) napsal 21.02.2018 v 00:18-1+2

V4, hliníkovej rám, letmá kyvka, červená barva, dvě světla... To musí bejt VFR!
Ducati trvalo 26 let, než dospěli k tomu, co už tehdy vyvinula Honda.
Ale jelikož Honda tento unikátní koncept v superbikách pohřbila, tak to Ducati přeju.

SuperSic58 (1307) napsal 20.02.2018 v 22:25

Je to fešanda! Tak snad konečně postavili mašinu, která bude schopná sesadit z trůnu Kawasaki, nebo Johnyho

Krakatau (45) napsal 20.02.2018 v 21:59

Na fotkách tá motorka vyzerá úžasne, až sa človek bojí živého sklamania, ale naživo doslova žiari a láka. Síce by som ju vedel využiť tak na 20% a ona mňa tak na 120, ale stálo by to za zvezenie.

genetik (45) napsal 20.02.2018 v 21:34

čtyřválec je čtyřválec a tohle bude dobrý !

Petřičák (184) napsal 20.02.2018 v 20:31

La meccanica delle emozioni holt v Itálii platí i pro dvě kola.

JíraFZS (24) napsal 20.02.2018 v 20:10

Sledovat ten lineární nástup otáček mezi 8000 - 13500 je prostě něco...

olha (4) napsal 20.02.2018 v 20:05

To je masakr. Asi bych se toho bál .

Paprik23 (284) napsal 20.02.2018 v 19:44

No nic, zitra nebo v nedeli snad prijde sportka a vim na 100% co si koupim jako prvni

CB600 (23) napsal 20.02.2018 v 19:30+1

Fireblade SP - 590.000 ,- Kč
Pani V4 - 550.000 ,- Kč
Tak nějak nevím
Jo a jinak ty fotky pořídila sama redakce? Jestli ne, tak by možná nebylo na škodu dát odkaz na původ.

neznamyScooterD (1088) napsal 20.02.2018 v 18:37+1

strop!

Míra (210) napsal 20.02.2018 v 18:32+2

Ještě musím pochválit video, kde je slyšet zvuk motoru a úplně člověka vtáhne do děje.

Míra (210) napsal 20.02.2018 v 18:26

Když bych si měl vybrat 5 nových motorek, tak Panigale V4 je mezi nimi.
Stálo by mě to asi řidičák. S tím se jezdit pomalu prostě nedá.
Doufám, že někdy budu možnost se na ní aspoň na hodinu projet.

Vaccel (25) napsal 20.02.2018 v 17:40

Dukatí léta už mám za sebou...Sem si myslel až do přečtení tohoto článku
Bože, já tu věc POTŘEBUJU

Předchozí
1 2
Následující



TOPlist