globalmoto_duben_nolan




Historie a vývoj Hondy V4 za posledních 30 let

VRÁTIT SE ZPĚT KE ČLÁNKU

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře
Raduzko (0) napsal 26.03.2014 v 22:45

Pekny članok vela som sa toho dozvedel.
som hrdy majitel VFR 750 F 1994 chcel by som nieco silnejsie ale tuto urcite nepredám zostarneme spolu!;)

Chlup (6) napsal 12.10.2010 v 00:21

Pěknej článek, ještěže nemusím brzo ráno vstávat
I když je spousta nových motorek, pořád se mi moje VFR r.96
líbí. A ten sound se nedá zaměnit

justy7 (1) napsal 11.10.2010 v 23:54+1

Děkuji za tento článek.Motory V4 jsou Má krevní skupina. Sám vlastním VFR 750R z roku 1994 a nedám na ní dopustit.Nechám si jí do smrti,i kdybych si pořídil ještě něco k tomu.Před pár lety jsem četl článek o nové VFR 1000 a moc se mi líbila,nevím kam se tento projekt stratil,když najednou vyjela na trh VFR 1200. Ta mi připadá moc těžká a robustní oproti fotkám té VFR 1000.Ta vypadá hodně lehčí a spotrovnější oproti dvanáctce.Jinak článek fakt moc hezký.Ještě jednou díky.

Alesvf (35) napsal 11.10.2010 v 23:07

moc pěknej článek VF1000R je prostě nejlepší jinak v článku máte psáno že vf1000r má plovoucí kotouče a to je trošku blbost páč má plovoucí třmeny

Max3 (0) napsal 11.10.2010 v 23:00

NR750-jedním slovem nádhera!!! Před 10 lety jsem měl možnost si jednu detailně prohlédnout a mluvit s majitelem.Svézt mě samozřejmě nenechal, ni mě nesvezl on sám, protože to je jednosedlo,ale kdykoliv si vzpomenu na ten stroj,tak mám husí kůži.Je to osobnost na dvou kolech, s jakou jsem se ještě nesetkal

Švagr (0) napsal 11.10.2010 v 21:48

Parádní článek... je dobrý vědět něco z historie A přečíst si tohle všechno na jednom místě, a eště v češtině srdce zaplesá. DÍKY

Kuzin (10) napsal 11.10.2010 v 21:43

Video k NR500:

//www.motorkari...ts-part-1-28593.html

standavfr (96) napsal 11.10.2010 v 21:22

V4 měl už v roce 1936 AJS tak tu pořád neplácej něco o ČZ.Jinak poslední VFR je HNUS.

Janek (27) napsal 11.10.2010 v 20:26

Děkuji za pěkný článek, i když je to troch strohé. Chtělo by to nějaké pokračování.

DMC.motobiker (-23) napsal 11.10.2010 v 18:20-1

Vývoj prvního motocyklu Honda s motorem V4 započal v roce 1969 modelem ČZ 350 V4 Typ 860... Tak proto pořád nosej ty foťáky?!

smoula_mrzout (2) napsal 11.10.2010 v 15:25-1

Článek pěknej. Ale když si člověk pomyslí, že oválný písty měl už náš Manet apod.
Chtělo by to srovnání japonskýho čtyřlístku 80- tých let. Vím, že Honda se svými V4 motory měla problémy začátkem 80-tých let, páč byly motory poruchové. Ale vidlicový motor a jeho zvuk je unikátní, myslím z té doby, dnes ty japonský prskavky vydávají jedna jako druhá stejnej zvuk a je to bída.
Jak říkám, článek pěknej, jelikož jsem blázen do Suzuki, taj z Hondy dokážu slintat snad jen nad GoldWingem.

ZZR1200 (127) napsal 11.10.2010 v 12:46

Pěkný..
Kdyby nebyla NR750 a přišli s ní až letos, byl bych z designu uchvácenej. ROzhodně víc, než z výběru dnešních superbiků. A to je už 20 let stará..
Do podobných technických řešení se už dneska taky nikdo nehrne..

lynx (98) napsal 11.10.2010 v 12:30

Parádní článek, díky

TomasVF (0) napsal 11.10.2010 v 12:10

Pěkný článek Jinak kdyby měl někdo zájem prodávám svou VF1000R bikker@centrum.cz

Sobi (2) napsal 11.10.2010 v 12:03

Díky, opravdu pěkné počteníčko.

Kryšpín (7) napsal 11.10.2010 v 11:54

Dík za hezký článek, ono modely VF i následně VFR/VTR by každý vydal na článek

Bubrak-ZX10R (1629) napsal 11.10.2010 v 11:37

Jojo okopirovali CZtu.

Desperado74 (0) napsal 11.10.2010 v 11:19

Obrovské díky. VF750 je moje krevní skupina. Doslova. Proto mne trochu mrzí jen letmá zmínka o rozmanité škále modelů VF750, které od roku 1982 do 1986 psaly historii, na kterou pak VFR mohla navázat.

SensationBlaack (-18) napsal 11.10.2010 v 10:08

Skvelej clanek ta NR-750 v te dobe hodne velky mazec... Jak jinak Honda

Majki (672) napsal 11.10.2010 v 09:57

Krásný článek a ještě krásnější stroje Super

Kuba-CB (19) napsal 11.10.2010 v 09:52

jj, taky jsem po dlouhé době dočetl tak dlouhý článek až do konce. Díky.

Tugar747 (9) napsal 11.10.2010 v 09:12

Dočteno a líbilo so. Díky

mm-art-airbrush (8) napsal 11.10.2010 v 09:09

Další článek, který si rád přečtu do konce

seikos (975) napsal 11.10.2010 v 09:07

pěkný článek




TOPlist